Hoe laat ben je in Dordrecht en waar moet je zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:48 schreef yosander het volgende:
Morgen Leek - Dordrecht in een hoogwerker en Rotterdam - Arnhem in een Transit, oftewel lekker beunen
Eindhoven - Eindhovenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:
Nou jongens, 1x raden welke rit deze jongen morgen heeft.
Koe - Kontquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:
Nou jongens, 1x raden welke rit deze jongen morgen heeft.
Eindje-Schipholquote:
Per Seat jazekerquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:39 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Eindje-Schiphol
Niet zeiken, jullie hebben tenminste werk deze week. Ik helemaal niks
Voor A.....?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:36 schreef drhousing het volgende:
Waarom zou je nou weer rijbewijs EN paspoort of id mee moeten nemen voor lokatiewerk? Vind compleet in pak al
Yesquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:51 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Voor A.....?
In dat geval heb ik alleen mn rijbewijs bij me hoor.
nopequote:Op dinsdag 16 september 2014 18:34 schreef TommieAH het volgende:
Heeft iemand zijn salaris (EW) vandaag binnen gekregen?
Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!quote:
Weet ik, het was ook meer een reactie op de oorspronkelijke vraagquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:50 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!
Ik weet niet hoe dicht de mist was in Zeeland maar vast een stuk dichter dan in Noord-Holland. Echt een ravage wat zich in Zeeland heeft afgespeeld.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit?
Ik zat laatst op de A28 rond Zwolle, het begon in een keer zo heftig te regenen dat mensen de vluchtstrook opzoeken. En dan 30-40 rijden zodat je voldoende zicht voor je hebt én mensen niet instantaan op een stilstaande auto klappen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit? Hoeveel langzamer rijden? Zelf laat ik lichten aan, en rij op snelweg ~110 of langzamer mits iemand voor mij is.
MIJN NAAM IS KOOS EN IK BEN WERKELOOOSSSquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef ColeJ het volgende:
Hoeveel werken jullie eigenlijk ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |