Geen idee, volgens mij kan je er in totaal 50 hebben, ik zit aan de 22 en vind het eigenlijk wel best zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:34 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nu die andere 33 nog. Of is het aantal max chars account wide alweer omhoog geschroefd?
Met de haste build + EF heb je altijd wat te klikken op de pally. mar in wod gaan er dingen veranderen en ben je meer bezig met active mitigatie dan dps/healz als tank al vind ik het nog steeds belachelijk dat voor de proofing grounds je als tank zowel heals/dps als tanking moet doen + rennen naar mobs voor de interupts. Dat is totaaal geen weergave van de werkelijkheidquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Paladin probeer ik iedere expansion weer, maar het is niet mn ding. Leuke van de monk vind ik vooral de snelheid, je hebt altijd wel iets om op te klikken.
Nop, helaas een paar dagen terug ook achter gekomenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef Evertjan het volgende:
bestaat er nog zoiets als scroll of resurrection?
twitter:perculia twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 19:02:07Legendary cloak = GONE! in WoD http://t.co/nGL7jT3INL reageer retweet
Hoiquote:
Wat een idioot kindquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Valt nog mee, als ik wil gamen en het werkt niet dan word ik dit
Heb alleen een Cata boekquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:38 schreef zzzzud het volgende:
Heeft een van jullie de Warcraft boeken gelezen? Ik ben best wel benieuwd en wil ze ook wel eens lezen. Wat is de beste volgorde? Van uitgave of chronologische volgorde?
Dat lukt zeker niet meer van nu tot half december als je nog moet beginnen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:perculia twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 19:02:07Legendary cloak = GONE! in WoD http://t.co/nGL7jT3INL reageer retweet
half december? half november bedoel je? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lukt zeker niet meer van nu tot half december als je nog moet beginnen?
Ik bedoel idd half november ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:28 schreef Cornelis83 het volgende:
half december? half november bedoel je? Of mis ik iets?
(zat aan de telefoon, vandaar antwoord in twee delenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:28 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben nu bij die test of valor, ik zie wel hoe ver ik kom voor die quests. Kijk alleen een beetje tegen die PvP quest op. Weet niet hoe goed Alliance is in die twee PvP battlegrounds op Frostmane.
De boeken van Christie Golden zijn naar mijn mening vaak de betere boeken. De boeken van Richard Knaak daarentegen zijn vaak een stuk minder; na me door Stormrage te heben geworsteld heb ik me voorgenomen zijn boeken niet meer te lezen. Hij heeft volgens mij ook de trilogie War of the Ancients geschreven, die was nog wel te pruimen dacht ik (10 jaar geleden gelezen).quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:16 schreef zzzzud het volgende:
Heb het allereerste boek 'Day of the dragon' net besteld voor ongeveer 10 euro, kijken of het wat is.
Ik heb ze allemaal op de laatste na bij me thuis in de boekenkast staan, als je van lore houd, zijn ze erg de moeite. Ik heb ze allemaal gelezen op volgorde van uitgave, maar dat komt omdat ik ze ook al 10 jaar lees en een aantal boeken toen nog niet uit waren natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:38 schreef zzzzud het volgende:
Heeft een van jullie de Warcraft boeken gelezen? Ik ben best wel benieuwd en wil ze ook wel eens lezen. Wat is de beste volgorde? Van uitgave of chronologische volgorde?
Die hoort in een afkickkliniek voor wowquote:
Hunter!!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:23 schreef GlenSpey het volgende:
Er zijn vier classes die ik nog nooit op de cap gespeeld heb:
- Monk
- DK
- Warlock
- Hunter
En ik kan maar niet kiezen wat nou mijn eerstvolgende project met levelen zal zijn
Nog moet beginnen ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lukt zeker niet meer van nu tot half december als je nog moet beginnen?
Je krijgt nu voor elke boss bijv een sigil hè. Van Mogushan Vaults t/m Siege of Orgrimmar. Dus al die sigils, secrets en titans kan steeds in een week. Alleen dat 3000 valor points is neem ik aan echt 3 weken.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Nog moet beginnen ?20 x Sigils daarna 12(?) secrets en daarna nog 12 titans, ik heb nou 3 cloaks (
) maar met mn holy priest lukt die laatste quest echt niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |