praten magquote:Op donderdag 11 september 2014 21:11 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Jij mag niet meer met jonge meisjes praten
grgr de rechter
Ik kan me op dit moment echt alleen maar afvragen waarom dit bestaat.quote:
Zo is het. De Eerste Golfoorlog in de jaren '90 was dagelijks live op CNN te zien. Daar werd elke avond een veelvoud van de schade van 9/11 veroorzaakt. Amerika wil Koeweit bevrijden, dus bombarderen ze Bagdad.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:14 schreef erodome het volgende:
Het is al jaren en jaren geleden, vergeleken met andere conflicten stelde het amper wat voor, get over it!
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wat heeft het voor nut om daar geforceerd stil bij te blijven staan?
Omdat het humor is.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kan me op dit moment echt alleen maar afvragen waarom dit bestaat.
Afghanistan?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo is het. De Eerste Golfoorlog in de jaren '90 was dagelijks live op CNN te zien. Daar werd elke avond een veelvoud van de schade van 9/11 veroorzaakt. Amerika wil Koeweit bevrijden, dus bombarderen ze Bagdad.
Tien jaar later: Saoedi-Arabische kapers vliegen vliegtuigen in gebouwen, als wraak wordt Afghanistan aangevallen.
Dat gaat dan wel over wat bredere geschiedenis en niet over het over emotioneel jaren en jaren alleen maar kijken naar dat het ene dingetje tussen de vele.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel over wat bredere geschiedenis en niet over het over emotioneel jaren en jaren alleen maar kijken naar dat het ene dingetje tussen de vele.
Alleen maar naar een klein stukje geschienis kijken, niet kijken naar het waarom en hoe leert je helemaal niets. Die mening wordt ondersteund door de praktijk van vandaag.
Jij bent geen Arabier, vieze Turkquote:Op donderdag 11 september 2014 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol dit topic, ik ben weg
[ afbeelding ]
Pas maar op, straks deporteer ik je nog vieze armeenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij bent geen Arabier, vieze Turk
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |