Jij woont daar?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:44 schreef empa1010 het volgende:
Als je op het dak gaat staan heb je een mooi uitzichten vanaf mijn verdieping ook
Jij woont daar?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:44 schreef empa1010 het volgende:
Als je op het dak gaat staan heb je een mooi uitzichten vanaf mijn verdieping ook
Gaaf...! Maar die gebruiken ze tegenwoordig overal, niet? Dat appartement van Depay eeh Memphis, wat op bekende buren stond. Ik dacht..hoe herkenbaar. Allemaal dezelfde soort plaatjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:48 schreef very het volgende:
Als je naar Babylon Den Haag Te Koop googeld, dan zijn bijna alle renders die je ziet van mijn hand
Nee johquote:Op woensdag 10 september 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey sexy, keertje afspreken?
ja, veel interieurrenders lijken op elkaarquote:Op woensdag 10 september 2014 14:52 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Gaaf...! Maar die gebruiken ze tegenwoordig overal, niet? Dat appartement van Depay eeh Memphis, wat op bekende buren stond. Ik dacht..hoe herkenbaar. Allemaal dezelfde soort plaatjes.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 10 september 2014 14:48 schreef very het volgende:
Als je naar Babylon Den Haag Te Koop googeld, dan zijn bijna alle renders die je ziet van mijn hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |