quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef peterkailey het volgende:
Denk aan bavaria, dan is je bier lust zo weg
sorry, wat zei je? Ik verstond je niet zo goed met door mijn gekok halsquote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef peterkailey het volgende:
Die goeie oude dagen dat ik nog sinaasappelsap mocht drinkenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef GrumpyCat het volgende:
Ik zit van pure ellende gewoon aan de sinaasappelsap
Toen ons mam het nog vers ging persenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:00 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Die goeie oude dagen dat ik nog sinaasappelsap mocht drinken
Nee, de jongere jaars moeten de bier voorraad verzorgen. Ik denk dat ik zo meteen mijn frustratie even op een van hen ga uitleven!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef De_Dorstige het volgende:
Man, man, man. Het kwam geen moment in je op dat het verstandig zou zijn naar de winkel te gaan?
O mijn god.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Toen ons mam het nog vers ging persen
Nooit op mensen vertrouwen die iets voor het eerst moeten doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:03 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Nee, de jongere jaars moeten de bier voorraad verzorgen. Ik denk dat ik zo meteen mijn frustratie even op een van hen ga uitleven!
Bavaria is juist lekkerquote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef peterkailey het volgende:
Gast, alsjeblieft...quote:
Ja, dat smaakt nog meer naar aids.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Heineken heeft nog meer smaak
tenminste nog ietsquote:Op woensdag 10 september 2014 22:08 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt nog meer naar aids.
Heineken smaakt nergens naar, net als amstelquote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Heineken heeft nog meer smaak
Wat drinken jullie wel? Hertog-Jan, brouwerij het IJ en duvel hierquote:Op woensdag 10 september 2014 22:08 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt nog meer naar aids.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |