abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144425654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, ik vond je vraag ook vrij vaag. Ik neem aan dat je gewoon wilt weten hoe je vriend van die nachtmerries kan afkomen.
Nee wat er staat, of iemand anders het heeft en of iemand een idee heeft wat het is.
pi_144425693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:04 schreef Polenbatser het volgende:
Slaapt hij op z'n rug? Want als het slaapverlamming is dan helpt het vaak om niet op je rug te slapen. Alhoewel ik betwijfel of dat het is als hij wel woelt, praat etc.
Hij slaapt voornamelijk op zijn buik of zij.
pi_144425731
Misschien moet je hem gewoon niet wakker maken. Het is een nachtmerrie, geen vreemde aandoening ofzo. :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 11 september 2014 @ 17:48:51 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144427047
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Venicequeen het volgende:

[..]

Nee wat er staat, of iemand anders het heeft en of iemand een idee heeft wat het is.
Het zijn nachtmerries. En nu?
The love you take is equal to the love you make.
pi_144427257
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien moet je hem gewoon niet wakker maken. Het is een nachtmerrie, geen vreemde aandoening ofzo. :{
Ja alleen wel behoorlijk vaak, zovaak dat hij compleet uitgeput is. :/
pi_144427282
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tjonge jonge, dikke doei he.
  donderdag 11 september 2014 @ 18:05:12 #32
434104 mystery0101010101
Voor Advies Van Medelanders
pi_144427586
Ik heb dit ook gehad. En wat jij verteld klinkt idd ook als slaapverlamming.

Ik lag dan met mn vriendin in bed nog even tv te kijken. Een beetje weg te dommelen en ineens kon ik me niet meer bewegen. Ik droomde dan het beeld van de kamer en tv waar ik naar keek net voor ik in slaap viel alleen kon ik me niet meer bewegen. Ik probeerde dan te bewegen en mn vriendin te signalen om me wakker te maken ... alleen lukte dat dus niet :P Als zij me dan wakker maakte was ik de eerste keer pissig op haar waarom ze mij niet wakker maakte als ik voor me gevoel krampachtig haar probeerde te signalen. Alleen was dat dus de 'droom'. Best wel verwarrend om mee te maken.
  donderdag 11 september 2014 @ 18:06:30 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144427617
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef Venicequeen het volgende:

[..]

Tjonge jonge, dikke doei he.
Nou, nou, poeh, poeh, jij bent ook niet op je mondje gevallen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_144427662
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:05 schreef mystery0101010101 het volgende:
Ik heb dit ook gehad. En wat jij verteld klinkt idd ook als slaapverlamming.

Ik lag dan met mn vriendin in bed nog even tv te kijken. Een beetje weg te dommelen en ineens kon ik me niet meer bewegen. Ik droomde dan het beeld van de kamer en tv waar ik naar keek net voor ik in slaap viel alleen kon ik me niet meer bewegen. Ik probeerde dan te bewegen en mn vriendin te signalen om me wakker te maken ... alleen lukte dat dus niet :P Als zij me dan wakker maakte was ik de eerste keer pissig op haar waarom ze mij niet wakker maakte als ik voor me gevoel krampachtig haar probeerde te signalen. Alleen was dat dus de 'droom'. Best wel verwarrend om mee te maken.
Ja precies dit, en ik maak hem dan wakker en dan valt ie weer in slaap met dezelfde nachtmerrie
  donderdag 11 september 2014 @ 18:13:38 #35
434104 mystery0101010101
pi_144427820
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef Venicequeen het volgende:

[..]

Ja precies dit, en ik maak hem dan wakker en dan valt ie weer in slaap met dezelfde nachtmerrie
Ik lees nu voor het eerst dat dit slaapverlamming heet. En als ik het zo op wiki lees dan kan het nog wel eens zo zijn dat ik m'n ogen nog open had en niet droomde wat ik zag maar echt gewoon nog aan het kijken was.

Zou hem (zeker als hij het zelf wil) wakker maken. En even de focus op iets ander laten leggen dat ie echt wakker is. Ander zit je idd zo weer in dezelfde staat.
pi_144429638
Ik heb wel veel verstand van dit soort dingen. En er interesse in. Als je reageert op deze post dan kunnen we het er eens over hebben. Het ligt inderdaad in iets dat met houding en gebeurtenissen van doen heeft. Als je terugschrikt van het geestelijke in de zin van spiritueel reageer dan maar niet. Ik weet dat het niet vaak gezegd wordt. Ik vind dat zo'n onzin.
  donderdag 11 september 2014 @ 19:30:03 #37
434104 mystery0101010101
pi_144430243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef 01110010 het volgende:
Ik heb wel veel verstand van dit soort dingen. En er interesse in. Als je reageert op deze post dan kunnen we het er eens over hebben. Het ligt inderdaad in iets dat met houding en gebeurtenissen van doen heeft. Als je terugschrikt van het geestelijke in de zin van spiritueel reageer dan maar niet. Ik weet dat het niet vaak gezegd wordt. Ik vind dat zo'n onzin.
Ik ben niet de TS, maar heb het zelf ervaren. En sta open voor alle meningen en gedachten. Hoor graag waarom ik dit heb gehad.
pi_144432529
Verwijderd, was geen quote bij wat handig is ivm waarschuwing.
pi_144432567
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef mystery0101010101 het volgende:

[..]

Ik ben niet de TS, maar heb het zelf ervaren. En sta open voor alle meningen en gedachten. Hoor graag waarom ik dit heb gehad.
Ok, :) Er bestaat zoveel chaos over dat onderwerp.

Ik denk dat de bodem, basis van zoiets begint bij ''recht'' denken en weten wat dat is. In dit geval is dat nodig omdat er iets is. Een probleem. Net als bij pc's bestaat reset of herstarten. Het is een steeds terugkerend iets. Of principe in het bestaan.

Door invloeden in de jaren hiervoor, herhaling van uitvoer van steeds dezelfde combinatie van handelingen, meningen, gedachtes, of iets in contact met (bepaalde) mensen ontstaat zo'n nachtmerrie. Een omstandigheid die bepaalde kenmerken heeft. En bij iedereen is dat zo.

Dat eerste: ,,invloeden in de jaren hiervoor'' kan ook in de niet zichtbare geestelijke wereld liggen. Dit is op het moment een enorm probleem. Dit bestaat simpelweg en er is vrij gemakkelijk een logisch overzicht op te krijgen. Met de huidige techniek en beschikbaarheid van video's, boeken, websites.

Bovenstaande zijn een paar achtergrond dingen.

En nu komt als het ware de truuk: als de basis correct zit, daar geen fout in is, dan merk je dat langzaam maar zeker de controle en mogelijkheden over zo'n nachtmerrie toenemen.

Het is echt schandelijk. Maar er zijn heel veel dingen over, de overkoepelende kijk op zoiets. Maar het zit voor de meeste mensen achter een gesloten deur, waarchter een hoeveelheid ''daarvan'', zodat als die deur opengaat de hele zaak zó naar buiten komt stromen. 11.gif
  donderdag 11 september 2014 @ 20:47:43 #40
434104 mystery0101010101
pi_144434033
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:18 schreef 01110010 het volgende:

[..]

Ok, :) Er bestaat zoveel chaos over dat onderwerp.

Ik denk dat de bodem, basis van zoiets begint bij ''recht'' denken en weten wat dat is. In dit geval is dat nodig omdat er iets is. Een probleem. Net als bij pc's bestaat reset of herstarten. Het is een steeds terugkerend iets. Of principe in het bestaan.

Door invloeden in de jaren hiervoor, herhaling van uitvoer van steeds dezelfde combinatie van handelingen, meningen, gedachtes, of iets in contact met (bepaalde) mensen ontstaat zo'n nachtmerrie. Een omstandigheid die bepaalde kenmerken heeft. En bij iedereen is dat zo.

Dat eerste: ,,invloeden in de jaren hiervoor'' kan ook in de niet zichtbare geestelijke wereld liggen. Dit is op het moment een enorm probleem. Dit bestaat simpelweg en er is vrij gemakkelijk een logisch overzicht op te krijgen. Met de huidige techniek en beschikbaarheid van video's, boeken, websites.

Bovenstaande zijn een paar achtergrond dingen.

En nu komt als het ware de truuk: als de basis correct zit, daar geen fout in is, dan merk je dat langzaam maar zeker de controle en mogelijkheden over zo'n nachtmerrie toenemen.

Het is echt schandelijk. Maar er zijn heel veel dingen over, de overkoepelende kijk op zoiets. Maar het zit voor de meeste mensen achter een gesloten deur, waarchter een hoeveelheid ''daarvan'', zodat als die deur opengaat de hele zaak zó naar buiten komt stromen. [ afbeelding ]
Probeer te snappen wat je hier zegt. Heb je tekst meerdere keren gelezen, maar ik begrijp het niet?
pi_144435417
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef mystery0101010101 het volgende:

[..]

Probeer te snappen wat je hier zegt. Heb je tekst meerdere keren gelezen, maar ik begrijp het niet?
Ja, het zit wat vast op verschillende manieren. Ergens iets om een beetje over te lachten, aan de andere kant ook niet.

Ik vind de gesprek-vorm ook het beste hierbij. Daarom zou ik ook niet alles zeggen in één post. aan de andere kant werkt dat ook niet om dit op een beetje consistente manier te begrijpen.

Die basis die ik noemde is het belangrijkste. Hoe zou die volgens jou in elkaar zitten? Of vind je dat een te abstracte gedachte?

De ruimte zo waar ik in denk, en volgens mij ook echt alles is, is gedachten, gedachten die uit zichzelf komen, religieuze organisaties en andere groepen die zich met de geestelijke wereld bezig houden, persoonlijke bezigheden en aandacht, medisch, God, de duivel, engelen, andere geestelijke wezens ...

Ik bedoel alleen de abstractheid wat op te heffen, de kijk op zaken ruimte wat te vergroten. Niet de weergave van een antwoord te beinvloeden.
pi_144437454
Ik vind dit ook razend interessant. Zie tot zover geen reactie. Maar ik houd de zaak in de gaten.

Dit is ook een raar onderwerp. Een normale loop is eigenlijk zelden te verwachten. Is de standaard te noemen op het moment.

[ Bericht 21% gewijzigd door 01110010 op 12-09-2014 20:15:05 ]
pi_144477290
Je moet zorgen dat je het negatieve ombuigt in iets positiefs.

Voortaan bij hevig ademen zuig je hem klaar. Wellicht gaan de nachtmerries niet 'weg' maar wedden dat hij niet meer kan wachten om te gaan slapen? ;) ;)
pi_144477996
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:13 schreef mystery0101010101 het volgende:

[..]

Ik lees nu voor het eerst dat dit slaapverlamming heet. En als ik het zo op wiki lees dan kan het nog wel eens zo zijn dat ik m'n ogen nog open had en niet droomde wat ik zag maar echt gewoon nog aan het kijken was.

Zou hem (zeker als hij het zelf wil) wakker maken. En even de focus op iets ander laten leggen dat ie echt wakker is. Ander zit je idd zo weer in dezelfde staat.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef 01110010 het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef mystery0101010101 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef mystery0101010101 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:15 schreef 01110010 het volgende:

[..]

Ja, het zit wat vast op verschillende manieren. Ergens iets om een beetje over te lachten, aan de andere kant ook niet.

Ik vind de gesprek-vorm ook het beste hierbij. Daarom zou ik ook niet alles zeggen in één post. aan de andere kant werkt dat ook niet om dit op een beetje consistente manier te begrijpen.

Die basis die ik noemde is het belangrijkste. Hoe zou die volgens jou in elkaar zitten? Of vind je dat een te abstracte gedachte?

De ruimte zo waar ik in denk, en volgens mij ook echt alles is, is gedachten, gedachten die uit zichzelf komen, religieuze organisaties en andere groepen die zich met de geestelijke wereld bezig houden, persoonlijke bezigheden en aandacht, medisch, God, de duivel, engelen, andere geestelijke wezens ...

Ik bedoel alleen de abstractheid wat op te heffen, de kijk op zaken ruimte wat te vergroten. Niet de weergave van een antwoord te beinvloeden.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef 01110010 het volgende:
Ik vind dit ook razend interessant. Zie tot zover geen reactie. Maar ik houd de zaak in de gaten.

Dit is ook een raar onderwerp. Een normale loop is eigenlijk zelden te verwachten. Is de standaard te noemen op het moment.
Schizo much?
pi_144478470
Grote kans dat het slaapverlamming is. Ik heb er zelf ook last van, stuur maar PM als je er meer over wilt weten.

Voor zover ik weet is het overigens niet verstandig om iemand dan wakker te maken, maar ik ben zelf inmiddels op het punt dat als het gebeurt ik weet wat er aan de hand is en ik weet ook hoe ik er uit kan komen.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zijn niet echt nachtmerries, je bent namelijk (gedeeltelijk) wakker op het moment dat het gebeurt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_144478601
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 02:15 schreef VMSDKR het volgende:
Je moet zorgen dat je het negatieve ombuigt in iets positiefs.

Voortaan bij hevig ademen zuig je hem klaar. Wellicht gaan de nachtmerries niet 'weg' maar wedden dat hij niet meer kan wachten om te gaan slapen? ;) ;)
Hahahaha, godverdomme. Ik zal het proberen, toppertje ben je.
pi_144478623
Dankje voor positieve reacties. Hij heeft een afspraak gemaakt bij een slaapcentrum, dus eind van oktober komt er wat nieuws.
  zaterdag 13 september 2014 @ 09:17:05 #48
434104 mystery0101010101
pi_144478738
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:05 schreef Venicequeen het volgende:
Dankje voor positieve reacties. Hij heeft een afspraak gemaakt bij een slaapcentrum, dus eind van oktober komt er wat nieuws.
^O^
pi_144480060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 04:46 schreef Myrr het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Schizo much?
Ik weet het niet. Ik vind het wel wat raar hoe je al die posts opsomt. Meer autistisch misschien?
  zaterdag 13 september 2014 @ 12:19:42 #50
434104 mystery0101010101
pi_144481376
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:08 schreef 01110010 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik vind het wel wat raar hoe je al die posts opsomt. Meer autistisch misschien?
Maak je niet te druk om sommige hier op fok ;) Ik ben heel erg slimme mensen in m'n leven tegen gekomen waarvan ik hun schrijven ook niet begreep :) Bedankt voor je bijdrage! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')