Fok is wel echt jouw uitlaatklep he, volgens mij zit je thuis gewoon dik onder de plakquote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef waxmask het volgende:
Wordt wel weer eens tijd ja, tering zooi hier in huis altijd....ga poetsen mens...
In Brabant noemen we dat Smegma....quote:Op donderdag 11 september 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Fok is wel echt jouw uitlaatklep he, volgens mij zit je thuis gewoon dik onder de plak
Tja Brabantquote:Op donderdag 11 september 2014 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Brabant noemen we dat Smegma....
Zo'n oma die familieweekenden organiseert.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is Gerdi een geweldige oma.
Trio met Giovanca. Pauw straks, sowieso.quote:
Volgens mij is Verbeet nooit knap geweest. Sommige vrouwen zijn lelijk geworden door ouderdom, zoals Monique van de Ven, anderen zijn nooit knap geweest.quote:
Je cijfers kloppen niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:47 schreef waxmask het volgende:
Nee Gerdi, lekker 1,1 kind gemiddeld als gezin krijgen terwijl om een cultuur levend te houden je minimaal 2,2 moet hebben. Rara wat is het gemiddelde bij moslims hier in Nederland? 4,1. Nog 25 jaar jaar en de Sharia is een feit.
Oké.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:47 schreef waxmask het volgende:
Nee Gerdi, lekker 1,1 kind gemiddeld als gezin krijgen terwijl om een cultuur levend te houden je minimaal 2,2 moet hebben. Rara wat is het gemiddelde bij moslims hier in Nederland? 4,1. Nog 25 jaar jaar en de Sharia is een feit.
Pistorious?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oscar stemt op Marianne Thieme, maar die is nog geen 18.
Oscar heeft geen vaste woon of verblijf adres.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oscar stemt op Marianne Thieme, maar die is nog geen 18.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokkanen nemen bijvoorbeeld wel meer kinderen dan autochtonen.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:47 schreef waxmask het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |