Welke opleiding doe je en in welke regio?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:33 schreef Fiorano het volgende:
Beetje bezig met een afstudeerstage te zoeken, iemand nog tips qua bedrijven danwel overzichtelijke websites. Moet in de marketingrichting zijn, HBO niveau
Sportmarketing, maar het hoeft niet een afstudeer opdracht te zijn die Sport gerelateerd is. Woon zelf in Barneveld, regio Amersfoort/Utrecht/Amsterdam/Arnhemquote:Op woensdag 17 september 2014 11:39 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je en in welke regio?
Waarheen en waarmee?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum.
edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV
edit 2: t ligt op 500 m van de grens
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waarheen en waarmee?
Ik ben onderweg naar Rotterdam, m'n meisje zit op de Erasmus waar ze een lezing hebben van Lucia de B. Gelukkig ook toegankelijk voor aanhang
Hoelaat was jij in Barneveld dan :0quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen
Morgen niet vandaagquote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoelaat was jij in Barneveld dan :0
Achso, ik stap morgen rond 9.30 daar weer in de trein richting school.quote:
Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog!
Dat vinden wij allemaalquote:Op woensdag 17 september 2014 15:03 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.
Bij mij nietquote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog!
Ik moest het ff opzoeken maar ze hebben toch nog een kleine 5000 inwoners...quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum.
edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV
edit 2: t ligt op 500 m van de grens
Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef stripe het volgende:
Toch nog een ritje voor morgen! In totaal 235KM in een Toyota Yaris met 70pk.....
Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.
Bij Zurich kun je mooi over de Waddenzee uitkijken. Ook met slecht weer is dat mooiquote:Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef stripe het volgende:
[..]
Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |