Hoe grind jij?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het maar alvast november! Heb zin in WoD, vooral om gewoon wat nieuws te doen te hebben in WoW!Mijn gold grind voor WoD gaat ook best lekker, bijna 75K nu.
(Lastig om het niet nu uit te geven aan pets die ik nog niet heb en zo!!
)
Nee man, magequote:Op donderdag 18 september 2014 02:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Priest is de meest fantastische class die er is. Haten betekend klappen.
Dit.quote:
Gief moneyquote:Op donderdag 18 september 2014 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het maar alvast november! Heb zin in WoD, vooral om gewoon wat nieuws te doen te hebben in WoW!Mijn gold grind voor WoD gaat ook best lekker, bijna 75K nu.
(Lastig om het niet nu uit te geven aan pets die ik nog niet heb en zo!!
)
Precies. Maar mijn punt was ook meer: gewoon LFR hier, dailies daar voor rep (als je nog niet capped bent, des noods doe je het op alts) en het goud vloeit ook alweer binnen. En dan hoef je niet eens die, wat sommige vinden, saaie grinding te doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ook al 60k gefarmed. Verleidelijk om het uit te geven aan mounts enzo. Tailoring en Enchanting zijn goede professions. Embersilk bags verkopen ook erg goed. Half uurtje farmen en je hebt weer 600 gold aan bags binnen. Royal Satchels, spellthreads, etc. En mobs farmen in the Vale ( die droppen keys en daarmee kun je chests openen waar ook leuke dingen uitkomen ). Warscouts farmen is ook leuk, droppen vrij vaak een blauwe bag voor mij, waar crafting dingen uitkomen.
Droppen die nog steeds zoveel goud? De bosses ook? Ik weet nog wel dat rond WotLK op een gegeven moment in de old school raids de goud drops opeens gedecimeerd werden. Dropt Ragnaros nog maar 3 of 4 goud ipv 40g. Best jammer was dat, want toen was dat de goudmijntjesquote:Op donderdag 18 september 2014 13:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
oude content runnen , Nax is 1K goud gemiddeld als je niets op de AH gooit. en Nax kan je solo doen. eigenlijk kan je all oude zooi doen voor goud
Klopt het is niet meer dat je de 200 goud die een boss dropte nu alleen krijgt dat is terug gebracht naar 10 goud of zo,.. maar alle zooi die dropt de vendor waarde gemiddeld + gouid drops voor een Naxx clear ligt rond de 1000 goud. ICC zal meer zijn maar ik kom solo niet langs valeria de heal sletquote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Droppen die nog steeds zoveel goud? De bosses ook? Ik weet nog wel dat rond WotLK op een gegeven moment in de old school raids de goud drops opeens gedecimeerd werden. Dropt Ragnaros nog maar 3 of 4 goud ipv 40g. Best jammer was dat, want toen was dat de goudmijntjesVooral ook omdat ik toen ook de items voor de beide legendaries aan het farmen was (sulfuras en thunderfury)
Het is geen goudpot ofsow. Ben er toch al zo'n twee maanden mee bezig om tot 75K te komen!quote:
De eerste momenten in de World of Warcraft zijn het mooist. Ik weet het ook nog wel, die wereld is zó groot en er is zóveel te doenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik ben nu WoW aan het downloaden. Nooit echt een mmo guy geweest op runescape na dan, maar ben zeker benieuwd hoe WoW zal zijn
Dan zou ik trouwens niet gelijk op level 90 beginnen. Krijg je heel veel boze mensen over je heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik ben nu WoW aan het downloaden. Nooit echt een mmo guy geweest op runescape na dan, maar ben zeker benieuwd hoe WoW zal zijn
Dit. Plus dat je dan het leukste deel van WoW mist. Die eerste momenten dat je in een onwijs grote mooie wereld rondloopt waar zoveel te doen valt. Zou er zelf heel veel voor over hebben om WoW niet te hebben gespeeld en dan te beginnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zou ik trouwens niet gelijk op level 90 beginnen. Krijg je heel veel boze mensen over je heen.
Is de Mediamarkt bij de arena ook niet groter dan die van Rdam?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef Tokus het volgende:
zo, slechte timing van dat concert, aangezien er die week diverse grote games uitkomen.
Maar wellicht zijn ze bij de Mediamarkt er tegenover ook zo slim om wat te doen?
Die in Amsterdam Noord is ook best grootquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is de Mediamarkt bij de arena ook niet groter dan die van Rdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |