abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2014 @ 19:07:44 #76
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144429438
SenJohnMcCain twitterde op donderdag 19-08-2010 om 06:01:42 Last American combat troops leave Iraq. I think President George W. Bush deserves some credit for victory. reageer retweet
Anti-Turkije
pi_144429535
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef SadPanda het volgende:
SenJohnMcCain twitterde op donderdag 19-08-2010 om 06:01:42 Last American combat troops leave Iraq. I think President George W. Bush deserves some credit for victory. reageer retweet
_O-
  donderdag 11 september 2014 @ 19:12:33 #78
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144429576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Niet echt ontopic maar nog zo'n tweet van McCain:
Anti-Turkije
pi_144429601
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:12 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die Cain is mij er eentje. :P
pi_144429746
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Niets geks lijkt me. Een eventuele meeting met 'daffi zou ik ook interessant vinden.
Conscience do cost.
pi_144430746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Niets geks lijkt me. Een eventuele meeting met 'daffi zou ik ook interessant vinden.
:P
pi_144431025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef SadPanda het volgende:
_O- _O- _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_144431044
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_144431100
quote:
van die ene is zijn hoofd geexplodeerd ofzo?
-Rabia Al-Basri
pi_144431186
quote:
dit waren beelden van tabqa, meen ik en zijn assad soldaten, muziekje hoort er niet bij uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_144432319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Even vraagje, heb gehoord dat YPG communistisch is?
Dit is propaganda van isis om een link te leggen met Afganistan en de strijd van muhajideen die de sovjet unie toen hadden verslagen. Ze denken dat meer jongeren bij hun zullen aansluiten als ze de vijand communistisch noemen zodat de jongeren denken dat ze weer zullen gaan winnen.
Daarnaast is dit ook propaganda van Turkije om zo de Kapitalische Westen tegen de Koerdische groeperingen te zetten. De enige Koerdische groepering die niet communistisch is volgens Turkije is de gang van barzani. Dit omdat ze barzani in de pocket hebben.

YPG heeft zich gewoon bewezen als een leger dat een ieder burger beschermt die zich op Koerdisch grondgebied bevindt. Er zijn zat mensen gevlucht van Aleppo en andere delen van Syrie naar Koerdische gebieden omdat ze weten dat ze daar beschermd worden. Zo ook laatst de Yezidi’s.
Daarnaast zijn er ook veel arabieren in de YPG die natuurlijk niet op de voorgrond treden omdat ze bang zijn dat hun familieleden zullen worden vervolgd die misschien in andere delen van Syrie wonen.
Ook heb je de christelijke militie MSF dat actief is binnen de YPG en samen met YPG vecht op meerdere (christelijke) fronten om zo de veiligheid van burgers te garanderen.

Dat YPG een nauwe werkrelatie heeft met PKK maakt ze niet communistisch. Het is nog maar de vraag hoe marxistisch PKK tegenwoordig is.

USA heeft ook een nauwe werkrelatie met Saudi-Arabie maar dat maakt USA nog geen Wahabi land. Zo heeft Turkije ook militaire relaties met Israel, dat maakt Turkije nog geen Joodse land.
pi_144445193
Ik heb een interessant artikel over de YPG en hun bestuur. Het heeft te maken met Ocalan, de Koerdische intellectueel die gevangen zit. Het geeft ook inzicht in de nieuwe ideologie van de PKK.
https://libcom.org/news/e(...)hanges-zaher-baher-2
pi_144446102

Goed dat ISIS ze beschermt van deze onderdrukking.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peunage op 12-09-2014 11:33:41 ]
pi_144449214
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:48 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goed dat ISIS ze beschermt van dese onderdrukking.
:')
pi_144476181
Ongelooflijk prachtig stukje politiek, mede mogelijk gemaakt door de Amerikanen.

Deze man heet Zaydan al-Jabiry, hoofd van de soennitische Jabiry stam. Hier zegt hij dat alle soennieten zich moeten aansluiten bij ISIS.

Niet zo bijzonder zou je zeggen, de zoveelste soennitische hoge pief die dat zegt.
Maar zijn broer, Jabir al-jabiry,is kandidaat minister van Defensie :')

En als het aan Murica ligt wordt hij het ook.
pi_144476280
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef Peunage het volgende:
Ongelooflijk prachtig stukje politiek, mede mogelijk gemaakt door de Amerikanen.

Deze man heet Zaydan al-Jabiry, hoofd van de soennitische Jabiry stam. Hier zegt hij dat alle soennieten zich moeten aansluiten bij ISIS.

Niet zo bijzonder zou je zeggen, de zoveelste soennitische hoge pief die dat zegt.

Ik begin het steeds minder te begrijpen...

Wat wil de VS nou??
pi_144476313
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat wil de VS nou??
ik denk dat het meer de vraag is, wat il sa nou mbt isis?
-Rabia Al-Basri
pi_144476315
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat wil de VS nou??
De VS wil overal hun eigen mannetjes hebben om controle uit te oefenen.
pi_144476345
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

De VS wil overal hun eigen mannetjes hebben om controle uit te oefenen.
Ja maar, eerst ISIS bombarderen en dan iemand minister van defensie maken die een broer heeft die van mening is dat alle soennieten zich bij ISIS aan moeten sluiten...

Like whaaattt???
  zaterdag 13 september 2014 @ 01:01:19 #97
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144476372
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja maar, eerst ISIS bombarderen en dan iemand minister van defensie maken die een broer heeft die van mening is dat alle soennieten zich bij ISIS aan moeten sluiten...

Like whaaattt???
dus?
we leven in een vrijheid van meningsuiting.
pi_144476554
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

dus?
we leven in een vrijheid van meningsuiting.
sa?
-Rabia Al-Basri
pi_144476703
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef Peunage het volgende:

Dat is een oude interview .
Nu vechten veel soennitische stammen samen met leger tegen Isis.
Eergisteren waren soennitische stammen blij met komst van leger in stad Alzeloja(soenitsch stad dicht bij Tikrit):

pi_144476764
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:24 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Dat is een oude interview .
Nu vechten veel soennitische stammen samen met leger tegen Isis.
Eergisteren waren soennitische stammen blij met komst van leger in stad Alzeloja(soenitsch stad dicht bij Tikrit):

Dat het een oud interview is maakt toch geen reet uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')