twitter:SenJohnMcCain twitterde op donderdag 19-08-2010 om 06:01:42Last American combat troops leave Iraq. I think President George W. Bush deserves some credit for victory. reageer retweet
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef SadPanda het volgende:
twitter:SenJohnMcCain twitterde op donderdag 19-08-2010 om 06:01:42Last American combat troops leave Iraq. I think President George W. Bush deserves some credit for victory. reageer retweet
Die Cain is mij er eentje.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet echt ontopic maar nog zo'n tweet van McCain:
[ afbeelding ]
Niets geks lijkt me. Een eventuele meeting met 'daffi zou ik ook interessant vinden.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Niets geks lijkt me. Een eventuele meeting met 'daffi zou ik ook interessant vinden.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef SadPanda het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van die ene is zijn hoofd geexplodeerd ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Montana_ir het volgende:
Lijken van Isis ratten in Al-Anbar
dit waren beelden van tabqa, meen ik en zijn assad soldaten, muziekje hoort er niet bij uiteraardquote:
Dit is propaganda van isis om een link te leggen met Afganistan en de strijd van muhajideen die de sovjet unie toen hadden verslagen. Ze denken dat meer jongeren bij hun zullen aansluiten als ze de vijand communistisch noemen zodat de jongeren denken dat ze weer zullen gaan winnen.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Even vraagje, heb gehoord dat YPG communistisch is?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:48 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed dat ISIS ze beschermt van dese onderdrukking.
Ik begin het steeds minder te begrijpen...quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef Peunage het volgende:
Ongelooflijk prachtig stukje politiek, mede mogelijk gemaakt door de Amerikanen.
Deze man heet Zaydan al-Jabiry, hoofd van de soennitische Jabiry stam. Hier zegt hij dat alle soennieten zich moeten aansluiten bij ISIS.
Niet zo bijzonder zou je zeggen, de zoveelste soennitische hoge pief die dat zegt.
Maar zijn broer, Jabir al-jabiry,is kandidaat minister van Defensie
En als het aan Murica ligt wordt hij het ook.
ik denk dat het meer de vraag is, wat il sa nou mbt isis?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begin het steeds minder te begrijpen...
Wat wil de VS nou??
De VS wil overal hun eigen mannetjes hebben om controle uit te oefenen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begin het steeds minder te begrijpen...
Wat wil de VS nou??
Ja maar, eerst ISIS bombarderen en dan iemand minister van defensie maken die een broer heeft die van mening is dat alle soennieten zich bij ISIS aan moeten sluiten...quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
De VS wil overal hun eigen mannetjes hebben om controle uit te oefenen.
dus?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja maar, eerst ISIS bombarderen en dan iemand minister van defensie maken die een broer heeft die van mening is dat alle soennieten zich bij ISIS aan moeten sluiten...
Like whaaattt???
sa?quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus?
we leven in een vrijheid van meningsuiting.
Dat is een oude interview .quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef Peunage het volgende:
Ongelooflijk prachtig stukje politiek, mede mogelijk gemaakt door de Amerikanen.
Deze man heet Zaydan al-Jabiry, hoofd van de soennitische Jabiry stam. Hier zegt hij dat alle soennieten zich moeten aansluiten bij ISIS.
Niet zo bijzonder zou je zeggen, de zoveelste soennitische hoge pief die dat zegt.
Maar zijn broer, Jabir al-jabiry,is kandidaat minister van Defensie
En als het aan Murica ligt wordt hij het ook.
Dat het een oud interview is maakt toch geen reet uit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:24 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Dat is een oude interview .
Nu vechten veel soennitische stammen samen met leger tegen Isis.
Eergisteren waren soennitische stammen blij met komst van leger in stad Alzeloja(soenitsch stad dicht bij Tikrit):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |