Klopt het is niet meer dat je de 200 goud die een boss dropte nu alleen krijgt dat is terug gebracht naar 10 goud of zo,.. maar alle zooi die dropt de vendor waarde gemiddeld + gouid drops voor een Naxx clear ligt rond de 1000 goud. ICC zal meer zijn maar ik kom solo niet langs valeria de heal sletquote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Droppen die nog steeds zoveel goud? De bosses ook? Ik weet nog wel dat rond WotLK op een gegeven moment in de old school raids de goud drops opeens gedecimeerd werden. Dropt Ragnaros nog maar 3 of 4 goud ipv 40g. Best jammer was dat, want toen was dat de goudmijntjesVooral ook omdat ik toen ook de items voor de beide legendaries aan het farmen was (sulfuras en thunderfury)
Het is geen goudpot ofsow. Ben er toch al zo'n twee maanden mee bezig om tot 75K te komen!quote:
De eerste momenten in de World of Warcraft zijn het mooist. Ik weet het ook nog wel, die wereld is zó groot en er is zóveel te doenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik ben nu WoW aan het downloaden. Nooit echt een mmo guy geweest op runescape na dan, maar ben zeker benieuwd hoe WoW zal zijn
Dan zou ik trouwens niet gelijk op level 90 beginnen. Krijg je heel veel boze mensen over je heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik ben nu WoW aan het downloaden. Nooit echt een mmo guy geweest op runescape na dan, maar ben zeker benieuwd hoe WoW zal zijn
Dit. Plus dat je dan het leukste deel van WoW mist. Die eerste momenten dat je in een onwijs grote mooie wereld rondloopt waar zoveel te doen valt. Zou er zelf heel veel voor over hebben om WoW niet te hebben gespeeld en dan te beginnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zou ik trouwens niet gelijk op level 90 beginnen. Krijg je heel veel boze mensen over je heen.
Is de Mediamarkt bij de arena ook niet groter dan die van Rdam?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef Tokus het volgende:
zo, slechte timing van dat concert, aangezien er die week diverse grote games uitkomen.
Maar wellicht zijn ze bij de Mediamarkt er tegenover ook zo slim om wat te doen?
Die in Amsterdam Noord is ook best grootquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is de Mediamarkt bij de arena ook niet groter dan die van Rdam?
Die bij buiksloot? Valt wel mee hoor, vind ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:31 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Die in Amsterdam Noord is ook best groot
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die bij buiksloot? Valt wel mee hoor, vind ik.
Woon je in Adam of noord dat je weet van de MM van Noord?
Ik zit op een full server, daar is t wel andersquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:10 schreef GlenSpey het volgende:
Shit wat is dit spel dood overdag zegmijn nieuwe rogue (nu lvl 6) heeft nog geen enkele guildinvite gehad, ook niet nadat ik het in de tradechat had gespammed
ik heb Stormwind ook nog nooit zo rustig gezien als zojuist (ik zit op een 'full' server). Kan wel merken dat het spel echt op z'n retour is.
Dan zit je toch op de verkeerde server hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:10 schreef GlenSpey het volgende:
Shit wat is dit spel dood overdag zegmijn nieuwe rogue (nu lvl 6) heeft nog geen enkele guildinvite gehad, ook niet nadat ik het in de tradechat had gespammed
ik heb Stormwind ook nog nooit zo rustig gezien als zojuist (ik zit op een 'full' server). Kan wel merken dat het spel echt op z'n retour is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |