Niet gechecked, durf het ook niet echt aan m'n ouders te vertellen want ik weet al precies wat die gaan zeggen: "Je hebt nog geen 2 maanden je rijbewijs en je loopt nu al te kloten met dat ding!" "Je gaat me toch niet vertellen dat je m'n auto hebt gesloopt he?!"quote:Op donderdag 11 september 2014 14:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Rare, maar is je oliepeil van de bak wel in orde ? Krijg je ook vage dingen van.
nee niks zeggen, gewoon lekker door rijden. en als hij dan in de soep draaid ben je de lulquote:Op donderdag 11 september 2014 14:36 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Niet gechecked, durf het ook niet echt aan m'n ouders te vertellen want ik weet al precies wat die gaan zeggen: "Je hebt nog geen 2 maanden je rijbewijs en je loopt nu al te kloten met dat ding!" "Je gaat me toch niet vertellen dat je m'n auto hebt gesloopt he?!"
Je zou denken dat verzekeringsmaatschappijen niet voor JL beginnend bestuurders niet in dikke auto's willen hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:42 schreef slacKard.x het volgende:
Je zou denken dat zo'n 3 liter blok dat juist lekker vindt..
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je goed leest staat er niks over een aanrijding of ongeluk.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zou denken dat verzekeringsmaatschappijen niet voor JL beginnend bestuurders niet in dikke auto's willen hebben.
Kan ik kort over zijn; blijkbaar rijd je als een idioot, en dat ook nog in een auto die niet van jou is.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:47 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je goed leest staat er niks over een aanrijding of ongeluk.
Pauperquote:Op donderdag 11 september 2014 14:19 schreef slacKard.x het volgende:
Als ik vol gas optrek hoort hij normaal pas te schakelen bij 7000rpm,
313901 kilometers. Ik zie geen dashboard lampjes branden.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:51 schreef blup het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, plots bij het stoplicht wegrijden leek het wel of hij in zijn 3 weg wilde. Direct ook een storingslamp. Auto uit/aan en alles deed 't weer.
Hoeveel heeft dat ding gelopen?
Hahahaha jij boos? Het is niet verboden dus ik doe het waar en wanneer ik wil. En ik kies er niet voor om pas op zoveel toeren te schakelen, dat doet de automaat.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Pauperen dan ook nog maar 2 maanden je rijbewijs in bezit
![]()
Euhmmmm,quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef slacKard.x het volgende:
[..]En ik kies er niet voor om pas op zoveel toeren te schakelen, dat doet de automaat.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef slacKard.x het volgende:
Hahahaha jij boos? Het is niet verboden dus ik doe het waar en wanneer ik wil. En ik kies er niet voor om pas op zoveel toeren te schakelen, dat doet de automaat.
Als dit een Volvo was geweest hadden de 'liefhebbers' gezegd 'net ingereden'quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
313901 kilometers. Ik zie geen dashboard lampjes branden.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef slacKard.x het volgende:
Hahahaha jij boos? Het is niet verboden dus ik doe het waar en wanneer ik wil. En ik kies er niet voor om pas op zoveel toeren te schakelen, dat doet de automaat.
Dan neem je nu natuurlijk ook de gevolgen daarvan op als een volwassenen en vertel je het braaf aan je ouders.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
313901 kilometers. Ik zie geen dashboard lampjes branden.
[..]
Had ik kunnen weten dat er daar gevolgen voor zijn? Als dat echt zo slecht was geweest had de dealer ons daar toch wel van te voren voor gewaarschuwd?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan neem je nu natuurlijk ook de gevolgen daarvan op als een volwassenen en vertel je het braaf aan je ouders.
Logisch nadenken is inderdaad niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten dat er daar gevolgen voor zijn? Als dat echt zo slecht was geweest had de dealer ons daar toch wel van te voren voor gewaarschuwd?
Verschoon je inmiddels wel zelf je eigen ondergoed of heb je daar advies van de zeeman voor nodig?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten dat er daar gevolgen voor zijn? Als dat echt zo slecht was geweest had de dealer ons daar toch wel van te voren voor gewaarschuwd?
Iets met gezond verstand.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je was erbij toen hij gekocht werd? Je papa heeft je eerst meegenomen naar de dealer voordat je de eerste keer ermee weg mocht? Wat heeft de dealer ermee te maken? Overigens staat het ongetwijfeld in het handleidingsboekje.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte dat als ik graag vol gas wil optrekken dat ik dan kans heb dat m'n auto daarvan naar de klote gaatquote:Op donderdag 11 september 2014 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Logisch nadenken is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |