Inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct maar waar is Ali Chemicalie in tijden dat je hem echt nodig hebt?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Video (nsfw): https://ia601402.us.archive.org/12/items/MSG_3/msg3.mp4
Transcript: http://pastebin.com/LK7fG2kc
Weet ik. Anders zou ik ziektes gebruiken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rustig, hij maakt maar een grapje he.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct maar waar is Ali Chemicalie in tijden dat je hem echt nodig hebt?
Ja die ontvoerden zullen nu wel weten dat het serious business isquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef SteelDogg het volgende:
Deze man was wel een stuk banger en je kon de angst ook in zn gezicht zien, in tegenstelling tot de vorige 2..
Ja, dat wisten die vorige twee nog niet natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja die ontvoerden zullen nu wel weten dat het serious business is
Ja viel me ook. De nieuwe ook.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef SteelDogg het volgende:
Deze man was wel een stuk banger en je kon de angst ook in zn gezicht zien, in tegenstelling tot de vorige 2..
Ok ok, deze gozer was een echte pussy nigga. Bange schijterd, grootste bitch die op deze wereld rondliep. Zo goed?quote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat wisten die vorige twee nog niet natuurlijk.
Zeker. Alle wahhabieten verzamelen zich in Irak (dat moet immers van Baghdady). Hoe meer op een geconcentreerde plek hoe beterquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Het is van belang dat we de ideologie van ISIS alleen maar sterker maken.
Nee hoor, het is eerder onzin om te beweren dat die vorige twee niet bang waren.quote:Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok ok, deze gozer was een echte pussy nigga. Bange schijterd, grootste bitch die op deze wereld rondliep. Zo goed?
Macho gelul, precies wat ISIS wil.quote:Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zeker. Alle wahhabieten verzamelen zich in Irak (dat moet immers van Baghdady). Hoe meer op een geconcentreerde plek hoe beter.
Dat maakt niet uit. Ze haten ons toch wel. Tijd dat we hun haat beantwoorden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Macho gelul, precies wat ISIS wil.
Hoe harder het westen gaat optreden, hoe meer haat richting het westen en hoe meer sympathie voor groeperingen als ISIS.
Wilde ik net zeggen, ze haten ons toch al, of we nu IS bombarderen of niet. Maar als we IS bombarderen maken we de wereld weer een stukje mooier.quote:Op zondag 14 september 2014 01:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ze haten ons toch wel. Tijd dat we hun haat beantwoorden.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Met het risico dat ze nog veel sterker terug gaan komen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ze haten ons toch wel. Tijd dat we hun haat beantwoorden.
ISIS zijn maar domme, bekrompen Arabieren uiteindelijk, geen enkele match voor de beschaafde wereld.quote:Op zondag 14 september 2014 01:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met het risico dat ze nog veel sterker terug gaan komen?
Er is wel een manier om ze vrijwel compleet te vernietigen (ook de ideologie), maar als ik dat ga zeggen dan krijg ik boze Arabische soennieten achter me aan...![]()
Niet? Die zie je gewoon aan het einde van het filmpje..quote:Op zondag 14 september 2014 01:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel raar dat ze het onthoofd lichaam opeens niet meer laten zien. Het is een stuk meer edited dan de overige executies
ISIS vervangen voor Arabieren en Arabieren vervangen voor mensen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
ISIS zijn maar domme, bekrompen Arabieren uiteindelijk, geen enkele match voor de beschaafde wereld.
Nee ze laten niks van de executie zien en het hoofd daarna ook niet, alleen z'n benen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Niet? Die zie je gewoon aan het einde van het filmpje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |