quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef BozeHaas het volgende:
Wie post ff een foto van lekkerwijfen
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef BozeHaas het volgende:
Wie post ff een foto van een lekkerwijf
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef peterkailey het volgende:
Nieuwe policy. Post of repostals je homo bent. Vanaf nu:
Ha! Ik ben een rebelquote:
Die heeft me laatst nog afgetrokken. Was bij de kapper.quote:
Nee, je hebt een seksuele voorkeur voor mannen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:17 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
[..]
Ha! Ik ben een rebel
je moederquote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee, je hebt een seksuele voorkeur voor mannen.
Klopt. Slimme vent jij.quote:
John-hertquote:
slechte dag vandaag?quote:
Een terugval denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
slechte dag vandaag?
Nee op zich wel prima. Heb me alleen al 2 weken niet afgetrokkenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
slechte dag vandaag?
Dan is de eerstvolgende keer spectaculairquote:Op woensdag 10 september 2014 18:24 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee op zich wel prima. Heb me alleen al 2 weken niet afgetrokken.
Ik weet het. Ik heb afgesproken dat ik niet masturbeer tot ik weer met een vrouw afspreek, dus die zal wel wat gaan beleven.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:26 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Dan is de eerstvolgende keer spectaculair
dus je gaat afspreken en dan vervolgens naast haar zitten masturberen?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:28 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb afgesproken dat ik niet masturbeer tot ik weer met een vrouw afspreek, dus die zal wel wat gaan beleven.
Bedoel natuurlijk klaarkomenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
dus je gaat afspreken en dan vervolgens naast haar zitten masturberen?
zal ze leuk vinden
Fijn dat we het eindelijk eens eend zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 18:41 schreef eend112 het volgende:
Zit een kern van waarheid in topics openen is alleen voor de ekte ekte
Dus je masturbeert niet meer de rest van je levenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:28 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb afgesproken dat ik niet masturbeer tot ik weer met een vrouw afspreek, dus die zal wel wat gaan beleven.
Yes, tenzei ik in de gevangenis terecht kom. Dan eens per halfjaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:57 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dus je masturbeert niet meer de rest van je leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |