Wat een nobele gedachtes, he? Samen een ideale samenleving opbouwen en ondertussen vooral ruzie om sigaretten maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Uiteindelijk draait het gewoon om sigaretten. Echt Utopia hoor
Ja hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Vanessa nou de boel te flessen ,of niet?
Gelukkig zijn wij heeeeeeeeeeeeeeeeel anders...quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Het draait alleen nog maar om de verslaving. Daar gooien ze alle idealen en principes voor overboord en dat zijn tevens de momenten waarop je hun oprechte gevoelens ziet.
vind je het gek? wat een graftakquote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef Cat22 het volgende:
En Ruud is liever voor de koeien als voor zijn Billeke.
Dat beweer ik niet. Alleen zitten wij daar niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij heeeeeeeeeeeeeeeeel anders...
En nu wachten ze ook nog tot de laatste minuten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hihi.
Ik heb dit op de streams gemist.
Precies.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Het draait alleen nog maar om de verslaving. Daar gooien ze alle idealen en principes voor overboord en dat zijn tevens de momenten waarop je hun oprechte gevoelens ziet.
Toch niet nóg eens een cliffhanger?quote:
nou...quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch niet nóg eens een cliffhanger?
Ik heb nooit de ambitie gehad om voor 50 camera's op televisie aan een soort ideale samenleving te gaan werken. Zij wel dacht ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij heeeeeeeeeeeeeeeeel anders...
ze gaan altijd pas op donderdag..quote:
Nu niet, want in Shownieuws zo meteen is het al een item.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
ze gaan altijd pas op donderdag..
Het zijn bijna allemaal varkens. Vanessa en Ruud in ieder geval ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef o-ke het volgende:
Lekker fris figuurtje die Billy. Eerst haar vork aflikken om er daarna mee in de pot mayonaise te steken.
Billy en Ruud worden in de COS niet voor niets ransapen genoemd.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef o-ke het volgende:
Lekker fris figuurtje die Billy. Eerst haar vork aflikken om er daarna mee in de pot mayonaise te steken.
Ik las vanmiddag dat Nico hem nog steeds negeert.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Die kan beter meteen met Rienk de poort uit lopen.
Tjezus dat gejank ook.
Het is een domme kut. Sorry.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag dat Nico hem nog steeds negeert.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
Al die schijnheilige jankballen. Als Isabella er uit moest waren ze haar nú al vergeten. Rienk zijn ze morgen pas vergeten.
Kom op zeg, Rienk voegde net als Ruud niets toe.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef sturmpie het volgende:
als een echte Hitler stuurt hij Rienk naar huis.
imo past Rienk beter in Utopia dan die Isa
Niet qua bijdrage aan de groep.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef sturmpie het volgende:
imo past Rienk beter in Utopia dan die Isa
Rienk scoorde met zijn 'principes' niet de bewondering en volgzaamheid waarop hij had gehoopt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Rienk in het begin is niet de Rienk van het einde. Hij is veilig onder het maaiveld gedoken en heeft veel van zijn principes losgelaten. Helaas hielp dat niet, want zijn persoonlijkheid overwon.![]()
O, hij naait er lekker tussenuit voordat de anderen er zijn. Typisch.
Dit, en ¤ 50,= zakgeld per week? Zijn ze wel goed wijs?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje tabaksjunks daar.Meteen flippen als de drugs niet gekocht kunen worden en sowieso leven van zakgeld naar zakgeld om weer verse waar te kopen, afschuwelijk.
En Ruud is liever voor de koeien als voor zijn Billeke.
echt erg, geknipt, geplakt, dagen omgewisseld.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef iBenny het volgende:
Wat wordt het allemAl hypocriet gebracht op TV
This is Utopia, let's make a story to tellquote:Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef heks29 het volgende:
[..]
echt erg, geknipt, geplakt, dagen omgewisseld.
idd. ik zie het voor het eerst in weken voorbij komen. wat een uitgemolken zooi.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
This is Utopia, let's make a story to tell
Mark: "Ik zie nog wel potentie in Ruud." Wat voor potentie dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op zeg, Rienk voegde net als Ruud niets toe.
Dat hij de bescherming van Ruud nu heeft door bij hem te slijmenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef miep63 het volgende:
[..]
Mark: "Ik zie nog wel potentie in Ruud." Wat voor potentie dan?
Ze waren toch ook allemaal gestopt vanwege die loop, dat hebben ze 3 dagen volgehoudenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en ¤ 50,= zakgeld per week? Zijn ze wel goed wijs?
Misschien moet je het eens voorstellen bij de club van John de Mol.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
Zou het niet een gigantische bak zijn als Rienk terug komt als vervanger voor Sonny, want die is er ook nog steeds niet (althans, niet op tv, ik volg geen streams).
Weet niet of je het door hebt maar de meeste mensen (sowieso in Utopia) waren vrienden van Rienk en hadden enorm veel respect voor zowel zijn persoonlijkheid als zijn ideeen over de wereld.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Rienk in het begin is niet de Rienk van het einde. Hij is veilig onder het maaiveld gedoken en heeft veel van zijn principes losgelaten. Helaas hielp dat niet, want zijn persoonlijkheid overwon.![]()
O, hij naait er lekker tussenuit voordat de anderen er zijn. Typisch.
Dat jij ideeen niks vind mag, maar als iedereen dat zo had gevonden in de geschiedenis hadden we nu nog steeds met knuppels in holen gezeten.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Rienk heeft nog wat dingen gebouwd, Ruud doet echt niks behalve neuken en sporten.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij moet iemand jou het concept Liefde even uitleggen......quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom is Nico zo van streek? Inplaats dat ze blij is dat ze van die eeuwige plakker af is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |