Wees eens concreet dan? Boeken verbieden? Internet afstropen en websites sluiten? De info (ideologie) kan je in dit tijdperk toch wel heel makkelijk online vinden. En desnoods met een proxy surfen, boekjes downloaden en verspreiden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
Dat weet je donders goed.
Welke religie hangen ISIS strijders + fanboys aan? en dan welke tak? wat moet je dus doen als je hun ideologie zoveel mogelijk wil laten verdwijnen?
Juist....
Genocide, stoker.quote:Op zondag 14 september 2014 01:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wees eens concreet dan? Boeken verbieden? Internet afstropen en websites sluiten? De info (ideologie) kan je in dit tijdperk toch wel heel makkelijk online vinden. En desnoods met een proxy surfen, boekjes downloaden en verspreiden.
Ik ben wel benieuwd wat je in de praktijk bedoelt dus.
Ok, nu zullen ze echt bang zijn hoorquote:Op zondag 14 september 2014 01:32 schreef Aloulou het volgende:
Overigens zal de executie van nog een Brit er wel toe leiden dat ISIS-sympathisanten in Groot-Brittanie op nog meer maatregelen kunnen regelen die hen proberen vast te zetten. Men gaat daar niet (of minder) toestaan dat ISIS-fanboys dat clubje kunnen toejuichen.
Salafisten zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok, nu zullen ze echt bang zijn hoor
Ja niet bang zijn om te sterven tijdens de gewapende strijd maar een gevangenis, nou poeh poehquote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Salafisten zijn ook gewoon mensen hoor.
In de Marokkaanse gevangenissen lopen ze flink huilie huilie te doen.
Ik snap waarom je dat denkt, maar is niet te doen. Je hebt genoeg mensen die zonder invloed van andere mensen toch op die gedachten goed zijn gekomen. We moeten er maar mee leren leven dat de islam toch iets heeft waar mensen snel extremistisch worden. Wanneer je dat kan accepteren kan je ook naar een normale oplossing zoeken. Al kan ik er ook niks verzinnen.quote:
En een gratis blond mokkeltje natuurlijk, voor die arme jongens.quote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad met ISIS onderhandelen en wat thee gaan drinken.
En ook in NL de wajong-uitkeringen omhoog gooien zodat de jongeren die denken om te vertrekken een vast inkomen hebben en snel weer toekomstperspectief! Dat lost alles op!
Isis was in GB al verboden. Wat kunnen ze nog meer doen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:32 schreef Aloulou het volgende:
Overigens zal de executie van nog een Brit er wel toe leiden dat ISIS-sympathisanten in Groot-Brittanie op nog meer maatregelen kunnen regelen die hen proberen vast te zetten. Men gaat daar niet (of minder) toestaan dat ISIS-fanboys dat clubje kunnen toejuichen.
Genocide is heel goed mogelijk, het is alleen moreel gezien niet iets waarvan je in de polonaise gaat.quote:Op zondag 14 september 2014 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap waarom je dat denkt, maar is niet te doen. Je hebt genoeg mensen die zonder invloed van andere mensen toch op die gedachten goed zijn gekomen. We moeten er maar mee leren leven dat de islam toch iets heeft waar mensen snel extremistisch worden. Wanneer je dat kan accepteren kan je ook naar een normale oplossing zoeken. Al kan ik er ook niks verzinnen.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja niet bang zijn om te sterven tijdens de gewapende strijd maar een gevangenis, nou poeh poeh
Tuurlijk zijn ze niet bang, ze zijn alleen van Allah bangquote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok, nu zullen ze echt bang zijn hoor
Genocide is niet zo makkelijk. Toen dat bij de Joden/armenen/Assyriërs/Indonesiërs/native americans gebeurde, deden ze niks terug. Isis vecht nu wel.quote:Op zondag 14 september 2014 01:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Genocide is heel goed mogelijk, het is alleen moreel gezien niet iets waarvan je in de polonaise gaat.
Ik lul maar gewoon mee met dat macho gebrabbel he, weet donders goed dat er ook genoeg soennieten zijn die niets moeten hebben van ISIS.
Maja, wil je ze echt vernietigen, dan.........
Algerije is geen land dat takfiri's steunt.quote:Op zondag 14 september 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genocide is niet zo makkelijk. Toen dat bij de Joden/armenen/Assyriërs/Indonesiërs/native americans gebeurde, deden ze niks terug. Isis vecht nu wel.
Enige oplossing zijn bommen, maar je kan moeilijk heel syrie,Irak, SA, Libië, Tunesië en Algerije bombarderen.
1: ISIS kan niets doen tegen bombardementen op wijken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genocide is niet zo makkelijk. Toen dat bij de Joden/armenen/Assyriërs/Indonesiërs/native americans gebeurde, deden ze niks terug. Isis vecht nu wel.
Enige oplossing zijn bommen, maar je kan moeilijk heel syrie,Irak, SA, Libië, Tunesië en Algerije bombarderen.
Hoe krijgen ze dat voor elkaar. Moeten echt slimme mannen de leiding daar hebben. Zelfs een Amerika heeft dat nooit voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:38 schreef theunderdog het volgende:
Aliens hebben Salafisten speciale krachten gegeven waardoor ze niet bang zijn voor de dood en ze het fijn vinden om gemarteld te worden. Onverslaanbaar die mannen !
USMC heeft anders wel goede esprit de corps.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar. Moeten echt slimme mannen de leiding daar hebben. Zelfs een Amerika heeft dat nooit voor elkaar gekregen.
Signalen man.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar. Moeten echt slimme mannen de leiding daar hebben. Zelfs een Amerika heeft dat nooit voor elkaar gekregen.
Persoonlijk vond ik het best een interessant vraagstuk. Hoe zorg je ervoor dat een ideologie verdwijnt. De geschiedenis heeft bewezen dat dat alleen lukt door veel doden te maken, dus jouw idee was echt niet zo gek. Alleen is dat nu moeilijk, door de globalisme.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: ISIS kan niets doen tegen bombardementen op wijken.
2: Jawel hoor.
Maar goed, laten we hiermee stoppen want ik ben helemaal geen voorstander van genocide.
Kill ! mijn idee is walgelijk !quote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik het best een interessant vraagstuk. Hoe zorg je ervoor dat een ideologie verdwijnt. De geschiedenis heeft bewezen dat dat alleen lukt door veel doden te maken. Dus jouw idee was echt niet zo gek. Alleen is dat nu moeilijk, door de globalisme.
Je vrienden uitschakelen..quote:Op zondag 14 september 2014 01:43 schreef SadPanda het volgende:
De bron van de ideologie, Saudi-Arabië, uitschakelen is de enige oplossing.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:43 schreef SadPanda het volgende:
De bron van de ideologie, Saudi-Arabië, uitschakelen is de enige oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |