Ik heb geen emmersquote:
Die zit al vol en wordt ook pas volgende week opgehaald.quote:
Lijkt me niet echt fris.quote:
Ik wil niet het risico nemen dat het putje van de douche verstopt raakt.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:16 schreef Azorius het volgende:
Tijdens het douchen poepen en je bolus vervolgens door het putje stampen.
alle 4 zijn wc's zijn kapotquote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom heb je maar 1 wc in huis?
Ik heb de rest van mijn geld uitgegeven aan saffraan.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom heb je maar 1 wc in huis?
Ze zei wel dat ik het toilet niet door mocht spoelen ja...quote:Op woensdag 10 september 2014 17:28 schreef Bombvis het volgende:
Misschien heeft de buurvrouw wel een geile fetisj
Volgende keer haar op bed gooien, vastbinden en haar mond volschijtenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:29 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ik het toilet niet door mocht spoelen ja...
Hè gadver man, dat is niet bepaald mijn ding.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgende keer haar op bed gooien, vastbinden en haar mond volschijten
Maar wel die van je buurvrouw, je moet je medemens ook wat gunnenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:31 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hè gadver man, dat is niet bepaald mijn ding.
Daar heb je wel een punt, ze is nog wel zo vriendelijk dat ik haar toilet mag gebruiken.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar wel die van je buurvrouw, je moet je medemens ook wat gunnen
Precies ja, daar moet je haar ook voor bedankenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:32 schreef john-hert het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ze is nog wel zo vriendelijk dat ik haar toilet mag gebruiken.
Ik heb een sleutel gekregen van hun huis. Een andere optie zou zijn om te schijten op het werk, maar ik verlaag me niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat als je dringend moet en de buren zijn niet thuis
Als je straks na het eten flink moet drukken, ga je dan naar je werk?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:36 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik heb een sleutel gekregen van hun huis. Een andere optie zou zijn om te schijten op het werk, maar ik verlaag me niet tot dat niveau.
Ik zeg net dat ik juist niet schijt op het werk.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als je straks na het eten flink moet drukken, ga je dan naar je werk?
Woon je er vlakbij?
Het is een optie, maar schijten op het werk is voor smeerlappen, dus in feite is het geen optie voor mij nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nee je zegt dat het een andere optie zou zijn, maar je bedoelt dus dat het geen optie is.
Ik ben tegen de verspilling van gemeenschapsgeld.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:46 schreef sturmpie het volgende:
haal een doos diepvrieszakken
poep ze vol
rijd 's nachts, als iedereen slaapt, naar het gemeentehuis.
en gooi ze op alle ramen
dat is goed voor de economie/glazenwassers.
dump je poep in de volkstuintjesquote:Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik ben tegen de verspilling van gemeenschapsgeld.
Op zich wel effiecient ja, als de groente-productie daardoor stijgt.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dump je poep in de volkstuintjes
sluit er een contract mee af. voor wat hoort wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:02 schreef john-hert het volgende:
[..]
Op zich wel effiecient ja, als de groente-productie daardoor stijgt.
Ik zoek nog investeerders, interesse?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef sturmpie het volgende:
of maak een bio-centrale in je dorp/stad.
waar iedereen zijn poepemmer mag komen legen.
dan moet je bij de gemeente zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik zoek nog investeerders, interesse?
Die moesten bezuinigen dus dat zat er helaas niet in.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dan moet je bij de gemeente zijn
Jij hebt makkelijk praten, vrouwen poepen niet..quote:Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef Hamster. het volgende:
Het niet op kunnen houden tot dinsdag
Laxeermiddel helpt hierbij. Hoef je nauwelijks te stampen.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:16 schreef Azorius het volgende:
Tijdens het douchen poepen en je bolus vervolgens door het putje stampen.
dat is een terechte klachtquote:Op woensdag 10 september 2014 17:14 schreef john-hert het volgende:
Mijn toilet is kapotgegaan, nu moet ik steeds naar de buren toe om te poepen. De reparateur kan pas volgende week dinsdag komen op zijn vroegst.
Klacht: lijkt me duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |