abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:52:33 #176
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144583353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:20 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Gtfo, vrouwenhater :{w
:D

Stel je niet aan zeg :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:50 schreef Knut het volgende:
Bear is vooral voor dungeons een lekkere tank, je main abilities die threat genereren zijn AOE, dus je houdt alle mobs wel op je.
Helemaal met die rage generation van nu gaat dat inderdaad nergens over :P
pi_144583412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

:D

Stel je niet aan zeg :')

[..]

Helemaal met die rage generation van nu gaat dat inderdaad nergens over :P
:6 :6 :6
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144584441
quote:
Het idiote is ook dat flex een stuk simpeler is dan LFR, omdat in flex iedereen doet wat ie moet doen en in LFR regelmatig mensen die zouden moeten healen/dps'en gewoon afk gaan. Of pvp geared spelers die als tank hebben gequeued omdat je dan sneller een groep hebt :')
Heel veel goed gegearde raiders zitten in LFR en zitten een beetje afk de krant te lezen doen pas wat als het echt fout gaat ipv mensen aanwijzingen te geven zitten ze alleen maar te schelden onder het mom het is maar lfr.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_144584522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vorige week nog LFR's gedaan met mijn warrior (dps) en toen zat ik op een gegeven moment ook te denken: is dit een nieuwe strategie? wtf is er aan de hand, wat DOET die tank in godsnaam?!! Was echt stom :D

En dan als excuus: 'ik ben nieuw met tanken en deze boss'. Ja, daar zijn online guides voor uitgevonden dat je even snel kan checken wat de bedoeling is.
Ik vraag meestal aan de ttank of die weet wat die doet en als ik als dps ga vraag ik ook aan de tankls of ze weten wat ze moeten doen na een kleine gear inspectie en soms leg ik het gewoon uit en vaak krijg je dan bijval van andere ervaren spelers en trek je op die wijze de groep er door heen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_144584624
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het simpelst om mee te tanken? Ik wil het toch eens gaan proberen. Kan prima healen, dps melee & ranged gaat ook wel goed, maar dat tanken... Ik heb niet graag alle aandacht op mij 8-) Tenzij healen, want dan weet ik wat ik doe.
Warrior vind ik het lastigste en daarna de monk, ik snap geen moer van die stackende brew zooi :D Pally het makkelijkste omdat ik dat al hjaren doe, DK is ook goed te doen en dude heeft best veel avoidance.

In WoD veranderen er dingen voor tanks dus ik denk dat je gewoon moet kijken wat voor klasse je leuk lijkt en dat gaan leren , op het moment dat je het kent is het sowieso makkelijk voor je.
pi_144585464
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zit hard na te denken welk char ik naar 90 ga gooien. Denk een rogue. Altijd een gewild, nooit verder gekomen dan level 20. xD En niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat je zo snel dood gaat tijdens levelen. LEt well, ik heb dus een mage (blink woop) warlock (met tank pet) paladin (self healing) Druid (tank en healen) en warrior (tank etc).

Dus ik ben squishy niet zo gewend. :D
Ik heb daar niet zo lang over nagedacht, ik heb er gewoon zoveel mogelijk naar 90 gegooid, zit inmiddels al aan de 17 90's.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_144586012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zo lang over nagedacht, ik heb er gewoon zoveel mogelijk naar 90 gegooid, zit inmiddels al aan de 17 90's.
Ze heeft het over de char-boost bij de Draenor aanschaf.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_144586254
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Knut het volgende:

[..]

Ze heeft het over de char-boost bij de Draenor aanschaf.
Ahh ja..die is er ook nog.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_144588295
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nu die andere 33 nog. Of is het aantal max chars account wide alweer omhoog geschroefd?
pi_144588417
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:34 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Nu die andere 33 nog. Of is het aantal max chars account wide alweer omhoog geschroefd?
Nope 50
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144588479
Even snel een vraag tussendoor, mijn enchanting is nu 105 en mijn jewelcrafting 250. Welke zal ik als eerst tot de max trainen want tegelijk is veel te duur natuurlijk. En als ik één van de twee op max heb ik kan ik met die proff geld verdienen voor de andere.
pi_144588908
Ehmm duur ? gewoon zelf de mats verzamelen en het kost je zowat niets :D
pi_144589201
Al is achteraf zelf mats grinden voor enchanting echt een kutklus. Vond ik daarom ook de lastigste profession om te levelen. Ik zou dus eerst JC doen :P

ik zou trouwens geen bergen goud meer verwachten met die professions, zometeen in WoD kun je weer je lol op met dingen verkopen!
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_144591842
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Warrior vind ik het lastigste
Wat vind je lastig aan de warrior tank?? Was een vrij simpele 3-knops rotatie (charge - lightning AOE - cleave, weet de precieze namen niet meer). Of het moet heel erg veranderd zijn sinds MoP...
pi_144592203
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat vind je lastig aan de warrior tank?? Was een vrij simpele 3-knops rotatie (charge - lightning AOE - cleave, weet de precieze namen niet meer). Of het moet heel erg veranderd zijn sinds MoP...
Geen idee, maar vergeet je niet al die defence knoppies , shield wall etc etc :) of do je niet aan damage mitigation als tank :P Op een of andere wijze ligt de Warrior mij niet zo.
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:38:48 #191
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_144592283
Heeft een van jullie de Warcraft boeken gelezen? Ik ben best wel benieuwd en wil ze ook wel eens lezen. Wat is de beste volgorde? Van uitgave of chronologische volgorde?
pi_144592300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:36 schreef Lord Dreamer het volgende:

Geen idee, maar vergeet je niet al die defence knoppies , shield wall etc etc :) of do je niet aan damage mitigation als tank :P Op een of andere wijze ligt de Warrior mij niet zo.
Veel verder dan dungeons en lfr tanken kom ik ook niet op mn warrior, ik heb lijk altijd zonder rage te zitten als ik het net eff nodig heb om te blijven leven :P

Monk is veruit mn favoriet als tank, met DK als goede tweede.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_144592350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Veel verder dan dungeons en lfr tanken kom ik ook niet op mn warrior, ik heb lijk altijd zonder rage te zitten als ik het net eff nodig heb om te blijven leven :P

Monk is veruit mn favoriet als tank, met DK als goede tweede.
Pally met EF :) ideaaal :D daarnaast de DK .. rest geen idee voor derest is het dps en tegenwoordig voor mij ook de hunter en warlock die zijn cool en de ww monk ook.
pi_144592401
Ah geweldig, antivirusprogramma locked mn PC en verwijderd een bestand uit de WoW folder zonder mogelijkheid om het tegen te houden. Nu is WoW corrupt en kan ik de hele zooi deinstalleren en opnieuw downloaden. Kutkanker AVG :')
pi_144592447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:40 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Pally met EF :) ideaaal :D daarnaast de DK .. rest geen idee voor derest is het dps en tegenwoordig voor mij ook de hunter en warlock die zijn cool en de ww monk ook.
Paladin probeer ik iedere expansion weer, maar het is niet mn ding. Leuke van de monk vind ik vooral de snelheid, je hebt altijd wel iets om op te klikken.

Enige dps classes die ik heb zijn een windwalker (mn main) een warlock en een hunter :P Al is mn hunter een beetje een achterblijvertje met zn 520 ilvl
pi_144592457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef GlenSpey het volgende:
Ah geweldig, antivirusprogramma locked mn PC en verwijderd een bestand uit de WoW folder zonder mogelijkheid om het tegen te houden. Nu is WoW corrupt en kan ik de hele zooi deinstalleren en opnieuw downloaden. Kutkanker AVG :')
Altijd stoer met kanker schelden ^O^

Maar je kan ook gewoon je installatie repairen.
pi_144592515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Altijd stoer met kanker schelden ^O^

Maar je kan ook gewoon je installatie repairen.
Valt nog mee, als ik wil gamen en het werkt niet dan word ik dit

pi_144592964
quote:
Ok
pi_144593089
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_144593204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:38 schreef zzzzud het volgende:
Heeft een van jullie de Warcraft boeken gelezen? Ik ben best wel benieuwd en wil ze ook wel eens lezen. Wat is de beste volgorde? Van uitgave of chronologische volgorde?
Ik heb één van de boeken gelezen en dat was wel interessant qua achtergrondinfo. Wilde ze ooit nog eens allemaal lezen, maar het komt er maar niet van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')