abonnement Unibet Coolblue
pi_145616423
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:02 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Zodat we die kunnen vermijden zoals Libië.
nouja zoiets...

ik wil ander werk van m bekijken...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:04:28 #202
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_145616439
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

als je echt tevreden bent dan ^O^ kan t me alleen niet voorstellen... want hij klopt lijntechnisch niet.... en haar gezicht is ook raar....
Haar gezicht staat op striae. Dat moet echt nog wel bijtrekken, ik zie daar nu na een paar dagen al verbetering in.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waar heb je m laten zetten?
In Sliedrecht.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_145616541
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
En toch ben ik tevreden. Daar gaat het uiteindelijk om toch?

[..]

Ik ken eerder werk van hem. Ik heb werk van hem. Dit is niet mijn eerste en zal ook niet mijn laatste van hem zijn.

Voor mij gaat het meer om de betekenis voor MIJ dan om het plaatje an sich.
Daarnaast heb ik hier al vaker een foto van het ontwerp gepost maar toen was er niemand met commentaar.
Ik heb je ontwerp zelf niet gezien maar een ontwerp zegt niks over het resultaat. Goed dat jij er tevreden over bent maar ga alsjeblieft niet nog een keer naar deze kerel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_145616550
het is niet alleen haar gezicht... maar nogmaals jij moet er blij mee zijn!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:07:40 #205
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_145616637
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik heb je ontwerp zelf niet gezien maar een ontwerp zegt niks over het resultaat. Goed dat jij er tevreden over bent maar ga alsjeblieft niet nog een keer naar deze kerel.
Dat bepaal ik zelf wel :)

Ik ben tevreden over deze gast, en nogmaals daar gaat het om.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_145616672
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel :)

Ik ben tevreden over deze gast, en nogmaals daar gaat het om.
Mooi.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_145616678
:')

Serieus. Objectief gezien is die gast echt teringslecht. Doe nou niet zo eigenwijs.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_145616828
http://www.tattoomario.nl/

was t deze?

Die gallerij is al niet veelbelovend.... :'(
heeft die gast parkinson ofzo?
S. 2014
J. 2016
pi_145616860
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
En toch ben ik tevreden. Daar gaat het uiteindelijk om toch?

[..]

Daarnaast heb ik hier al vaker een foto van het ontwerp gepost maar toen was er niemand met commentaar.
Dat is niet waar, ik had toen wel degelijk commentaar. Dat vond je toen zelf ook dat de verhoudingen apart waren. Ik kan me zelfs herinneren toen al iets te hebben gezegd over die ene borst.
pi_145616868
Ah, tattoo Mario is de schuldige...

quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ken Mario al een jaar of 20, ik ben tevreden over zijn werk en ik vertrouw hem volledig dus ik blijf hem wel trouw ja :Y

[..]

Dat heb ik op de pijnlijke manier ontdekt ja. Had bij hem een tatoeage laten zetten die hij te diep had gezet, daardoor heeft dat ding een week of 3 gebloed en had ik er enorme gaten in zitten. Mario heeft hem opnieuw gezet en aangepast. Ik zie het prutswerk van Theo er nog wel in maar dat is omdat ik het weet.
Toen ik de tatoeage liet zetten was internet ook nog niet zo groot, paar jaar terug heb ik Theo op internet opgezocht en toen schrok ik mij rot van de foto's op zijn site :X
Kwam toen ook allemaal verhalen tegen over onder invloed tatoeëren enz.

Morgen even naar Mario om een ontwerp te kiezen enz *O*
Nog een paar maanden en ik heb mn pin-up O+
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_145617139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Deze van Errol bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oooh pin ups O+ ik vind ze suuper mooi maar ben bang dat het niet bij me past.. maar vind ze echt vet!
Van dit topic begint het wel te kriebelen.. nu wil ik er ook weer 1 laten zetten :9
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:16:04 #212
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_145617152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ah, tattoo Mario is de schuldige...

[..]

Uhm ik zei net al dat hij in Sliedrecht zit, dus deze actie was lang niet zo nodig en triomfantelijk als je nu denkt :')
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik had toen wel degelijk commentaar. Dat vond je toen zelf ook dat de verhoudingen apart waren. Ik kan me zelfs herinneren toen al iets te hebben gezegd over die ene borst.
Ja, klopt. Over de borsten en handen is toen gesproken. En hoe onvoorstelbaar ook, die waren aangepast.
Echter zie ik net een hele waslijst van dingen die toen niet voorbij kwamen, dat bedoelde ik meer.

Maar gaan jullie vooral verder met Mario afbranden. Geniet ervan. Ik blijf gewoon blij als jullie het niet erg vinden :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_145617326
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Uhm ik zei net al dat hij in Sliedrecht zit, dus deze actie was lang niet zo nodig en triomfantelijk als je nu denkt :')

[..]

Ja, klopt. Over de borsten en handen is toen gesproken. En hoe onvoorstelbaar ook, die waren aangepast.
Echter zie ik net een hele waslijst van dingen die toen niet voorbij kwamen, dat bedoelde ik meer.

Maar gaan jullie vooral verder met Mario afbranden. Geniet ervan. Ik blijf gewoon blij als jullie het niet erg vinden :)
Kies de volgende keer gewoon een andere tattoo-artiest oke? Dit ziet er gewoon echt niet uit. Sorry.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_145617565
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja, klopt. Over de borsten en handen is toen gesproken. En hoe onvoorstelbaar ook, die waren aangepast.
Echter zie ik net een hele waslijst van dingen die toen niet voorbij kwamen, dat bedoelde ik meer.

Maar gaan jullie vooral verder met Mario afbranden. Geniet ervan. Ik blijf gewoon blij als jullie het niet erg vinden :)
Oh eens hoor, het is jouw lichaam en jouw tattoo. Zolang jij er blij mee bent, prima. Ik reageerde alleen maar nav jouw bewering dat er toen niemand commentaar had, want dat is dus niet waar.
pi_145617829
Als je alleen positieve reacties wil, post dan geen foto. De objectieve mening van meerdere mensen is dat hij slecht gezet is. Dat jij er blij mee bent, super, maar in andere ogen is het gewoon een slecht gezette tattoo.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:37:43 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145618359
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Haar gezicht staat op striae. Dat moet echt nog wel bijtrekken, ik zie daar nu na een paar dagen al verbetering in.

[..]

In Sliedrecht.
Toch niet Mario?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:39:28 #217
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145618444
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://www.tattoomario.nl/

was t deze?

Die gallerij is al niet veelbelovend.... :'(
heeft die gast parkinson ofzo?
Ik heb mijn laatste daar ook laten zetten en die is toch echt goed gezet, daarnaast vriendin van mij haar rug en die van haar man ook die allen super zijn gezet.
Hij heeft ook veel prijzen gewonnen en staat toch wel bekend als een goede artist.

Dit ben ik dan ook niet gewend van hem en ik ben enorm verbaasd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145618545
Dit is die van jou toch?

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_145618622
zijn website vind ik niet echt uitnodigend...

blijf toch maar bij mn vaste artist.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:43:39 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145618627
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dit is die van jou toch?

[ afbeelding ]
Wauw, ben je die echt op gaan zoeken? :P
Maar ja, dat is die van mij.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145618639
Naja, ze wil niet alleen positieve reacties, ze gaat m.i. ook vrij sportief om met jullie commentaar. Als ze er zelf blij mee is, is t toch goed?
Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie niet je mening mogen geven o.i.d. maar op een gegeven moment is t genoeg toch? whop.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_145618732
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:28 schreef Mgolovic het volgende:
Als je alleen positieve reacties wil, post dan geen foto. De objectieve mening van meerdere mensen is dat hij slecht gezet is. Dat jij er blij mee bent, super, maar in andere ogen is het gewoon een slecht gezette tattoo.
Objectieve mening, serieus?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:47:13 #223
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145618803
Dit is degene die op de rug van die vriend staat, nav die en andere die ik heb gezien die ook goed waren ben ik toen naar hem gegaan, en niet omdat hij dicht in de buurt zat :P
Ik woon in omg Den Bosch namelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door snakelady op 16-10-2014 21:55:21 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145618827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:43 schreef pinquit het volgende:
Naja, ze wil niet alleen positieve reacties, ze gaat m.i. ook vrij sportief om met jullie commentaar.

Nee joh... dit is cognitieve dissonantie in optima forma :') Het is gewoon een baggerslechte tattoo, of je er nou zogenaamd tevreden mee bent of niet.

Maar je hebt gelijk, op een gegeven moment is het wel klaar. Ik hoop alleen dat ze stopt zichzelf voor de gek te houden en niet nog een keer terug gaat naar die gast.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_145618836
quote:
10s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Objectieve mening, serieus?
Eh, ja.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')