Waarom alle treinreizigers pesten? Bij Scheveningen de zee inspringen en de zon achterna zwemmen. Hebben de vissen ook wat te eten en niemand heeft er last van.quote:
Dat is ook een optie, maar mensen willen dat het snel gebeurd en dat ze er zo weinig mogelijk aan beleven.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef ADQ het volgende:
[..]
Waarom alle treinreizigers pesten? Bij Scheveningen de zee inspringen en de zon achterna zwemmen. Hebben de vissen ook wat te eten en niemand heeft er last van.
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef ADQ het volgende:
[..]
Waarom alle treinreizigers pesten? Bij Scheveningen de zee inspringen en de zon achterna zwemmen. Hebben de vissen ook wat te eten en niemand heeft er last van.
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef chroestjov het volgende:
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/
Je kon er inderdaad geen kenker vanquote:Op donderdag 11 september 2014 13:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder vond dat ook nadat ik klaar met haar was.
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je kon er inderdaad geen kenker van
Dat je uberhaupt de tijd neemt zo'n lulverhaal te schrijven.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef danny081 het volgende:
Je hebt alles al "money, auto s". Whahahaha. Dus je verveelt je omdat je alles al hebt. Je hoeft niet naar je werk neem ik aan want je bent rijk. Ik probeer een beeld te vormen vertel me alsjeblieft meer, hoe kom je aan al die "money" en wat voor auto's heb je allemaal? Hoe oud ben je? Je komt met een klacht dus wil je hulp, we moeten natuurlijk wel wat meer details hebben willen we kunnen bepalen of je inderdaad niet beter een einde aan je leven kan maken.
jij was beter of nietquote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je kon er inderdaad geen kenker van
Dan moet je kijken of het niet eventjes is opgestaan en een verkwikkende wandeling is gaan maken. Misschien was het leven het wel moe om de hele tijd te zitten!quote:Op donderdag 11 september 2014 13:04 schreef r0dawa het volgende:
sinds een tijdje zie ik het leven niet meer zitten
boiquote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef danny081 het volgende:
Je hebt alles al "money, auto s". Whahahaha. Dus je verveelt je omdat je alles al hebt. Je hoeft niet naar je werk neem ik aan want je bent rijk. Ik probeer een beeld te vormen vertel me alsjeblieft meer, hoe kom je aan al die "money" en wat voor auto's heb je allemaal? Hoe oud ben je? Je komt met een klacht dus wil je hulp, we moeten natuurlijk wel wat meer details hebben willen we kunnen bepalen of je inderdaad niet beter een einde aan je leven kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |