Dat is stap een, na de chaos zal er vanzelf een stel soennieten aan de macht komen die het sterkst zijn en dan kan daarmee gedeald worden. Amerikanen zullen bereid zijn dikke cash te lenen aan hen om ze afhankelijk te maken etc. je weet hoe dat gaat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een redelijk realistische beschrijving is inderdaad.
Alleen ik denk dat de VS (Obama) heel goed weet dat dat met alleen luchtaanvallen nooit gaan lukken. Hij zal nu dus gewoon gaan voor chaos creëren, Syrië een land zonder echt machtsblok.
Wel ironisch, eerst een soennitische president van de troon stoten (Saddam) en dan nu weer soennieten aan de macht willen zien...quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is stap een, na de chaos zal er vanzelf een stel soennieten aan de macht komen die het sterkst zijn en dan kan daarmee gedeald worden. Amerikanen zullen bereid zijn dikke cash te lenen aan hen om ze afhankelijk te maken etc. je weet hoe dat gaat.
Ik sprak over Syrië.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel ironisch, eerst een soennitische president van de troon stoten (Saddam) en dan nu weer soennieten aan de macht willen zien...
1: Weet ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik sprak over Syrië.
Irak is me onduidelijk. Turkije en bepaalde Arabieren willen het land in drie stukken opdelen. De Amerikanen lijken dit niet te willen, Iran ook niet.
Blijkbaar hebben zelfs die ISIS figuren rust nodig.quote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef UpsideDown het volgende:
En dat is 3. Het volgende slachtoffer wordt dus Alan Henning. Dit wordt een wekelijks ritueel ben ik bang, of ze bedenken nog wat ergers.
het is veel dramatische om te eindigen met een to be continued en de spanning zo verder opbouwtquote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben zelfs die ISIS figuren rust nodig.
Bombarderen op ISIS werkt contraproductief.quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Nintex het volgende:
Carpet bombing is de enige manier om ISIS terug in het hok te krijgen. Ik zou liever zien dat de pragmatische Obama strategie werkt, maar we hebben op dit moment de madman doctrine van Nixon weer nodig.
Ze worden momenteel flink aangepakt en verliezen op meerdere fronten terrein. Dit is ook de juiste tactiek, het gebied is immens groot. Als de munitie of strijders in een bezet dorp op zijn, is het simpelweg gedaan, terwijl het Iraakse leger of Peshmerga gewoon munitie en mankracht kan blijven aanvoeren.quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Nintex het volgende:
Carpet bombing is de enige manier om ISIS terug in het hok te krijgen. Ik zou liever zien dat de pragmatische Obama strategie werkt, maar we hebben op dit moment de madman doctrine van Nixon weer nodig.
Nee hoor, ze moeten gewoon een goed pak slaag krijgen, zodat reizen om voor hen te vechten niet meer zo aantrekkelijk is. Gooi maar een compleet dorp plat en dreig dan dat je de rest wegvaagt. Zolang ze overtuigd zijn dat je dat 'echt' gaat doen zullen de onderhandelingen starten.quote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bombarderen op ISIS werkt contraproductief.
De Amerikanen hebben geen 100 bommenwerpers, althans niet inzetbaar.quote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten gewoon een goed pak slaag krijgen, zodat reizen om voor hen te vechten niet meer zo aantrekkelijk is. Gooi maar een compleet dorp plat en dreig dan dat je de rest wegvaagt. Zolang ze overtuigd zijn dat je dat 'echt' gaat doen zullen de onderhandelingen starten.
Je kunt bij wijze van een stuk of 100 bommenwerpers over het gebied heen vliegen en flyers laten droppen met een order tot overgave. Als ze alleen al denken dat je kierewiet bent zullen ze zich heel anders opstellen. Of anders denken de arabieren die hen nu steunen wel drie keer na over hun pro-IS positie.
Nee, ISIS is daar letterlijk om te sterven of om een kalifaat te stichten.quote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten gewoon een goed pak slaag krijgen, zodat reizen om voor hen te vechten niet meer zo aantrekkelijk is. Gooi maar een compleet dorp plat en dreig dan dat je de rest wegvaagt. Zolang ze overtuigd zijn dat je dat 'echt' gaat doen zullen de onderhandelingen starten.
Je kunt bij wijze van een stuk of 100 bommenwerpers over het gebied heen vliegen en flyers laten droppen met een order tot overgave. Als ze alleen al denken dat je kierewiet bent zullen ze zich heel anders opstellen. Of anders denken de arabieren die hen nu steunen wel drie keer na over hun pro-IS positie.
Video (nsfw): https://ia601402.us.archive.org/12/items/MSG_3/msg3.mp4quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ar-david-haines.html
Even de nummers opgezocht in 2014 hadden ze 345 A10's, 168 bommenwerpers en ~2000 fighter jets. Kost niet heel veel moeite om een flyover met 100 toestellen te doen en de angst er in te jagen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben geen 100 bommenwerpers, althans niet inzetbaar.
Wanneer je sympathie hebt voor IS, verdien je ook een carpet bomb op je hoofd.quote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ISIS is daar letterlijk om te sterven of om een kalifaat te stichten.
Ze zijn alles behalve bang voor de dood. Daarbij, als het westen zo hard te werk gaat in dat soort landen dan zorgt dat alleen maar voor meer haat richting het westen en meer sympathie voor groeperingen als ISIS.
Natuurlijk, je kan ISIS best op korte termijn erg veel pijn doen, maar de ideologie blijft bestaan.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef vigen98 het volgende:
Heeft iemand een link van het filmpje?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Video (nsfw): https://ia601402.us.archive.org/12/items/MSG_3/msg3.mp4
Transcript: http://pastebin.com/LK7fG2kc
Ah, jij spreekt over rechtvaardigheid, niet of het echt effectief gaat werken.quote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Even de nummers opgezocht in 2014 hadden ze 345 A10's, 168 bommenwerpers en ~2000 fighter jets. Kost niet heel veel moeite om een flyover met 100 toestellen te doen en de angst er in te jagen.
[..]
Wanneer je sympathie hebt voor IS, verdien je ook een carpet bomb op je hoofd.
Het is niet politiek correct maar waar is Ali Chemicalie in tijden dat je hem echt nodig hebt?quote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef Nintex het volgende:
Nee hoor, ze moeten gewoon een goed pak slaag krijgen, zodat reizen om voor hen te vechten niet meer zo aantrekkelijk is. Gooi maar een compleet dorp plat
quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct maar waar is Ali Chemicalie in tijden dat je hem echt nodig hebt?
Rot op manquote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct maar waar is Ali Chemicalie in tijden dat je hem echt nodig hebt?
Inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Video (nsfw): https://ia601402.us.archive.org/12/items/MSG_3/msg3.mp4
Transcript: http://pastebin.com/LK7fG2kc
Weet ik. Anders zou ik ziektes gebruiken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rustig, hij maakt maar een grapje he.
[..]
Ja die ontvoerden zullen nu wel weten dat het serious business isquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef SteelDogg het volgende:
Deze man was wel een stuk banger en je kon de angst ook in zn gezicht zien, in tegenstelling tot de vorige 2..
Ja, dat wisten die vorige twee nog niet natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja die ontvoerden zullen nu wel weten dat het serious business is
Ja viel me ook. De nieuwe ook.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef SteelDogg het volgende:
Deze man was wel een stuk banger en je kon de angst ook in zn gezicht zien, in tegenstelling tot de vorige 2..
Ok ok, deze gozer was een echte pussy nigga. Bange schijterd, grootste bitch die op deze wereld rondliep. Zo goed?quote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat wisten die vorige twee nog niet natuurlijk.
Zeker. Alle wahhabieten verzamelen zich in Irak (dat moet immers van Baghdady). Hoe meer op een geconcentreerde plek hoe beterquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Het is van belang dat we de ideologie van ISIS alleen maar sterker maken.
Nee hoor, het is eerder onzin om te beweren dat die vorige twee niet bang waren.quote:Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok ok, deze gozer was een echte pussy nigga. Bange schijterd, grootste bitch die op deze wereld rondliep. Zo goed?
Macho gelul, precies wat ISIS wil.quote:Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zeker. Alle wahhabieten verzamelen zich in Irak (dat moet immers van Baghdady). Hoe meer op een geconcentreerde plek hoe beter.
Dat maakt niet uit. Ze haten ons toch wel. Tijd dat we hun haat beantwoorden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Macho gelul, precies wat ISIS wil.
Hoe harder het westen gaat optreden, hoe meer haat richting het westen en hoe meer sympathie voor groeperingen als ISIS.
Wilde ik net zeggen, ze haten ons toch al, of we nu IS bombarderen of niet. Maar als we IS bombarderen maken we de wereld weer een stukje mooier.quote:Op zondag 14 september 2014 01:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ze haten ons toch wel. Tijd dat we hun haat beantwoorden.
[..]
Met het risico dat ze nog veel sterker terug gaan komen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ze haten ons toch wel. Tijd dat we hun haat beantwoorden.
ISIS zijn maar domme, bekrompen Arabieren uiteindelijk, geen enkele match voor de beschaafde wereld.quote:Op zondag 14 september 2014 01:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met het risico dat ze nog veel sterker terug gaan komen?
Er is wel een manier om ze vrijwel compleet te vernietigen (ook de ideologie), maar als ik dat ga zeggen dan krijg ik boze Arabische soennieten achter me aan...![]()
Niet? Die zie je gewoon aan het einde van het filmpje..quote:Op zondag 14 september 2014 01:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel raar dat ze het onthoofd lichaam opeens niet meer laten zien. Het is een stuk meer edited dan de overige executies
ISIS vervangen voor Arabieren en Arabieren vervangen voor mensen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
ISIS zijn maar domme, bekrompen Arabieren uiteindelijk, geen enkele match voor de beschaafde wereld.
Nee ze laten niks van de executie zien en het hoofd daarna ook niet, alleen z'n benen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Niet? Die zie je gewoon aan het einde van het filmpje..
Video (nsfw): https://ia601402.us.archive.org/12/items/MSG_3/msg3.mp4quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ze laten niks van de executie zien en het hoofd daarna ook niet, alleen z'n benen?
Die britten zijn momenteel bezig met schotlandquote:Op zondag 14 september 2014 01:16 schreef UpsideDown het volgende:
Misschien willen de Britten na dit filmpje toch wel meehelpen met sinterklaas boven Raqqa en Mosul.
En tegelijk zeggen dat Arabieren racisten zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS vervangen voor Arabieren en Arabieren vervangen voor mensen.
En je zin klopt
Glasgow bombarderenquote:Op zondag 14 september 2014 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die britten zijn momenteel bezig met schotland
Ik maak onderscheid ja, heb ik nooit hypocriet over gedaan.quote:Op zondag 14 september 2014 01:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En tegelijk zeggen dat Arabieren racisten zijn.
Speciaal voor jou dan, GRAPHIC!quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ze laten niks van de executie zien en het hoofd daarna ook niet, alleen z'n benen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:20 schreef .Exe het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, GRAPHIC!Dat lijkt me wel duidelijk dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
twitter:David_Cameron twitterde op zondag 14-09-2014 om 00:57:39We will do everything in our power to hunt down these murderers and ensure they face justice, however long it takes. reageer retweet
Ze moeten inderdaad met ISIS onderhandelen en wat thee gaan drinken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
Macho gelul, precies wat ISIS wil.
Hoe harder het westen gaat optreden, hoe meer haat richting het westen en hoe meer sympathie voor groeperingen als ISIS.
Tsja, dat kan je doen maar die gasten zijn daar gekomen om te sterven.quote:Op zondag 14 september 2014 01:21 schreef Nintex het volgende:
twitter:David_Cameron twitterde op zondag 14-09-2014 om 00:57:39We will do everything in our power to hunt down these murderers and ensure they face justice, however long it takes. reageer retweet
Ze doen niet eens mee aan het vechten tegen ISIS.quote:Op zondag 14 september 2014 01:21 schreef Nintex het volgende:
Nee hoor, ze moeten hun ideologie kapot maken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad met ISIS onderhandelen en wat thee gaan drinken.
En ook in NL de wajong-uitkeringen omhoog gooien zodat de jongeren die denken om te vertrekken een vast inkomen hebben en snel weer toekomstperspectief! Dat lost alles op!
Dan gooi je ze in de cel en martel je ze.quote:Op zondag 14 september 2014 01:23 schreef .Exe het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je doen maar die gasten zijn daar gekomen om te sterven.
Het boeit ze niet.
Tja het VK begint uit elkaar te vallen en ze verliezen hun politieke macht. Duitsland heeft nu de macht in Europa en beginnen alleen maar sterker te worden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze doen niet eens mee aan het vechten tegen ISIS.
Goeie voedingsbodem voor meer haat.quote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan gooi je ze in de cel en martel je ze.
Hijquote:Op zondag 14 september 2014 01:21 schreef Nintex het volgende:
Sowieso, Duitsland.quote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het VK begint uit elkaar te vallen en ze verliezen hun politieke macht. Duitsland heeft nu de macht in Europa en beginnen alleen maar sterker te worden.
Of je ze nou vermoord of in de cel gooit en martelt, ze blijven evenveel haten op het westen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie voedingsbodem voor meer haat.
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deutschland über alles, ja togg
Nederland moet zich ook bij Duitsland voegen
Ze zullen zeer moeilijk levend te pakken zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan gooi je ze in de cel en martel je ze.
Wees eens concreet, wat bedoel je concreet gezien met "hun ideologie kapot maken"?quote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef theunderdog het volgende:
Nee hoor, ze moeten hun ideologie kapot maken.
Ik denk dat je zelf wel snapt wat ik daar mee bedoel
Dat weet je donders goed.quote:Op zondag 14 september 2014 01:27 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wees eens concreet, wat bedoel je concreet gezien met "hun ideologie kapot maken"?
Ik pleit al langer voor openbare executie van alle islamistenquote:Op zondag 14 september 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat weet je donders goed.
Welke religie hangen ISIS strijders + fanboys aan? en dan welke tak? wat moet je dus doen als je hun ideologie zoveel mogelijk wil laten verdwijnen?
Juist....
Wees eens concreet dan? Boeken verbieden? Internet afstropen en websites sluiten? De info (ideologie) kan je in dit tijdperk toch wel heel makkelijk online vinden. En desnoods met een proxy surfen, boekjes downloaden en verspreiden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
Dat weet je donders goed.
Welke religie hangen ISIS strijders + fanboys aan? en dan welke tak? wat moet je dus doen als je hun ideologie zoveel mogelijk wil laten verdwijnen?
Juist....
Genocide, stoker.quote:Op zondag 14 september 2014 01:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wees eens concreet dan? Boeken verbieden? Internet afstropen en websites sluiten? De info (ideologie) kan je in dit tijdperk toch wel heel makkelijk online vinden. En desnoods met een proxy surfen, boekjes downloaden en verspreiden.
Ik ben wel benieuwd wat je in de praktijk bedoelt dus.
Ok, nu zullen ze echt bang zijn hoorquote:Op zondag 14 september 2014 01:32 schreef Aloulou het volgende:
Overigens zal de executie van nog een Brit er wel toe leiden dat ISIS-sympathisanten in Groot-Brittanie op nog meer maatregelen kunnen regelen die hen proberen vast te zetten. Men gaat daar niet (of minder) toestaan dat ISIS-fanboys dat clubje kunnen toejuichen.
Salafisten zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok, nu zullen ze echt bang zijn hoor
Ja niet bang zijn om te sterven tijdens de gewapende strijd maar een gevangenis, nou poeh poehquote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Salafisten zijn ook gewoon mensen hoor.
In de Marokkaanse gevangenissen lopen ze flink huilie huilie te doen.
Ik snap waarom je dat denkt, maar is niet te doen. Je hebt genoeg mensen die zonder invloed van andere mensen toch op die gedachten goed zijn gekomen. We moeten er maar mee leren leven dat de islam toch iets heeft waar mensen snel extremistisch worden. Wanneer je dat kan accepteren kan je ook naar een normale oplossing zoeken. Al kan ik er ook niks verzinnen.quote:
En een gratis blond mokkeltje natuurlijk, voor die arme jongens.quote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad met ISIS onderhandelen en wat thee gaan drinken.
En ook in NL de wajong-uitkeringen omhoog gooien zodat de jongeren die denken om te vertrekken een vast inkomen hebben en snel weer toekomstperspectief! Dat lost alles op!
Isis was in GB al verboden. Wat kunnen ze nog meer doen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:32 schreef Aloulou het volgende:
Overigens zal de executie van nog een Brit er wel toe leiden dat ISIS-sympathisanten in Groot-Brittanie op nog meer maatregelen kunnen regelen die hen proberen vast te zetten. Men gaat daar niet (of minder) toestaan dat ISIS-fanboys dat clubje kunnen toejuichen.
Genocide is heel goed mogelijk, het is alleen moreel gezien niet iets waarvan je in de polonaise gaat.quote:Op zondag 14 september 2014 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap waarom je dat denkt, maar is niet te doen. Je hebt genoeg mensen die zonder invloed van andere mensen toch op die gedachten goed zijn gekomen. We moeten er maar mee leren leven dat de islam toch iets heeft waar mensen snel extremistisch worden. Wanneer je dat kan accepteren kan je ook naar een normale oplossing zoeken. Al kan ik er ook niks verzinnen.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja niet bang zijn om te sterven tijdens de gewapende strijd maar een gevangenis, nou poeh poeh
Tuurlijk zijn ze niet bang, ze zijn alleen van Allah bangquote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok, nu zullen ze echt bang zijn hoor
Genocide is niet zo makkelijk. Toen dat bij de Joden/armenen/Assyriërs/Indonesiërs/native americans gebeurde, deden ze niks terug. Isis vecht nu wel.quote:Op zondag 14 september 2014 01:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Genocide is heel goed mogelijk, het is alleen moreel gezien niet iets waarvan je in de polonaise gaat.
Ik lul maar gewoon mee met dat macho gebrabbel he, weet donders goed dat er ook genoeg soennieten zijn die niets moeten hebben van ISIS.
Maja, wil je ze echt vernietigen, dan.........
Algerije is geen land dat takfiri's steunt.quote:Op zondag 14 september 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genocide is niet zo makkelijk. Toen dat bij de Joden/armenen/Assyriërs/Indonesiërs/native americans gebeurde, deden ze niks terug. Isis vecht nu wel.
Enige oplossing zijn bommen, maar je kan moeilijk heel syrie,Irak, SA, Libië, Tunesië en Algerije bombarderen.
1: ISIS kan niets doen tegen bombardementen op wijken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genocide is niet zo makkelijk. Toen dat bij de Joden/armenen/Assyriërs/Indonesiërs/native americans gebeurde, deden ze niks terug. Isis vecht nu wel.
Enige oplossing zijn bommen, maar je kan moeilijk heel syrie,Irak, SA, Libië, Tunesië en Algerije bombarderen.
Hoe krijgen ze dat voor elkaar. Moeten echt slimme mannen de leiding daar hebben. Zelfs een Amerika heeft dat nooit voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:38 schreef theunderdog het volgende:
Aliens hebben Salafisten speciale krachten gegeven waardoor ze niet bang zijn voor de dood en ze het fijn vinden om gemarteld te worden. Onverslaanbaar die mannen !
USMC heeft anders wel goede esprit de corps.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar. Moeten echt slimme mannen de leiding daar hebben. Zelfs een Amerika heeft dat nooit voor elkaar gekregen.
Signalen man.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar. Moeten echt slimme mannen de leiding daar hebben. Zelfs een Amerika heeft dat nooit voor elkaar gekregen.
Persoonlijk vond ik het best een interessant vraagstuk. Hoe zorg je ervoor dat een ideologie verdwijnt. De geschiedenis heeft bewezen dat dat alleen lukt door veel doden te maken, dus jouw idee was echt niet zo gek. Alleen is dat nu moeilijk, door de globalisme.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: ISIS kan niets doen tegen bombardementen op wijken.
2: Jawel hoor.
Maar goed, laten we hiermee stoppen want ik ben helemaal geen voorstander van genocide.
Kill ! mijn idee is walgelijk !quote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik het best een interessant vraagstuk. Hoe zorg je ervoor dat een ideologie verdwijnt. De geschiedenis heeft bewezen dat dat alleen lukt door veel doden te maken. Dus jouw idee was echt niet zo gek. Alleen is dat nu moeilijk, door de globalisme.
Je vrienden uitschakelen..quote:Op zondag 14 september 2014 01:43 schreef SadPanda het volgende:
De bron van de ideologie, Saudi-Arabië, uitschakelen is de enige oplossing.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:43 schreef SadPanda het volgende:
De bron van de ideologie, Saudi-Arabië, uitschakelen is de enige oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |