abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144596976
Nu weet ik niet hoeveel zicht er was in Zeeland vanochtend, maar gezien de ravage die zich heeft afgespeeld daar vandaag, denk ik dat er eerder idioten zónder mistlichten reden, dan mét. En dat in combinatie met (te) hoge snelheid bij dat soort weersomstandigheden .. :N
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144597080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Lichten uit? |:( |:( |:( |:(
Nou nee.
Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!
Ik weet niet hoe dicht de mist was in Zeeland maar vast een stuk dichter dan in Noord-Holland. Echt een ravage wat zich in Zeeland heeft afgespeeld.
pi_144597144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:50 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!
Ik weet niet hoe dicht de mist was in Zeeland maar vast een stuk dichter dan in Noord-Holland. Echt een ravage wat zich in Zeeland heeft afgespeeld.
Weet ik, het was ook meer een reactie op de oorspronkelijke vraag :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit?
pi_144597158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit? Hoeveel langzamer rijden? Zelf laat ik lichten aan, en rij op snelweg ~110 of langzamer mits iemand voor mij is.
Ik zat laatst op de A28 rond Zwolle, het begon in een keer zo heftig te regenen dat mensen de vluchtstrook opzoeken. En dan 30-40 rijden zodat je voldoende zicht voor je hebt én mensen niet instantaan op een stilstaande auto klappen.

Maar toen was 't rustig..

Even deze hier dumpen :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 19:56:06 ]
pi_144597421
Hoeveel werken jullie eigenlijk ongeveer?
pi_144597653
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef ColeJ het volgende:
Hoeveel werken jullie eigenlijk ongeveer?
MIJN NAAM IS KOOS EN IK BEN WERKELOOOSSS
pi_144597664
Sowieso 2 dagen en als het kan meer.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144598102
Mijn "vaste klant" is bijna 3 weken op vakantie en komt volgende week pas terug. Wel meteen 3 dagen werken maar in de maand september heb ik dus nauwelijks gewerkt.
pi_144598347
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik zat laatst op de A28 rond Zwolle, het begon in een keer zo heftig te regenen dat mensen de vluchtstrook opzoeken. En dan 30-40 rijden zodat je voldoende zicht voor je hebt én mensen niet instantaan op een stilstaande auto klappen.

Maar toen was 't rustig..

Even deze hier dumpen :')

je ramen niet behandeld hebben zodat de regen er weer direct afspoelt, onafhankelijk van de hoeveelheid.... :)
Oh, en zorg aub voor goede verlichting. Zeker bij mist of nacht. Zat gister bijna tegen een BMW aan waarvan de linkerlamp stuk was en ik dus dacht dat er een brommer aankwam. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:20:04 #212
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144598401
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

je ramen niet behandeld hebben zodat de regen er weer direct afspoelt, onafhankelijk van de hoeveelheid.... :)
Anti-rain spray _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144598436
Want je denkt dat ik op de A28 iets te zoeken heb buiten AR? _O-
pi_144598488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Anti-rain spray _O_
rain-X _0_
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_144599863
Tijdens mist liever te veel verlichting dan te weinig. Tijdje geleden in een dikke hoosbui (nog nooit zo erg meegemaakt) reed er weer zo'n droeftoeter zonder verlichting.
pi_144601594
Iemand hier nog leuke verhalen over je leukste/beste/spannendste/gaafste/whatever ritje ooit? Vond die altijd 't leukst om hier te lezen toen ik alleen nog mee keek en nog niet voor AR werkte :+
Een van mijn leukste ritjes was toch wel een knalrode Clio die ik, zo bleek, bij een bloedmooie milf af mocht leveren die ook nog eens heel liev me een liftje gaf en geïnteresseerd was in de baan enzovoort O+
pi_144604099
Ik kwam eens in een Connexxion garage waar allemaal van die kleine mannetjes met baardje en blauwe overall rondliepen. Dat wist ik eerst nog niet, vrij grote garage, dus ik op zoek naar een persoon. Die keek wat verbaasd, bood me direct een kop koffie aan en wilde van alles weten over mijn baantje. Langzaam kwamen er steeds meer hoofdjes tevoorschijn van bebaarde mannetjes in overalls, bleek dat ze normaal alleen senioren kregen. :') De accu van het busje wat ik kwam halen was helemaal dood, dus die hebben ze voor me gekickstart en naar buiten gereden. Ik geloof dat ze wel twintig keer gezegd hebben dat ik maar door moest geven aan AR dat ze wel vaker studentes als chauffeurs wilden. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_144604478
Tofste rit ooit was van Vlaardingen naar Köln, als hiker kom je daar niet echt dagelijks zeg maar :D Was ook nog toen ik net 2 maandjes ofzo voor EW werkte. Zal wel komen omdat het ophaaladres op 5 minuten fietsen was :P

Verder schieten mij maar een paar dingen te binnen uit mijn dik 4-jarige hikerloopbaan: een doodgewone rit Rijswijk - Utrecht, maar die was tof omdat het met een BMW 640d Gran Coupe was. Een spoedje naar de Eemshaven die ik pas 's middags om 3 uur ofzo doorgebeld kreeg waardoor ik om 3:00 's nachts weer thuis was. Een rit naar Wieuwerd waarbij ik in een woonwijk in Sneek strandde met een verrotte koppeling en ik door een trailer van de garage uit Wieuwerd opgehaald moest worden. Elke rit als het gesneeuwd had :P

Verder nog véél meer tofs meegemaakt in die 4 jaar, maar daar zou ik harder over na moeten denken :+
pi_144604917
Tofste rit was ongetwijfeld de 4-serie cabrio van Groningen naar Maastricht met warm weer. Verder nog niet echt aparte dingen meegemaakt :P.
pi_144605329
ik zie dat sommigen meerdere keren op een adres komen. Mijn vraag is na hoeveel ritten je ongeveer alles wel hebt gezien? Dat je enige nieuwe ritten nog naar die van een privé adres zijn bijvoorbeeld.
pi_144605417
Tijdens het WK een planner aan de lijn gehad:
- wij hebben een rit voor je voor morgen en de klant vroeg specifiek om jou, het is weer voor klant A die naar Frankfurt wil. (Een klant met een gloednieuwe mercedes s-klasse)

"Prima, plan mij maar in"

- ehm, je weet wel dat er morgen een WK wedstrijd is he?

"@&¤?!-@&....... Ehhhhh, njah? Toe maar, Nederland wint die wedstrijd toch wel." (Was tegen australie)

De volgende dag met de klant op weg naar Frankfurt, en omstreeks 16:00 weer naar huis, wat drie uur rijden en de wedstrijd begon om 18:00, dus die kon ik vrijwel vergeten. De Mercedes en de rit maakte het meer dan goed. In Frankfurt duurde de meeting langer dan verwacht en om 17:45 begon ik het echt te knijpen omdat ik geen streaming dienst kon vinden, en in de buurt waren er geen cafes die voetbal aan hadden staan.
Stipt om 18:00 komt de klant aanlopen om als eerste de Duitsers te verdoemen dat zij de meeting zo lang hadden moeten rekken. Maar goed, wij springen in de auto, de klant zet zijn tv achter aan en zet het duitse commentaar op de speaker en de klant geeft uitleg hoe de doelpunten waren. Voorin kon ik natuurlijk niet kijken, totdat wij in de file belanden en ineens mijn schermpje ook aan ging. Een van de enige andere Hollanders op de Duitse snelweg reed op een gegeven moment naast ons om met grote ogen op onze schermpjes te kunnen kijken. In de rust zijn we een wegrestaurant opgegaan om snel wat eten naar binnen te werken. Uiteraard stond de parkeerplaats vol met Nederlanders die binnen de wedstrijd aan het kijken waren, zo ook wij. Nadat wij het eten op hadden en nog twee doelpunten zagen, zijn we weer de auto ingestapt en heb ik een treintje gevonden die allemaal rond de 200 reden. Het reed vrij soepel en vooral in de buurt van de grens was het doodstil waardoor ik er nog een schepje bovenop kon doen.
Even samengevat: een heerlijke auto, een mooie rit, een leuke wedstrijd om te horen en te zien en een aardige en vooral chille klant.

Vorige week ook een van de leukste projecten gehad: een week lang in een gehuurde busje rondrijden voor een project van de klant waarin ik engels klanten moest rondrijden. Er werd van tevoren gezegd, je bent overal bij. Dat betekend dat ik prachtige landgoederen en kastelen heb gezien, met de klanten drie avonden heerlijk heb gedineerd, naar musea ben geweest, 65 euro fooi en een fles wijn heb gekregen. En het was bovendien heel gezellig met de gasten en dat was wederzijds wat ik van hen kreeg te horen, er werd al gevraagd of ik volgend jaar bij hun meeting in Wales wilde zijn als chauffeur. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door DrSnuggle op 16-09-2014 22:28:34 ]
pi_144605456
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik zie dat sommigen meerdere keren op een adres komen. Mijn vraag is na hoeveel ritten je ongeveer alles wel hebt gezien? Dat je enige nieuwe ritten nog naar die van een privé adres zijn bijvoorbeeld.
Ik ga morgen nog naar een nieuwe leasemaatschappij. :)
pi_144605866
Ik moest ooit eens een auto ophalen bij een niet nader te noemen vestiging van de politie, in opdracht van een grote leasemaatschappij. Kreeg een bezoekerspasje en moest naar 'die loods' lopen, daar zou de auto zijn. Die loopbeschrijving van de bewaker/portier klopt voor geen meter, dus ik dwaal daar over dat terrein heen. Niemand die naar je om kijkt. Ondertussen begon het keihard te sneeuwen, dus ik loop zomaar een van die garages/loodsen op het terrein binnen, ook daar was de auto niet bekend. Maar de mannen uit de loods daar gingen die auto zoeken voor me ^O^ Ondertussen werd ik alleen gelaten in die garage daar. Na een paar minuten kwam er een monteur aan. Was de bumpers van een Golf R vervangen door een standaardbumper zodat ze minder zouden opvallen. Later kwam de rest van de medewerkers daar terug, waren een oude Corolla helemaal aan het strippen. Hadden het idee dat er drugs ofzo in de deurpanelen zaten, daar waren ze een beetje vaag over.

Na 45 minuten was mijn auto gevonden. De sleutels lagen bij de portier :D Het sneeuwde inmiddels zo hard dat ik er 20 minuten over heb gedaan om die auto sneeuwvrij te maken en uit te graven (Was februari 2012, toen met die verkeerschaos enzo). Daarna 3 uur gedaan over 60 km met die auto omdat de A12 en A27 zo vast stonden.
.
pi_144607049
Plannen ze dat met sneeuwoverlast ook bij EW in of regende het toen spoedjes tijdens die periode?
Nee, toch niet
pi_144607528
Ik weet dat ik die dag een rit van Utrecht naar Heerlen had terwijl ik in Arnhem woon, dus ik denk dat wel moeite hadden met plannen, maar dat was als PC. Ik weet niet hoe dat op de hikerafdeling zou zijn geweest.
De terugreis ging bij mij verrassend goed eigenlijk, ik deed er toen max een uurtje langer over.
pi_144608352
Ik kwam met die sneeuw om 15:30 aan bij LP in RDV. Toen vroegen ze of ik nog een spoedrit wilde doen. Ik zeg ja, want ik moest daar toch weg zien te komen. OV lag zo goed als plat daar, bus naar Utrecht zou hopeloos in de file komen op de A27. Spoedrit was een ritje naar Zoetermeer, uiteindelijk was ik om 18:15 in Zoetermeer. En toen ben ik uiteindelijk na heel lang wachten tot Alphen aan den Rijn gekomen met een trein, en na een uur daar staan toch m'n pa maar gebeld, die vanaf Utrecht kwam om me op te halen.

Werkdag van 12 uur en zo'n 120 km gereden.
.
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:38:35 #227
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144609829
Mooiste zijn toch wel de ritten die volledig in de soep lopen _O_

3 ritten op een dag waarvan de 2e voor 1 uur afleveren en dan net, na minstens 6x met EW gebeld te hebben en gebeld te worden, om half 1 bij je eerste afleveradres aan te komen om wat voor reden dan ook.

Of een rit van een gat ergens naar Almere, was maar 53km. Zit ik net in de auto staat het benzinelampje al aan en geeft die aan dat ik nog 45km kan rijden. Bij de meeste auto's, als je een beetje voorzichtig rijd, word die 45km al snel 65 ofzo. Hierbij tot 55.. Vervolgens kom ik om 2 uur 's middags in de enige file te staan die er toen was, uiteraard stond ik net na het tankstation pas stil..

Uiteindelijk de LM wel gehaald ondanks dat die maar bleef piepen. :7
pi_144611054
Mooiste rit als hiker was dat ik volgens de papieren een Audi A5 van Den Haag naar Alkmaar moest rijden. Ik kwam aan op het adres en heb een kopje koffie met de desbetreffende meneer gedronken en een beetje over koetjes en kalfjes gepraat. Na de koffie was het toch wel tijd om op weg te gaan en gingen we naar zijn inpandige garage toe. Daar stond een Ferarri 458 en een Bentley Continental. Ik vond het al een beetje vreemd dat ik een "gewone" Audi A5 moest rijden maar het bleek een Audi RS5 te zijn. Nadat de man mij specifiek wilde uitleggen hoe de launch control werkte mocht ik mijn weg vervolgen. Is een leuke rit geweest >:)

Als PC zijn er wel meerdere leuke ritten geweest maar ik rij sinds ongeveer een jaar nog maar 1 persoon. Die vraagt altijd om mij en ik woon ook 4 straten verder. Enorm goede band opgebouwd en naast de zakelijke kilometers gaan we ook naar de autobeurzen (Frankfurt, Geneve). Naast de autobeurzen heb ik ook wel meerdere Michelin restaurants en Hiltons hotels gezien.
pi_144612202
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef underground1009 het volgende:
Iemand hier nog leuke verhalen over je leukste/beste/spannendste/gaafste/whatever ritje ooit? Vond die altijd 't leukst om hier te lezen toen ik alleen nog mee keek en nog niet voor AR werkte :+
Een van mijn leukste ritjes was toch wel een knalrode Clio die ik, zo bleek, bij een bloedmooie milf af mocht leveren die ook nog eens heel liev me een liftje gaf en geïnteresseerd was in de baan enzovoort O+
Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144612804
Ik moest een keer samen met een collega voor het Beatrix bedank lied (niet het koningslied) alle BNers opvangen die met de auto aankwamen en waar nodig hun auto parkeren. Dus eigenlijk een soort combinatie van valet parking en gastheer. De hele dag mochten we eigenlijk gaan en staan waar we wilden, waar de pers niet mocht komen. Die middag gingen we ook lunchen met de artiesten, wat hilarisch was (meest random moment: Roel van Velzen die Jeroen van der Boom achterna rent met een plant). Verder leuk kunnen babbelen met Edwin Evers en Najib Amhali.

Dit was overigens ook een bijzonder aangename dag:

Bleek een huurauto te zijn: "Je mag er alles mee doen wat je wilt, als hij maar heel blijft". :7 ~O>
pi_144613621
Ik moest om 6 uur opstaan.. voor een Skoda Citigo. Daarna een Prius en een Passat. Wat een geluksdag!
pi_144613797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.
Ik snap niet precies waarom je nu mij persoonlijk moet hebben. Wellicht kun je dat verklaren? :)
pi_144615170
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Hij maakt in ieder geval meer mee dan dat jij in heel jouw leven zult meemaken.

Elke dag weer dezelfde koeien melken, je moet er maar lol in hebben. :') ):O
pi_144615425
Meneer van vanochtend had het er vrij moeilijk mee dat een meisje de auto meenam. Vroeg wel 4 keer of hij hem er niet even moest uitparkeren en daarna ging hij me uitleggen hoe ik kon zorgen dat de ruiten niet beslaan. Heb maar braaf geknikt haha.
pi_144616107
Voor morgen de hele dag beschikbaar. Hoop dat er vanmiddag nog een mail van AR komt, heb er eigenlijk wel rekening mee gehouden. Op welke dagen ervaren jullie de meeste drukte/ritjes? Of is het aantal ritten gelijk over de week verdeeld?
pi_144616442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:47 schreef Loxodonta het volgende:
Meneer van vanochtend had het er vrij moeilijk mee dat een meisje de auto meenam. Vroeg wel 4 keer of hij hem er niet even moest uitparkeren en daarna ging hij me uitleggen hoe ik kon zorgen dat de ruiten niet beslaan. Heb maar braaf geknikt haha.
Was zeker ook met de Skoda Citygo? :')
pi_144616533
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Was zeker ook met de Skoda Citygo? :')
Haha, helemaal juist!
pi_144617550
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef CruisinDen het volgende:
Mooiste zijn toch wel de ritten die volledig in de soep lopen _O_

3 ritten op een dag waarvan de 2e voor 1 uur afleveren en dan net, na minstens 6x met EW gebeld te hebben en gebeld te worden, om half 1 bij je eerste afleveradres aan te komen om wat voor reden dan ook.

Of een rit van een gat ergens naar Almere, was maar 53km. Zit ik net in de auto staat het benzinelampje al aan en geeft die aan dat ik nog 45km kan rijden. Bij de meeste auto's, als je een beetje voorzichtig rijd, word die 45km al snel 65 ofzo. Hierbij tot 55.. Vervolgens kom ik om 2 uur 's middags in de enige file te staan die er toen was, uiteraard stond ik net na het tankstation pas stil..

Uiteindelijk de LM wel gehaald ondanks dat die maar bleef piepen. :7
Ik zou die risico niet nemen vooral niet omdat ik privé een keer zonder benzine kwam te staan ;(

Ik tank daarom liever die 5l dan moeite doen >:O
Zie!
pi_144617865
Eerste keer dat die baliedame bij de Rode Vis een kopie van m'n rijbewijs wilde maken. Ook gewoon zonder te vragen/melden gaat ze 'm kopiëren.

Toen ik zei dat ik dat niet zo'n tof idee vond kreeg ik wel te horen 'ja maar je neemt wel een auto mee!'

Pas toen ik zei dat ik niet verplicht ben een kopie achter te laten kreeg ik die kopie terug.
  woensdag 17 september 2014 @ 11:33:27 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144617984
Beetje bezig met een afstudeerstage te zoeken, iemand nog tips qua bedrijven danwel overzichtelijke websites. Moet in de marketingrichting zijn, HBO niveau
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144618131
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:33 schreef Fiorano het volgende:
Beetje bezig met een afstudeerstage te zoeken, iemand nog tips qua bedrijven danwel overzichtelijke websites. Moet in de marketingrichting zijn, HBO niveau
Welke opleiding doe je en in welke regio?
  woensdag 17 september 2014 @ 11:48:55 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144618370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:39 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Welke opleiding doe je en in welke regio?
Sportmarketing, maar het hoeft niet een afstudeer opdracht te zijn die Sport gerelateerd is. Woon zelf in Barneveld, regio Amersfoort/Utrecht/Amsterdam/Arnhem
pi_144619984
Iemand al loon binnen (EW)?
pi_144620022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:41 schreef RTS91 het volgende:
Iemand al loon binnen (EW)?
Nee :( Ben ook aan het wachten.

Edit: Verrek, nu wel. (ING)
pi_144620600
Mijn spoedrit werd na 20 minuten geannuleerd. Was net de deur uit, onderweg naar de bus ;(
.
pi_144620720
Hier nog niks aan salaris. En ik sta maar liefst 28 centen in het rood :')
pi_144622666
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum. :+

edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV

edit 2: t ligt op 500 m van de grens

[ Bericht 16% gewijzigd door johnson555 op 17-09-2014 14:18:25 ]
Zie!
  woensdag 17 september 2014 @ 14:22:35 #248
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144623081
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:

Waarheen en waarmee?

Ik ben onderweg naar Rotterdam, m'n meisje zit op de Erasmus waar ze een lezing hebben van Lucia de B. Gelukkig ook toegankelijk voor aanhang :)
pi_144623200
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Waarheen en waarmee?

Ik ben onderweg naar Rotterdam, m'n meisje zit op de Erasmus waar ze een lezing hebben van Lucia de B. Gelukkig ook toegankelijk voor aanhang :)
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen :9~
Zie!
  woensdag 17 september 2014 @ 14:31:37 #250
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144623416
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Hoelaat was jij in Barneveld dan :0
pi_144623878
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoelaat was jij in Barneveld dan :0
Morgen niet vandaag :+
Zie!
pi_144624088
Loon binnen!
  woensdag 17 september 2014 @ 14:51:16 #253
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144624167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef ColeJ het volgende:
Loon binnen!
En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog! ^O^
pi_144624266
Zo. Het toeval wil dat ik vanochtend weer in een garage vol mannetjes in blauwe overall stond. :') Helemaal verbaasd want normaal kwamen er alleen '75+ers'. Of ik wel een rijbewijs had, dat soort grapjes. Wel heel gezellig even gekletst. :) Vervolgens in de meest pauper Transporter ooit met geïmproviseerde radio naar Dordrecht gereden. Man man man wat een saai eind is dat zeg, immer geradeaus tot Utrecht. In Dordrecht kon ik het afleveradres niet vinden, want de naam insinueerde een LM en het bleek een verhuurbedrijf in een VW garage. Ik kon één vlag vinden van het bedrijf en die stond naast de Seat garage. Allemaal overduidelijk dus. In de ritopdracht stond dat ik ABSOLUUT geen schade mocht controleren, dus ik had een overdrachtsformulier mee op aanraden van de planning. Die mevrouw bij het afleveren strontchagrijnig omdat ik niet op schade had gecontroleerd en er wel schade op de auto zat. :') Hopelijk hoor ik daar niks meer van, anders ga ik echt heel hard protesteren want die schade zat er al op toen ik de auto mee kreeg.

Toen kwam de Auris. *O* Om persoonlijke redenen haat ik die auto, maar hij reed prima. De enige nadelen zijn de p stand die met een knopje gaat in plaats van met de pook, het minipookje en het actieradiussysteem. Ik moest wat tanken, 4L oid, om de rit te halen. Blijft de actieradius gelijk staan, die paste zich niet aan. Er kwamen gelukkig wel streepjes bij de benzineindicator bij, dus ik reed dapper door. Actieradius bleef teruglopen, maar wel 2x zo langzaam. Achterlijk systeem. :')

Daarna nog een halfuurtje gebabbeld met vier slechthorende senioren bij de bushalte. :D
  woensdag 17 september 2014 @ 15:00:40 #255
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144624497
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:44 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Morgen niet vandaag :+
Achso, ik stap morgen rond 9.30 daar weer in de trein richting school.

Overigens, Moooooneeyyyyyy
pi_144624592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.
pi_144625260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:03 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.
Dat vinden wij allemaal ;(
pi_144625919
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Bij mij niet :'(
pi_144626800
Hoeveel zit het bedrag bij jou dan ernaast? Heb zelf dat mijn eigen berekening iets van 10-20 euro lager uitkomt dan dat ik wat uit eindelijk gestort krijg.
Nee, toch niet
pi_144627021
Deze maand had ik 5 euro minder dan mijn eigen berekening, klopt redelijk. Hoe meer het is hoe meer het ook afwijkt.
pi_144627964
Nee! Net een telefoontje van AR gemist... toen ik terugbelde was het al "opgelost". Geen ritje voor morgen :-(
pi_144628114
Morgen lekker op de fiets naar het eerste afleveradres, scheelt me 's middags 20 minuten lopen naar een ander afhaaladres :9
pi_144628403
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik moest het ff opzoeken maar ze hebben toch nog een kleine 5000 inwoners... :')
pi_144630726
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:

pi_144630841
Lekker dagje vandaag, Eerste rit Volvo v40, heerlijke rit alleen wel een tijdje in de file gestaan. Toen in Haarlem wou ik de bus pakken om naar de Kangoo Z.E te gaan tot ik gebeld werd dat de rit geannuleerd werd en dat ik naar huis kon gaan reizen. Nog geen minuut daarna dat ze toch een rit hadden vanuit Amsterdam naar Meerkerk nog steeds, dus hoefde niet ergens nog een formulier te regelen gelukkig. Het was ook nog eens een heerlijke Audi Q5. Toen ik net wegliep bij Meerkerk snelweg locatie zag ik op een trailer de auto die ik eigenlijk zou moeten brengen.
pi_144630951
Toch nog een ritje voor morgen! In totaal 235KM in een Toyota Yaris met 70pk.....
pi_144631028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef stripe het volgende:
Toch nog een ritje voor morgen! In totaal 235KM in een Toyota Yaris met 70pk.....
Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.
pi_144631551
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef yosander het volgende:

[..]

Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.
Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.
pi_144631635
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef stripe het volgende:

[..]

Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.
Bij Zurich kun je mooi over de Waddenzee uitkijken. Ook met slecht weer is dat mooi :D
pi_144632041
En sowieso halverwege even uitwaaien op de parkeerplaats. :D
  woensdag 17 september 2014 @ 19:13:52 #271
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144632917
Net EW opgezegd :'( :'(

Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken. :7
pi_144633273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:

Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken. :7
Laatste der Mohikanen uit het topic jij, of niet dan?

Maar ik heb het inderdaad in het begin ook wel erg hard gemist ja. En nog steeds af en toe :D Maar ach, dat arbeiden heeft ook wel wat. Vooral geld :7
pi_144633439
quote:

Jammer dat een chauffeur vertrekt :') ?
Ben juist blij met elke chauffeur die vertrekt *O*
Nee, toch niet
pi_144633720
quote:

Hoe lang heb je er uiteindelijk gewerkt? Jij gaat volgens mij ook al een tijdje mee in dit topic :+
pi_144633758
Ik kwam vandaag een senior tegen die al acht jaar voor AR werkte. :D
pi_144633949
Ik ben in december vier jaar in dienst bij EW :')
pi_144634896
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
Oh ja jij was er ook nog :D

Overigens heb ik langer dan dan 4 jaar voor EW gewerkt :7
Oktober 2009 - januari 2014.
pi_144635236
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
Heb je nog wel een studenten ov?
pi_144635351
Ajax ^O^ _O_ _O_ _O_
pi_144635436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oh ja jij was er ook nog :D

Overigens heb ik langer dan dan 4 jaar voor EW gewerkt :7
Oktober 2009 - januari 2014.
Haha ja, maar ik speel wel een beetje vals want er zijn behoorlijk wat periodes van een x aantal maanden geweest waarin ik niet hebt gewerkt. Maar toch :7

Ik vrees trouwens dat ik zo lang als jij niet ga halen, ontslag zal rond februari plaatsvinden ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:15 schreef stripe het volgende:

[..]

Heb je nog wel een studenten ov?
Ja, tweejarige master dus ik heb nog OV t/m september 2015 8-) Deze maand ontvang ik mijn laatste stufi in de vorm van een prestatiebeurs :'(
pi_144635757
Is het ook zo dat je er direct wordt uitgekickt als je ov afloopt?
pi_144635893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef stripe het volgende:
Is het ook zo dat je er direct wordt uitgekickt als je ov afloopt?
Of je moet zelf je OV kosten willen betalen. :')

Ik ken trouwens wel een hiker die geen OV meer heeft. Hij werkt nu standaard op locatie bij De Vogel in Eindhoven.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 20:34:18 ]
pi_144637490
Ik heb nog 2 weken OV :'(
Dan kan ik na 3 jaar wel stoppen denk ik...

Bedankt Halbe Zijlstra, voor het inkorten van het OV reisrecht nadat ik van studie besloot te switchen.
.
pi_144638707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb nog 2 weken OV :'(
Dan kan ik na 3 jaar wel stoppen denk ik...

Bedankt Halbe Zijlstra, voor het inkorten van het OV reisrecht nadat ik van studie besloot te switchen.
Het was eerst toch acht jaar of zoiets?

Het is wel vrij kort inderdaad, je kan nu maximaal 1 jaar uitlopen en daar zit je zo op..
pi_144638984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:30 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het was eerst toch acht jaar of zoiets?

Het is wel vrij kort inderdaad, je kan nu maximaal 1 jaar uitlopen en daar zit je zo op..
Het was voor een standaard universitaire bachelor + eenjarige master 7 jaar, je kreeg nominaal + 3 jaar. Nu is het nominaal + 1 jaar geworden. Voor mijn vorige opleiding 1 jaar en 11 maanden verbruikt helaas.

Binnenkort maar eens op zoek naar een onderzoeks/afstudeerstage voor m'n masterscriptie. Zal daarnaast toch niet veel tijd hebben om te Autoresetten denk ik :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzabodem op 17-09-2014 21:43:20 ]
.
pi_144643069
Ik heb vandaag opeens 130,- gekregen van AR. Ik dacht dat ze altijd op vrijdag uitbetaalden en ik heb vorige week ook niet uren gemaakt voor 130 euries. Zijn dat dan reserves ofzo?
pi_144643359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef DukeJan het volgende:
Ik heb vandaag opeens 130,- gekregen van AR. Ik dacht dat ze altijd op vrijdag uitbetaalden en ik heb vorige week ook niet uren gemaakt voor 130 euries. Zijn dat dan reserves ofzo?
Werk je misschien toch niet bij Easyway?
pi_144644125
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet, tenzij ik stiekem door AR op de hiker transfermarkt gebracht ben :P
pi_144644219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik moest het ff opzoeken maar ze hebben toch nog een kleine 5000 inwoners... :')
Als je een steen gooit, valt ie in Duitsland neer :+
Zie!
pi_144644922
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

_O-
pi_144647089
Wat een prestatie weer van Ajax.
pi_144647489
Zwolle *O*
  donderdag 18 september 2014 @ 01:42:05 #293
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144648216
Joden _O_ _O_
pi_144649666

_O_ _O_ _O_
pi_144649687
Godverdomme kunnen die plaatjes niet weg :r niet te verteren in de vroege ochtend op een lege maag :r :r
pi_144650772
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme kunnen die plaatjes niet weg :r niet te verteren in de vroege ochtend op een lege maag :r :r
:')

We posten vanavond ook wel wat gifjes van Feyenoord :)

Wanneer ze weggespeeld zijn door Sevilla :*
pi_144652308
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:33 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

We posten vanavond ook wel wat gifjes van Feyenoord :)

Wanneer ze weggespeeld zijn door Sevilla :*
Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bent :*
pi_144652455
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bent :*

:W
  donderdag 18 september 2014 @ 12:36:58 #299
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144655273
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Laatste der Mohikanen uit het topic jij, of niet dan?

Maar ik heb het inderdaad in het begin ook wel erg hard gemist ja. En nog steeds af en toe :D Maar ach, dat arbeiden heeft ook wel wat. Vooral geld :7
Ja wel één van de laatste denk ik inderdaad. De pest is alleen dat ik nog niet echt kan gaan werken omdat ik nog niet afgestudeerd ben, maar ach dat komt binnenkort wel goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:35 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoe lang heb je er uiteindelijk gewerkt? Jij gaat volgens mij ook al een tijdje mee in dit topic :+
Ja iets langer dan 4 jaar geloof ik. Tussendoor wel stage gehad maar ook toen af en toe gewoon gewerkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:28 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Jammer dat een chauffeur vertrekt :') ?
Ben juist blij met elke chauffeur die vertrekt *O*
Haha je hebt nog groot gelijk ook! :P
pi_144655618
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:52 schreef trolley het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:W
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

donderdag 18 september 2014 @ 13:04:32 #301
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144655964
HEEEEEREEENVEEEEEEN

AZ :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')