Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!quote:
Weet ik, het was ook meer een reactie op de oorspronkelijke vraagquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:50 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!
Ik weet niet hoe dicht de mist was in Zeeland maar vast een stuk dichter dan in Noord-Holland. Echt een ravage wat zich in Zeeland heeft afgespeeld.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit?
Ik zat laatst op de A28 rond Zwolle, het begon in een keer zo heftig te regenen dat mensen de vluchtstrook opzoeken. En dan 30-40 rijden zodat je voldoende zicht voor je hebt én mensen niet instantaan op een stilstaande auto klappen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit? Hoeveel langzamer rijden? Zelf laat ik lichten aan, en rij op snelweg ~110 of langzamer mits iemand voor mij is.
MIJN NAAM IS KOOS EN IK BEN WERKELOOOSSSquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef ColeJ het volgende:
Hoeveel werken jullie eigenlijk ongeveer?
je ramen niet behandeld hebben zodat de regen er weer direct afspoelt, onafhankelijk van de hoeveelheid....quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zat laatst op de A28 rond Zwolle, het begon in een keer zo heftig te regenen dat mensen de vluchtstrook opzoeken. En dan 30-40 rijden zodat je voldoende zicht voor je hebt én mensen niet instantaan op een stilstaande auto klappen.
Maar toen was 't rustig..
Even deze hier dumpen
Anti-rain sprayquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
je ramen niet behandeld hebben zodat de regen er weer direct afspoelt, onafhankelijk van de hoeveelheid....
Ik ga morgen nog naar een nieuwe leasemaatschappij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik zie dat sommigen meerdere keren op een adres komen. Mijn vraag is na hoeveel ritten je ongeveer alles wel hebt gezien? Dat je enige nieuwe ritten nog naar die van een privé adres zijn bijvoorbeeld.
Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef underground1009 het volgende:
Iemand hier nog leuke verhalen over je leukste/beste/spannendste/gaafste/whatever ritje ooit? Vond die altijd 't leukst om hier te lezen toen ik alleen nog mee keek en nog niet voor AR werkte![]()
Een van mijn leukste ritjes was toch wel een knalrode Clio die ik, zo bleek, bij een bloedmooie milf af mocht leveren die ook nog eens heel liev me een liftje gaf en geïnteresseerd was in de baan enzovoort
Ik snap niet precies waarom je nu mij persoonlijk moet hebben. Wellicht kun je dat verklaren?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.
Hij maakt in ieder geval meer mee dan dat jij in heel jouw leven zult meemaken.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.
Was zeker ook met de Skoda Citygo?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:47 schreef Loxodonta het volgende:
Meneer van vanochtend had het er vrij moeilijk mee dat een meisje de auto meenam. Vroeg wel 4 keer of hij hem er niet even moest uitparkeren en daarna ging hij me uitleggen hoe ik kon zorgen dat de ruiten niet beslaan. Heb maar braaf geknikt haha.
Haha, helemaal juist!quote:Op woensdag 17 september 2014 10:33 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Was zeker ook met de Skoda Citygo?
Ik zou die risico niet nemen vooral niet omdat ik privé een keer zonder benzine kwam te staanquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef CruisinDen het volgende:
Mooiste zijn toch wel de ritten die volledig in de soep lopen
3 ritten op een dag waarvan de 2e voor 1 uur afleveren en dan net, na minstens 6x met EW gebeld te hebben en gebeld te worden, om half 1 bij je eerste afleveradres aan te komen om wat voor reden dan ook.
Of een rit van een gat ergens naar Almere, was maar 53km. Zit ik net in de auto staat het benzinelampje al aan en geeft die aan dat ik nog 45km kan rijden. Bij de meeste auto's, als je een beetje voorzichtig rijd, word die 45km al snel 65 ofzo. Hierbij tot 55.. Vervolgens kom ik om 2 uur 's middags in de enige file te staan die er toen was, uiteraard stond ik net na het tankstation pas stil..
Uiteindelijk de LM wel gehaald ondanks dat die maar bleef piepen.
Welke opleiding doe je en in welke regio?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:33 schreef Fiorano het volgende:
Beetje bezig met een afstudeerstage te zoeken, iemand nog tips qua bedrijven danwel overzichtelijke websites. Moet in de marketingrichting zijn, HBO niveau
Sportmarketing, maar het hoeft niet een afstudeer opdracht te zijn die Sport gerelateerd is. Woon zelf in Barneveld, regio Amersfoort/Utrecht/Amsterdam/Arnhemquote:Op woensdag 17 september 2014 11:39 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je en in welke regio?
Waarheen en waarmee?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum.
edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV
edit 2: t ligt op 500 m van de grens
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waarheen en waarmee?
Ik ben onderweg naar Rotterdam, m'n meisje zit op de Erasmus waar ze een lezing hebben van Lucia de B. Gelukkig ook toegankelijk voor aanhang
Hoelaat was jij in Barneveld dan :0quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen
Morgen niet vandaagquote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoelaat was jij in Barneveld dan :0
Achso, ik stap morgen rond 9.30 daar weer in de trein richting school.quote:
Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog!
Dat vinden wij allemaalquote:Op woensdag 17 september 2014 15:03 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.
Bij mij nietquote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog!
Ik moest het ff opzoeken maar ze hebben toch nog een kleine 5000 inwoners...quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum.
edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV
edit 2: t ligt op 500 m van de grens
Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef stripe het volgende:
Toch nog een ritje voor morgen! In totaal 235KM in een Toyota Yaris met 70pk.....
Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.
Bij Zurich kun je mooi over de Waddenzee uitkijken. Ook met slecht weer is dat mooiquote:Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef stripe het volgende:
[..]
Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.
Laatste der Mohikanen uit het topic jij, of niet dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:
Net EW opgezegd![]()
![]()
Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken.
Jammer dat een chauffeur vertrektquote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:
Net EW opgezegd![]()
![]()
Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken.
Hoe lang heb je er uiteindelijk gewerkt? Jij gaat volgens mij ook al een tijdje mee in dit topicquote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:
Net EW opgezegd![]()
![]()
Oh ja jij was er ook nogquote:Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
Ik ben in december vier jaar in dienst bij EW
Heb je nog wel een studenten ov?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
Ik ben in december vier jaar in dienst bij EW
Haha ja, maar ik speel wel een beetje vals want er zijn behoorlijk wat periodes van een x aantal maanden geweest waarin ik niet hebt gewerkt. Maar tochquote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh ja jij was er ook nog
Overigens heb ik langer dan dan 4 jaar voor EW gewerkt![]()
Oktober 2009 - januari 2014.
Ja, tweejarige master dus ik heb nog OV t/m september 2015quote:Op woensdag 17 september 2014 20:15 schreef stripe het volgende:
[..]
Heb je nog wel een studenten ov?
Of je moet zelf je OV kosten willen betalen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef stripe het volgende:
Is het ook zo dat je er direct wordt uitgekickt als je ov afloopt?
Het was eerst toch acht jaar of zoiets?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb nog 2 weken OV![]()
Dan kan ik na 3 jaar wel stoppen denk ik...
Bedankt Halbe Zijlstra, voor het inkorten van het OV reisrecht nadat ik van studie besloot te switchen.
Het was voor een standaard universitaire bachelor + eenjarige master 7 jaar, je kreeg nominaal + 3 jaar. Nu is het nominaal + 1 jaar geworden. Voor mijn vorige opleiding 1 jaar en 11 maanden verbruikt helaas.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het was eerst toch acht jaar of zoiets?
Het is wel vrij kort inderdaad, je kan nu maximaal 1 jaar uitlopen en daar zit je zo op..
Werk je misschien toch niet bij Easyway?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef DukeJan het volgende:
Ik heb vandaag opeens 130,- gekregen van AR. Ik dacht dat ze altijd op vrijdag uitbetaalden en ik heb vorige week ook niet uren gemaakt voor 130 euries. Zijn dat dan reserves ofzo?
Voor zover ik weet niet, tenzij ik stiekem door AR op de hiker transfermarkt gebracht benquote:Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Werk je misschien toch niet bij Easyway?
Als je een steen gooit, valt ie in Duitsland neerquote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik moest het ff opzoeken maar ze hebben toch nog een kleine 5000 inwoners...
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Werk je misschien toch niet bij Easyway?
quote:Op donderdag 18 september 2014 08:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme kunnen die plaatjes niet wegniet te verteren in de vroege ochtend op een lege maag
![]()
Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bentquote:Op donderdag 18 september 2014 09:33 schreef trolley het volgende:
[..]
We posten vanavond ook wel wat gifjes van Feyenoord![]()
Wanneer ze weggespeeld zijn door Sevilla![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bent
Ja wel één van de laatste denk ik inderdaad. De pest is alleen dat ik nog niet echt kan gaan werken omdat ik nog niet afgestudeerd ben, maar ach dat komt binnenkort wel goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laatste der Mohikanen uit het topic jij, of niet dan?
Maar ik heb het inderdaad in het begin ook wel erg hard gemist ja. En nog steeds af en toeMaar ach, dat arbeiden heeft ook wel wat. Vooral geld
Ja iets langer dan 4 jaar geloof ik. Tussendoor wel stage gehad maar ook toen af en toe gewoon gewerkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er uiteindelijk gewerkt? Jij gaat volgens mij ook al een tijdje mee in dit topic
Haha je hebt nog groot gelijk ook!quote:Op woensdag 17 september 2014 19:28 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Jammer dat een chauffeur vertrekt?
Ben juist blij met elke chauffeur die vertrekt
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |