-Bierquote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef 44rdbei het volgende:
post je lijstje even, dan haal ik het wel voor je.
ben je alcoholist ?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
-Bier
-Wit brood
-Bier
-jonge kaas
-Nog meer bier
-mayonaise
-Nog twee kratjes bier (voor de zekerheid)
-sambal
-Twee kratjes bier voor morgenvroeg
Nee slechts tweemaalquote:Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ga je dit nu serieus in elk topic doen?
Een jochie?????quote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef Koempel020 het volgende:
Klacht: Niet naar de winkel willen lopen, maar wel spullen nodig hebben
Sub-klacht: geen jochie kunnen regelen om het voor me te doen.
De vrouwen gebruik ik om het huis schoon te houden, de afwas te doen en mij te bevredigen. Dat is echt wel een dagtaak waar 6 vrouwen full time mee bezig zijn!quote:Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een jochie?????
Een beetje kerel regelt er een vrouw voor. Hoezo wil jij een jochie hebben om het voor je te doen?
Ne, ik vind hem een beetje zwak... Dan neem je toch 7 vrouwen?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:00 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
De vrouwen gebruik ik om het huis schoon te houden, de afwas te doen en mij te bevredigen. Dat is echt wel een dagtaak waar 6 vrouwen full time mee bezig zijn!
Oooh, wat ben je toch stoerquote:Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
-Bier
-Wit brood
-Bier
-jonge kaas
-Nog meer bier
-mayonaise
-Nog twee kratjes bier (voor de zekerheid)
-sambal
-Twee kratjes bier voor morgenvroeg
Dat moet aan elkaar, sukkel.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:20 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik prefereer de titel "bier liefhebber"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |