Aparte klok heb jij dan!quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:26 schreef JaqenHghar het volgende:
Buh elk uur voorbij zien kruipen vannacht![]()
Maareh mogguh, tijd voor een espresssotje. Desnoods wat pre workout.
Goodbye gains.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:57 schreef Questular het volgende:
Vandaag, maandag en dinsdag nog werken en dat 4 weken vakantie incl 11 dagen niksen in de zon op Kos
Ja en traaaaaaaaag dat ie was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Aparte klok heb jij dan!
hahaquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja en traaaaaaaaag dat ie was.
Kan ook komen door de KFC bedenk ik me net.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
't erge is dat wanneer je zo'n nacht wakker ligt, je vaak een uurtje of anderhalf voordat je er uit moet in een diepe slaap valt.![]()
![]()
En dan wakker wordt met een gevoel alsof de moed je in de schoenen zakt
er zijn kipkruiden (geen idee wat kfc gebruikt, nog nooit geweest) maar van sommige kipkruiden krijgt mijn vader bijv. Hartkloppingen 'snachts. Waar het van komt geen idee, maar als je een verhoogde hartslag hebt slaap je ook knaken....quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan ook komen door de KFC bedenk ik me net.
Niet exorbitant lopen schranzen daar maar toch,
Nou ik had geen verhoogde hartslag. Dat had ik nog getest met zo'n bandje. Het was meer dat ik de hele tijd moest zeiken als een geile reiger. Wellicht dat het door het zout kwam.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
er zijn kipkruiden (geen idee wat kfc gebruikt, nog nooit geweest) maar van sommige kipkruiden krijgt mijn vader Hartkloppingen. Waar het van komt geen idee, maar als je een verhoogde hartslag hebt slaap je ook knaken....
Inb4quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:11 schreef Montelly het volgende:
ITS FRIDAY BITCHESSS
![]()
ik ga hard achter mijn desk hier
Wowowow: ik dacht dat ik de enige was die nog nooit in een KFC geweest is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
er zijn kipkruiden (geen idee wat kfc gebruikt, nog nooit geweest) maar van sommige kipkruiden krijgt mijn vader bijv. Hartkloppingen 'snachts. Waar het van komt geen idee, maar als je een verhoogde hartslag hebt slaap je ook knaken....
hahaquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wowowow: ik dacht dat ik de enige was die nog nooit in een KFC geweest is.
Tussen de bejaarden en de gezinnen met kleine kinderen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:57 schreef Questular het volgende:
Vandaag, maandag en dinsdag nog werken en dat 4 weken vakantie incl 11 dagen niksen in de zon op Kos
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:11 schreef Montelly het volgende:
ITS FRIDAY BITCHESSS
![]()
ik ga hard achter mijn desk hier
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ja joh? Of spreek je nu uit eigen ervaring met die bubblebuttbreezersletjes van je?
Vast wel, liever een resort vol bejaarden en kleine kinderen dan vol met Russen en Nederlandse tokkies die je tijdens de bouwvak tegenkomt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tussen de bejaarden en de gezinnen met kleine kinderen?
Ik zeg: tekort aan daglicht.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe geen bewuste NoFap, ik heb gewoon totaal geen libido meer.
Sowieso Hardstyle... "net niet Hardcore" . Nee geef mij maar echte Hardcorequote:Op vrijdag 12 september 2014 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
Als het dan toch hardstyle moet zijn doe mij maar de shit van de periode 2000-2003 ofzo. Die meuk van tegenwoordig is gewoon een hardcore kick op 145-150 bpm met een blij pianoriedeltje dat van avici of guetta had kunnen zijn
quote:
En dan ook niet die Italiaanse of Rotterdamse mainstreammeukquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso Hardstyle... "net niet Hardcore" . Nee geef mij maar echte Hardcore
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan ook niet die Italiaanse of Rotterdamse mainstreammeuk
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso Hardstyle... "net niet Hardcore" . Nee geef mij maar echte Hardcore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |