Aldiquote:Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon naar de Aldi gaan, ik versta werkelijk niemand die daar boodschappen doet
Jesisquote:
Daar wonen dan ook alleen bejaardenquote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Halve kips bie de lidl.
Hier in Nijverdal loopt trouwens gewoon volluk bie de lidl, bie de aldi en bie de emte.
ik denk dat het met elkaar te maken heeftquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:16 schreef Redbaron het volgende:
gezellig bij de garage. Auto geeft storing en geen vermogen meer...
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat het met elkaar te maken heeft
walibi?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaaaa, ik ga naar Fright Nights
is het dan niet erg druk?quote:
Ligt eraan wat je bedoeld met 'dan'.quote:
tijdens die fright nights/overdag?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld met 'dan'.
Ligt eraan wat je druk vindquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tijdens die fright nights/overdag?
tjah, das vrij relatief ja. maar ik hou zelf niet zo van drukte. een uur wachten voor een attractie vind ik niks.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je druk vind
Kan ik mij echt niet druk om maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, das vrij relatief ja. maar ik hou zelf niet zo van drukte. een uur wachten voor een attractie vind ik niks.
moet zeggen dat ik de fright nights zelf nooit heb beleefd. overdag wel, maar 's avonds moest ik toen op tijd weer weg. Overdag was het toen niet ontzettend druk.
das niks voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik mij echt niet druk om maken.
ah, oke.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom er voor de fright nights. Niet voor de attracties. Als ik die mee kan pakken, prima. Maar daar kom ik niet voor
He'j weer de hele nacht met je piem in de hand Football Manager zitten spelen?quote:
Nee, speel alweer een tijdje alleen maar Euro Truck Simulator 2 onlinequote:Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
He'j weer de hele nacht met je piem in de hand Football Manager zitten spelen?
Ik heb mijn Dragan Monsterman FC Twente savegame v/d week weer opgepakt na lange tijd.Shit gaat erg goed.
Ik ben 3 jaar achter elkaar geweest. Toen 2 jaar niet en nu weerquote:
Met de vlam in de pijp, tour ik in iets wat echt lijkt. Met mijn twee komma acht Gigahertz, in colonne met m'n nerds.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, speel alweer een tijdje alleen maar Euro Truck Simulator 2 onlineMooi de eigen clan onderhouden en ouwehoeren via teamspeak
op woensdag alweer bijna weekendquote:
Positief blijven hč. Ik moet zaterdag ook nog werkenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
op woensdag alweer bijna weekend![]()
wat voor halfbakken baan heb jij dat dat zomaar kan?
Ik baal dat ik bijna niet meer weet wat weekend is.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij baalt dat je weekend hebt?
Mooi is dat hequote:Op donderdag 18 september 2014 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woensdag is wat dat betreft mijn weekendHurray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |