Wat doet Kaneel bij jou?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Groetjes van de leukste Fok!ker!
(Kaneel!)
En ook de groetjes van mij.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende: [..] Groetjes van de leukste Fok!ker! (Kaneel!) En ook de groetjes van mij.
Jaloers?quote:
Goede TT inderdaadquote:
Ja. Art lijkt me gezellig gezelschap.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jaloers?
Ik denk eindelijk die MVM, maar dan zonder V.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk eindelijk die MVM, maar dan zonder V.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Zal ik gewoon teruggaan naar die leuke kapster en d'r mee uit vragen?
Sja, nog steeds geen leuke V gevonden die seks met me wil.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...quote:
Doe het.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Ik zou het ook niet durven hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...
Hehe, begrijpelijk hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...
quote:
Ja maar straks is ze al bezet...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk hoor.
Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Dan weet je dat meteen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja maar straks is ze al bezet...
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Als ze een V zoeken hoor ik het wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij welquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze een V zoeken hoor ik het wel.
Nee dat hoeft niet. Mag ook over vintage jurkjes, foodblogs, luduvudu etc gaanquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
Oh, moeten we nu het hele topic over seks hebben?
Mijn hotmail?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij welmaar ook alleen met mij hoor
ik heb je hotmail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |