Och, ik ken dat waarbij je het woord vrouwen door mannen moet veranderen. Broertje van de GM en zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:40 schreef Silmarwen het volgende:
Nou dat is mij nog nooit opgevallen... Maar misschien komt het omdat ik samen met mijn man speel.
zou je niet zelf de voordelen gebruiken als men je behandeld als een godin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Skillstorm het volgende:
Vrouwen krijgen vaak wel een andere behandeling zie ik, omdat 'Omg gamer-gurl' gedrag.
Ik vind dat niet heel erg op gaan als je als guild server firsts wilt halen en dan klote spelers mee neemt die continue wipes veroorzaken, alleen omdat het je broertje is oid. Dan neem je je broertje mee als progression klaar is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
helaas gebeurd het veel te veel het voortrekkerij, het antwoord is simpel. "Moet je maar je eigen gilde/raidteam beginnen"
Sowieso is het sociale aspect van WoW sterk verminderd met de Xrealm troep en ook wel door LFR en het feit dat mensen het niet boeit "Het is maar LFR.
Ik heb in een raidingguild gezeten waar ik het af en toe echt genant vond. Gear krijgen terwijl een ander en op dat moment absoluut meer recht op had. Heb het wel eens doorgegeven om die reden, wilde geen scheve gezichten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:05 schreef trigt013 het volgende:
zou je niet zelf de voordelen gebruiken als men je behandeld als een godin.
Wel, maar ik ben geen vrouw dus zal niet weten hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:05 schreef trigt013 het volgende:
[..]
zou je niet zelf de voordelen gebruiken als men je behandeld als een godin.
Vorige week nog LFR's gedaan met mijn warrior (dps) en toen zat ik op een gegeven moment ook te denken: is dit een nieuwe strategie? wtf is er aan de hand, wat DOET die tank in godsnaam?!! Was echt stomquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind LFR tanken echt een oprechte hel. De andere tank weet nooit wat hij moet doen, healers vallen constant om, DPS blijft bijv stuf op Rook, geen target switch. Het is zoooooo irritant. En als er dan een wipe is, is het de tank zijn/haar schuld. Steevast.
vanish?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zit hard na te denken welk char ik naar 90 ga gooien. Denk een rogue. Altijd een gewild, nooit verder gekomen dan level 20. xD En niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat je zo snel dood gaat tijdens levelen. LEt well, ik heb dus een mage (blink woop) warlock (met tank pet) paladin (self healing) Druid (tank en healen) en warrior (tank etc).
Dus ik ben squishy niet zo gewend.
quote:
Gtfo, vrouwenhaterquote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever pokemon of iets in die richting?
Valt wel mee eigenlijk door m'n gedragquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Skillstorm het volgende:
Vrouwen krijgen vaak wel een andere behandeling zie ik, omdat 'Omg gamer-gurl' gedrag.
M'n eerste lvl 70 was een rogue. Daarna nooit meer eentje op de verhoogde cap weten te krijgenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zit hard na te denken welk char ik naar 90 ga gooien. Denk een rogue. Altijd een gewild, nooit verder gekomen dan level 20. xD En niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat je zo snel dood gaat tijdens levelen. LEt well, ik heb dus een mage (blink woop) warlock (met tank pet) paladin (self healing) Druid (tank en healen) en warrior (tank etc).
Dus ik ben squishy niet zo gewend.
Rogue is zo saaiquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
M'n eerste lvl 70 was een rogue. Daarna nooit meer eentje op de verhoogde cap weten te krijgenzelfs niet met full heirlooms.
LIjkt me wel een toffe class om achievements als bijv. battlemaster mee te halen. Maar voor wat betreft PVE kon ik mezelf er ook niet toe aanzetten idd.quote:
Ja die heb ik ook nooit begrepen, als een raid faalt, heeft de groep gefaald en dat is ieder zijn schuld.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind LFR tanken echt een oprechte hel. De andere tank weet nooit wat hij moet doen, healers vallen constant om, DPS blijft bijv stuf op Rook, geen target switch. Het is zoooooo irritant. En als er dan een wipe is, is het de tank zijn/haar schuld. Steevast.
Wat is eigenlijk het simpelst om mee te tanken? Ik wil het toch eens gaan proberen. Kan prima healen, dps melee & ranged gaat ook wel goed, maar dat tanken... Ik heb niet graag alle aandacht op mijquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
Anyhoe, dat was een beetje de redenatie. En ik wil liever geen tank class, want monk lijkt mij ook tof. Maar als ik ermee kan tanken, dan tank ik er mee.
Ik vind paladin heel simpel, maar heb daar me getanked sinds ik dungeons kon doen. Soort van tweede natuur. DK is wel vet handig met death grip. Ik vind bear altijd een beetje lomp, die heeft het minst mijn voorkeur. Monk weet ik niet, lijkt wel giga veel aoe aggro te hebben en goede dps erbij, wat handig is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het simpelst om mee te tanken? Ik wil het toch eens gaan proberen. Kan prima healen, dps melee & ranged gaat ook wel goed, maar dat tanken... Ik heb niet graag alle aandacht op mijTenzij healen, want dan weet ik wat ik doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |