Zijn niet zo mooi. Daarbij gaat het de hele dag over hoe koud het hier is en hoe warm het in Curaçao is. Gelukkig houdt er één niet van kinderen, dat scheelt veel kits-verhalen.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:39 schreef PeterRusso het volgende:
Wees blij dat het vrouwen zijn die tegenover je zitten en niet mannen.
Gewoon neuken joh. Kan jou 't schelen.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:41 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Zijn niet zo mooi. Daarbij gaat het de hele dag over hoe koud het hier is en hoe warm het in Curaçao is. Gelukkig houdt er één niet van kinderen, dat scheelt veel kits-verhalen.
Ik neem ze dan altijd mee naar de bezemkast wat jij?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:41 schreef john-hert het volgende:
Bij mij op kantoor klagen de vrouwen altijd dat ze het heet krijgen als ik in de buurt ben
Ik heb m'n eigen kantoor, pak ze gewoon op de tafelquote:Op donderdag 11 september 2014 09:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik neem ze dan altijd mee naar de bezemkast wat jij?
Wat een baas ben je danquote:Op donderdag 11 september 2014 09:44 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen kantoor, pak ze gewoon op de tafel
Het gaat ook niet om frisse lucht maar koude lucht.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:51 schreef Deetch het volgende:
Airco helpt niet voor frisse lucht, dat zijn meestal circulatie machines namelijk.
Beter doe je de verwarming bij de dames wat hoger en aan jouw kant wat lager en een raampje op een kier.
Daarnaast kun je natuurlijk ook een paar warme truien voor de dames meenemen.
Ik geloof dat bij vrouwen de doorbloeding van de handen en voeten anders is en ze ook gevoeliger zijn voor temperatuurdalingen.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Klacht: Waarom hebben vrouwen het altijd koud
Dat geloof ik ook. Dus het is niet helemaal aanstellerijquote:Op donderdag 11 september 2014 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof dat bij vrouwen de doorbloeding van de handen en voeten anders is en ze ook gevoeliger zijn voor temperatuurdalingen.
Is het er net eentje uit de mode....quote:Op donderdag 11 september 2014 09:51 schreef Deetch het volgende:
Daarnaast kun je natuurlijk ook een paar warme truien voor de dames meenemen.
Mart Smeets truien raken nooit uit de modequote:Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is het er net eentje uit de mode....
Niet volgens TS, lees nog maar eens zijn derde regel in de OP.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om frisse lucht maar koude lucht.
Sorry, je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 september 2014 10:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
Niet volgens TS, lees nog maar eens zijn derde regel in de OP.
Maar dan heeft TS in ieder geval frisse lucht, dat zal een groot deel van de hoofdpijn problematiek wel oplossen. Tegen warmte kun je je met kleding (of juist gebrek eraan) wapenen. Lijkt me een werkbaar compromis en misschien levert het nog wat "dankbaarheid" op van de damesquote:Op donderdag 11 september 2014 11:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk![]()
Nou gaat een raam open zetten vaak alleen niet helpen de warmte te bestrijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |