Hij is bewust zwerver...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef Tengano het volgende:
Rienk zit dan t/m eind dit jaar onder de pannen
Jawel, maar hij wilde er helemaal niet uit en niemand van de groep wilde hem eruit hebben.quote:
Neequote:Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef Tengano het volgende:
Zou het geen geweldig nieuws zijn als Rienk weer terugkomt in Utopia?![]()
Er is nog steeds geen vervanger voor Sonny gekomen, dus eigenlijk is er nog een plek in Utopia beschikbaar.
Rienk zit dan t/m eind dit jaar onder de pannen en wij kunnen hem weer volgen.
Een hereniging tussen Nicoline en Rienk kunnen we dan live volgen en ook de reacties van alle Utopeanen die 1 voor 1 versteld zullen staan.![]()
Rienk was allesbehalve een saaie inwoner om naar te kijken.
Zou dit interessante streams opleveren?![]()
Is dit een move die John de Mol zou moeten maken en kunnen we hem zo ver krijgen?
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
.....en niemand van de groep wilde hem eruit hebben.
Ok, daar heb je een goed punt. Ik heb er destijds ook zo op gereageerd en ben het blijkbaar al weer vergeten. Gek is dat.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:52 schreef Paddo het volgende:
[..]![]()
Als er iemand uit moet, vindt iedereen het zielug. Maar enkele weken geleden wisten een aantal bewoners echt niet wat ze met hem aanmoesten...
• Het mentaal terrorisen van Nico
• Isa "straffen" voor de opmerking over zoenen tijdens gesprek
• Geen hartjes maken voor de groep, alleen voor Nicolien d'r concert
• Die opmerking over Rene's ouders
• Veel Christen, weinig naastenliefde
Als een vrouw als Nicoline iets in hem ziet en zegt dat zij van hem houdt, kan ik Rienk wel begrijpen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef Reconquista. het volgende:
Even voor de duidelijkheid Rienk gaat voorlopig niet opnieuw zwerven. Dat heeft hij aan de Telegraaf laten weten.
Ik ben het met je eens. Het lijkt wel alsof de ziel een beetje uit het programma is en ik meer naar een soort GTST-achtig programma zit te kijken. Het is allemaal wat meer gespeeld en geacteerd vind ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:37 schreef MissStevie het volgende:
ik keek utopia al niet vaak meer, maar nu Rienk eruit is vind ik er helemaal geen klap meer aan. Je gedachtengang vind ik wel leuk. Wat nou als ze er sowieso een oud bewoner terug in laten? Bijvoorbeeld Hakim.. of Andreagheghe.. dat zou best interessant kunnen worden.. al denk ik dat je de oude bewoners er met geen 10 paarden meer in krijgt nu ze alles hebben kunnen volgen
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Bblurker2 het volgende:
Laat hem svp wegblijven. Ik vond het wegstemmen van hem een van de betere gebeurtenissen in deze hele flutsoap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |