Ik heb vaak genoeg geluisterd, maar ik hoor alleen maar onzinnige voorstellen en geen werkbare en haalbare oplossingenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:01 schreef Calcio het volgende:
ik hoop dat het niet gebeurd maar ja moslims je weet her nooit he had nou maar na de pvv geluistert
Is het alweer november ja?quote:
Denk je dat Wilders het op gaat lossen? Die gooit alleen olie op het vuur.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:01 schreef Calcio het volgende:
ik hoop dat het niet gebeurd maar ja moslims je weet her nooit he had nou maar na de pvv geluistert
Oh! En na die ramp hebben ze ook het telefoonnummer 911 gemaakt? Zodat iedereen het kon onthouden?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee in de vs zeggen eerste maand dan de dag
SISI wel. Is dat dan amerikaans voor ISIS?quote:
Lijkt mij niet, Sisi is oorspronkelijk Nederlands namelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 23:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
SISI wel. Is dat dan amerikaans voor ISIS?
En die hebben morgen dus een feestje?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, Sisi is oorspronkelijk Nederlands namelijk
Ja, dat zal wel ja. Zal wel Heineken gedronken wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En die hebben morgen dus een feestje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |