abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144576679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:40 schreef Silmarwen het volgende:

Nou dat is mij nog nooit opgevallen... Maar misschien komt het omdat ik samen met mijn man speel. :')
Och, ik ken dat waarbij je het woord vrouwen door mannen moet veranderen. Broertje van de GM en zo :') :') Echt vreselijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144577032
helaas gebeurd het veel te veel het voortrekkerij, het antwoord is simpel. "Moet je maar je eigen gilde/raidteam beginnen"

Sowieso is het sociale aspect van WoW sterk verminderd met de Xrealm troep en ook wel door LFR en het feit dat mensen het niet boeit "Het is maar LFR.

Gisteren even in PTR met de pally tank gespeeld , even de eerste questlijn naar de portal gedaan. Wel grappig hoor de getallen.. 125 Healing ticks en hits van 1250 damage doen :D voor de rest speelt het voor de pally tank redelijk het zelfde. eternal flame rocks nog steeds.

Grafisch is het nog mooier geworden, geluid is iets beter aan qualiteit, helaas had ik de elvui beta nog niet fdus moest het met de standaard interface doen. Wat een ramp is dat ding.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:45:10 #153
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_144578226
waar kan ik het goedkoopst Warlord of Draenor kopen? Ik heb momenteel op go2arena en G2A.com de prijs van 30 euro gevonden. Kan het nog goedkoper ergens?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_144578346
Vrouwen krijgen vaak wel een andere behandeling zie ik, omdat 'Omg gamer-gurl' gedrag.
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:05:08 #155
34974 trigt013
pi_144578641
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Skillstorm het volgende:
Vrouwen krijgen vaak wel een andere behandeling zie ik, omdat 'Omg gamer-gurl' gedrag.
zou je niet zelf de voordelen gebruiken als men je behandeld als een godin.
pi_144580053
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
helaas gebeurd het veel te veel het voortrekkerij, het antwoord is simpel. "Moet je maar je eigen gilde/raidteam beginnen"

Sowieso is het sociale aspect van WoW sterk verminderd met de Xrealm troep en ook wel door LFR en het feit dat mensen het niet boeit "Het is maar LFR.

Ik vind dat niet heel erg op gaan als je als guild server firsts wilt halen en dan klote spelers mee neemt die continue wipes veroorzaken, alleen omdat het je broertje is oid. Dan neem je je broertje mee als progression klaar is.

En ja, ik ben het me je eens dat het grootste sociale aspect van wow helemaal weg is. Het idiote is ook dat flex een stuk simpeler is dan LFR, omdat in flex iedereen doet wat ie moet doen en in LFR regelmatig mensen die zouden moeten healen/dps'en gewoon afk gaan. Of pvp geared spelers die als tank hebben gequeued omdat je dan sneller een groep hebt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144580092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:05 schreef trigt013 het volgende:

Ik heb in een raidingguild gezeten waar ik het af en toe echt genant vond. Gear krijgen terwijl een ander en op dat moment absoluut meer recht op had. Heb het wel eens doorgegeven om die reden, wilde geen scheve gezichten.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:08:19 #158
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_144580173
Ik vind LFR tanken echt een oprechte hel. De andere tank weet nooit wat hij moet doen, healers vallen constant om, DPS blijft bijv stuf op Rook, geen target switch. Het is zoooooo irritant. En als er dan een wipe is, is het de tank zijn/haar schuld. Steevast.
pi_144580191
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:05 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Wel, maar ik ben geen vrouw dus zal niet weten hoe dat voelt. :P
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:11:32 #160
54772 Silmarwen
pi_144580273
Ik zit hard na te denken welk char ik naar 90 ga gooien. Denk een rogue. Altijd een gewild, nooit verder gekomen dan level 20. xD En niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat je zo snel dood gaat tijdens levelen. LEt well, ik heb dus een mage (blink woop) warlock (met tank pet) paladin (self healing) Druid (tank en healen) en warrior (tank etc).

Dus ik ben squishy niet zo gewend. :D
pi_144580296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind LFR tanken echt een oprechte hel. De andere tank weet nooit wat hij moet doen, healers vallen constant om, DPS blijft bijv stuf op Rook, geen target switch. Het is zoooooo irritant. En als er dan een wipe is, is het de tank zijn/haar schuld. Steevast.
Vorige week nog LFR's gedaan met mijn warrior (dps) en toen zat ik op een gegeven moment ook te denken: is dit een nieuwe strategie? wtf is er aan de hand, wat DOET die tank in godsnaam?!! Was echt stom :D

En dan als excuus: 'ik ben nieuw met tanken en deze boss'. Ja, daar zijn online guides voor uitgevonden dat je even snel kan checken wat de bedoeling is.
pi_144580330
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zit hard na te denken welk char ik naar 90 ga gooien. Denk een rogue. Altijd een gewild, nooit verder gekomen dan level 20. xD En niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat je zo snel dood gaat tijdens levelen. LEt well, ik heb dus een mage (blink woop) warlock (met tank pet) paladin (self healing) Druid (tank en healen) en warrior (tank etc).

vanish? O-)
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:14:38 #163
54772 Silmarwen
pi_144580357
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

vanish? O-)
:D

Anyhoe, dat was een beetje de redenatie. En ik wil liever geen tank class, want monk lijkt mij ook tof. Maar als ik ermee kan tanken, dan tank ik er mee. :D
pi_144580544
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Liever pokemon of iets in die richting?
Gtfo, vrouwenhater :{w
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144580590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Skillstorm het volgende:
Valt wel mee eigenlijk door m'n gedrag :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144580623
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef Silmarwen het volgende:

M'n eerste lvl 70 was een rogue. Daarna nooit meer eentje op de verhoogde cap weten te krijgen :') zelfs niet met full heirlooms.
pi_144580653
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

M'n eerste lvl 70 was een rogue. Daarna nooit meer eentje op de verhoogde cap weten te krijgen :') zelfs niet met full heirlooms.
Rogue is zo saai
pi_144580679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:23 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Rogue is zo saai
LIjkt me wel een toffe class om achievements als bijv. battlemaster mee te halen. Maar voor wat betreft PVE kon ik mezelf er ook niet toe aanzetten idd.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:38:33 #169
34974 trigt013
pi_144581043
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ja die heb ik ook nooit begrepen, als een raid faalt, heeft de groep gefaald en dat is ieder zijn schuld.
pi_144581355
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef Silmarwen het volgende:

:D

Anyhoe, dat was een beetje de redenatie. En ik wil liever geen tank class, want monk lijkt mij ook tof. Maar als ik ermee kan tanken, dan tank ik er mee. :D
Wat is eigenlijk het simpelst om mee te tanken? Ik wil het toch eens gaan proberen. Kan prima healen, dps melee & ranged gaat ook wel goed, maar dat tanken... Ik heb niet graag alle aandacht op mij 8-) Tenzij healen, want dan weet ik wat ik doe.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:57:00 #171
54772 Silmarwen
pi_144581656
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het simpelst om mee te tanken? Ik wil het toch eens gaan proberen. Kan prima healen, dps melee & ranged gaat ook wel goed, maar dat tanken... Ik heb niet graag alle aandacht op mij 8-) Tenzij healen, want dan weet ik wat ik doe.
Ik vind paladin heel simpel, maar heb daar me getanked sinds ik dungeons kon doen. Soort van tweede natuur. DK is wel vet handig met death grip. Ik vind bear altijd een beetje lomp, die heeft het minst mijn voorkeur. Monk weet ik niet, lijkt wel giga veel aoe aggro te hebben en goede dps erbij, wat handig is.

Ik vind paladin zo fijn omdat je je health zelf veel in controle kunt houden met WoG.
pi_144582838
Pala voor mij ook. Idd lekker veel selfheal en CD's en een vrij makkelijke "rotatie".
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_144582934
Als monk moet je echt goed je shields en cooldowns gebruiken, iets wat veel monks in de dungeon finder niet doen. Zonder die cooldowns ben je in principe gewoon een rogue tank.
pi_144583204
Ik heb persoonlijk erg veel plezier gehad aan een warrior tank. Vond dat toch wel een heel relaxte class om het tanken mee te leren. Moet er wel bij zeggen dat ik nooit met een DK / druid / monk heb getanked, dus wellicht zijn er betere opties. Palatanken vond ik drie keer niks.
pi_144583282
Bear is vooral voor dungeons een lekkere tank, je main abilities die threat genereren zijn AOE, dus je houdt alle mobs wel op je.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')