Betere zaken. Als je je eigen boontjes kan doppen, doe je het goed.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ICT en mediaNog maar 2 opdrachtgevers hoor
Maar het is een begin
Eigenlijk heel breed. Met een elektro, data-/telecom-, industriële-/kantoorautomatisering-, programmeur-, systeembeheer- en technisch projectleiderachtergrond is er eigenlijk bijna niets meer wat ik niet doequote:Op vrijdag 19 september 2014 12:30 schreef Kreator het volgende:
Wat voor werk doe je voor werkgevers dan? ICT is ook weer zo algemeen..
Kun je mij even helpen met een DTS voor AX?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk heel breed. Met een elektro, data-/telecom-, industriële-/kantoorautomatisering-, programmeur-, systeembeheer- en technisch projectleiderachtergrond is er eigenlijk bijna niets meer wat ik niet doe
Tuulkquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je mij even helpen met een DTS voor AX?.
Ik snap dat je eerste gedacht de grote L. is, maar het is iemand anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Kreator het volgende:
Oh en Tukker: Ik zou het niet doen, de grote L. uitwonen. Ik zou nog een beter gevoel hebben bij een crackhoer achter het station. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word doorverwezen naar de gynacoloog. Zoals mijn gevoel al zei zit het niet goed
Tof dude.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal super. Eindelijk weer eigen baasEigen tijden
Eigen opdrachten
Vrijheid
![]()
En met jou?
Hmmmquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word doorverwezen naar de gynacoloog. Zoals mijn gevoel al zei zit het niet goed
Nice...quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik geef nog liever Baron een rimjob...
Heerlijk toch. Beetje sabbelen aan de behaarde balletjes van een man die net 14 uur in een vrachtwagen heeft zitten zweten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tossing the trucker salad.Taste like meatballs...
Dude.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Beetje sabbelen aan de behaarde balletjes van een man die net 14 uur in een vrachtwagen heeft zitten zweten..
Jahoor, dát gaat hem weer te verquote:
Het allerbelangrijkstequote:Op vrijdag 19 september 2014 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tof dude.
Heb je al een Makro-pas?
Heeft DTS een IDE, of is het gewoon een VB-script? Databaseconversies heb ik van de meest exotische en slecht genormaliseerd databases gedaan. Wat moet je precies weten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je mij even helpen met een DTS voor AX?.
Sterkte meidquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Danku allen
Ik ga zo de boel van me aftrainen en dan steek ik lekker de joint der vergetelheid op, samen met D-mans![]()
Nice, werkze.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weer naar het werk, enige dienst deze week
Zonde, zondequote:Op zaterdag 20 september 2014 10:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nice, werkze.
Ik de auto weer leeg en nu terug naar de zaak. Helaas wel te laat voor de voetbal
welk goede leven..quote:Op maandag 22 september 2014 08:29 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh jongens ende meisjes van die goede leven
hoi tuk...quote:Op maandag 22 september 2014 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.![]()
![]()
[..]
Die van de Here Christus.
alleen maar gewerktquote:Op maandag 22 september 2014 08:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen goed weekend gehad lieverd?
Nikkiequote:Op maandag 22 september 2014 08:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoi tuk...
Heb van alles gehoord maar here christus ontbrak nog
moe koud en goed... met jou ?quote:Op maandag 22 september 2014 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie![]()
Hoe gaat het met u deze koude herfstmorgen?
Gisteren een beetje laat naar bed gegaan, maar het gaat me tot nu toe redelijk af.quote:
jup maar nog eventjes doorzetten.... gaan we nog keer daten???quote:Op maandag 22 september 2014 09:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja daar kies je zelf voor met de horeca
ahh nice.. heb k vorig weekend op texel gehad was erg leukquote:Op maandag 22 september 2014 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gisteren een beetje laat naar bed gegaan, maar het gaat me tot nu toe redelijk af.Zaterdag dikke party gehad in Gronau.
Daar was een soort proefeet.
Super toll war das...
quote:
Verder dan een broodje döner ben ik niet gekomen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh nice.. heb k vorig weekend op texel gehad was erg leuk
Nath!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |