abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2014 @ 20:25:34 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144432947
Zou het geen geweldig nieuws zijn als Rienk weer terugkomt in Utopia? :o

Er is nog steeds geen vervanger voor Sonny gekomen, dus eigenlijk is er nog een plek in Utopia beschikbaar.
Rienk zit dan t/m eind dit jaar onder de pannen en wij kunnen hem weer volgen.

Een hereniging tussen Nicoline en Rienk kunnen we dan live volgen en ook de reacties van alle Utopeanen die 1 voor 1 versteld zullen staan. :D

Rienk was allesbehalve een saaie inwoner om naar te kijken.

Zou dit interessante streams opleveren? ^O^
Is dit een move die John de Mol zou moeten maken en kunnen we hem zo ver krijgen?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_144432975
Misleidende titel :r
(she/her)
pi_144437032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef Tengano het volgende:
Rienk zit dan t/m eind dit jaar onder de pannen
Hij is bewust zwerver...
  donderdag 11 september 2014 @ 22:04:21 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144437754
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:50 schreef Chrizs het volgende:

[..]

Hij is bewust zwerver...
Jawel, maar hij wilde er helemaal niet uit en niemand van de groep wilde hem eruit hebben.

Hij kan toch in januari ook weer gaan zwerven?
pi_144439283
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef Tengano het volgende:
Zou het geen geweldig nieuws zijn als Rienk weer terugkomt in Utopia? :o

Er is nog steeds geen vervanger voor Sonny gekomen, dus eigenlijk is er nog een plek in Utopia beschikbaar.
Rienk zit dan t/m eind dit jaar onder de pannen en wij kunnen hem weer volgen.

Een hereniging tussen Nicoline en Rienk kunnen we dan live volgen en ook de reacties van alle Utopeanen die 1 voor 1 versteld zullen staan. :D

Rienk was allesbehalve een saaie inwoner om naar te kijken.

Zou dit interessante streams opleveren? ^O^
Is dit een move die John de Mol zou moeten maken en kunnen we hem zo ver krijgen?
Nee
Nee
Hopelijk niet ^O^
SOONY
pi_144440165
Neen }:|
pi_144442147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Tengano het volgende:

[..]

.....en niemand van de groep wilde hem eruit hebben.

:N

Als er iemand uit moet, vindt iedereen het zielug. Maar enkele weken geleden wisten een aantal bewoners echt niet wat ze met hem aanmoesten...

• Het mentaal terrorisen van Nico
• Isa "straffen" voor de opmerking over zoenen tijdens gesprek
• Geen hartjes maken voor de groep, alleen voor Nicolien d'r concert
• Die opmerking over Rene's ouders
• Veel Christen, weinig naastenliefde
_-L'avenir est déja là
pi_144443855
Rienk is een eikel.
pi_144447290
Sinds Rienk eruit is, zijn de streams een stuk boeiender. De groep ligt helemaal op zijn gat en dat levert leuke streams op.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:45:28 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144448291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 23:52 schreef Paddo het volgende:

[..]

:N

Als er iemand uit moet, vindt iedereen het zielug. Maar enkele weken geleden wisten een aantal bewoners echt niet wat ze met hem aanmoesten...

• Het mentaal terrorisen van Nico
• Isa "straffen" voor de opmerking over zoenen tijdens gesprek
• Geen hartjes maken voor de groep, alleen voor Nicolien d'r concert
• Die opmerking over Rene's ouders
• Veel Christen, weinig naastenliefde
Ok, daar heb je een goed punt. Ik heb er destijds ook zo op gereageerd en ben het blijkbaar al weer vergeten. Gek is dat.

In die situaties van Nico, Isa en ook met dat hartjes maken was Rienk inderdaad vooral op zichzelf gericht en tegelijkertijd destructief naar zijn omgeving.

Aan de andere kan zie ik dat bijna iedereen daar doen, dus heb ik niet het idee dat Rienk daar als Christen het alleenrecht op heeft

Nicoline is trouwens wel 1 van de weinigen die er niet zo in zit. Ik heb echt veel bewondering voor haar.
pi_144455777
Even voor de duidelijkheid Rienk gaat voorlopig niet opnieuw zwerven. Dat heeft hij aan de Telegraaf laten weten.

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_op_Nicoline__.html

Voor de rest vond ik hem nou niet bepaald een aanwinst voor Utopia laat staan een voorbeeld. Een Christengekkie die het wetenschappelijke en aantoonbare afwijst en daarnaast een verkapte hekel aan homo's heeft. Ook had hij het idee dat hij zijn 'vriendin' af en toe een lesje moest leren. In mijn ogen had hij een (klein) steekje los.
Maar goed hij past wel bij een groot del van de rest van de politiek correcte bewoners...boomknuffelaars, duurzaammensjes, toekomstvoorspellers, rammadammensjes enz.
Waar halen ze die mensen in vredesnaam vandaan ?? Amsterdam ??
Tijd om Terror Jaap erin te zetten
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_144458715
ik keek utopia al niet vaak meer, maar nu Rienk eruit is vind ik er helemaal geen klap meer aan. Je gedachtengang vind ik wel leuk. Wat nou als ze er sowieso een oud bewoner terug in laten? Bijvoorbeeld Hakim.. of Andrea }) gheghe.. dat zou best interessant kunnen worden.. al denk ik dat je de oude bewoners er met geen 10 paarden meer in krijgt nu ze alles hebben kunnen volgen :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144459213
Laten we hopen dat Rienk de nieuwe 'Sonny' wordt. Maar dat zal wel een utopie blijven vrees ik
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:40:44 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144461890
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef Reconquista. het volgende:
Even voor de duidelijkheid Rienk gaat voorlopig niet opnieuw zwerven. Dat heeft hij aan de Telegraaf laten weten.
Als een vrouw als Nicoline iets in hem ziet en zegt dat zij van hem houdt, kan ik Rienk wel begrijpen.
In zou in zijn situatie niet veel anders doen.

In ben alleen benieuwd of Nicoline zijn dominante :( en bezitterige eigenschappen nog langer kan accepteren als ze straks ook weer met normale mensen te maken krijgt.
pi_144463776
Rienk heeft de rol van Pim Fortuyn gekregen, als Rienk hier zou zijn....
pi_144463889
Laat hem svp wegblijven. Ik vond het wegstemmen van hem een van de betere gebeurtenissen in deze hele flutsoap. :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:16:49 #17
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_144469958
Eruit is eruit. Andere oud bewoners mochten ook niet terug. Persoonlijk vind ik Rienk eruit totaal geen gemis.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_144470124
Het is zonde dat Rienk, zo'n aparte kerel, Utopia heeft moeten verlaten, maar zijn rol was ook wel uitgespeeld. Dit soort acties zijn verspilde moeite, waarom zouden we die bewoners terug in die shit willen sturen. Rienk blijft lekker bij zijn familie wachten tot Nicoline uit Utopia vertrekt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:45:27 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144471275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:37 schreef MissStevie het volgende:
ik keek utopia al niet vaak meer, maar nu Rienk eruit is vind ik er helemaal geen klap meer aan. Je gedachtengang vind ik wel leuk. Wat nou als ze er sowieso een oud bewoner terug in laten? Bijvoorbeeld Hakim.. of Andrea }) gheghe.. dat zou best interessant kunnen worden.. al denk ik dat je de oude bewoners er met geen 10 paarden meer in krijgt nu ze alles hebben kunnen volgen :')
Ik ben het met je eens. Het lijkt wel alsof de ziel een beetje uit het programma is en ik meer naar een soort GTST-achtig programma zit te kijken. Het is allemaal wat meer gespeeld en geacteerd vind ik.

Daarnaast zag ik in de uitzending van vandaag dat het nu voornamelijk om geld }) gaat en ik ben bang dat het nieuwe thema nu afgunst ~O> wordt. Dat zag je bij het succes van ISA ook al....
pi_144485027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Bblurker2 het volgende:
Laat hem svp wegblijven. Ik vond het wegstemmen van hem een van de betere gebeurtenissen in deze hele flutsoap. :)
^O^ _O_
pi_144496948
Laat maar terugkomen als vervanger van Sonny, al was het alleen maar omdat dit "money, money, money" gedoe ook te absurd voor woorden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144576168
Ik denk dat het bewust zo geregisseerd is, Rienk die eruit gestemd moest worden van de regie, het toch wel drama erna.
Rienk die wegloopt met klein tasje (en ook zegt 'hier klopt niets van' (oid) na de stemming) de ontgoocheling van de groep, het idee dat hij weer ergens onder een brug gaat liggen etc.

Dan daags erna de aankondiging dat Utopia doorgaat en oude bewoners terug kunnen komen.

Eigenlijk zijn al de andere vorige bewoners alweer te ver uit beeld, en een hereniging van Nicolien en Rienk zou mooi kunnen zijn, voor de kijkers ligt hij nog vers in het geheugen, plus de reacties van de andere bewoners die wisselend zullen zijn en daarom interessant.

Eigenlijk stond het gewoon vast dat dit keer een van de vaste groep moest gaan (ik bedoel waarom niet stemmen op Colinda, Rene etc), en dan misschien degene die vanaf het begin de meest opvallende figuur was eruit laten gaan om zodoende op korte termijn zijn terugkeer te kunnen vieren.

De wederopstanding van Rienk, ik zie het wel gebeuren nog voor de Kerst.
pi_144577477
Nee hij moet wegblijven, eruit is eruit, ook onzin dat de bewoners dit niet wilde, hadden ze hem maar niet zoveel stemmen moeten geven!
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:10:24 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144577588
Wegblijven, die ultieme loser. Met zijn principes op de bruiloft van Patty Brard rondhuppelen :') .
Gelukkig liet hij nu de roze jurk achterwege.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144577704
Ik heb zelf ook niet zoveel zin in oudbewoners. Vooral die vreselijke mediageile nichterige Marcel mag wel wegblijven. Ook begin oudbewoners zoals Lindy, Peter(afgesproken exit) en Harold heb ik het idee van dat ze nu terug willen keren nu het makkelijker is en er meer luxe is. Nee, laten die maar wegblijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')