yep, zit nog met een 4s en die is me te klein dus ik ga hoe dan ook naar de 6quote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Is er iemand echt overtuigd van de iPhone 6?
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 11 september 2014 07:33 schreef crv het volgende:
[..]
maar het is zo'n plaat aan je kop als je belt
Ja. Volgend jaar ga ik de 6 plus halen. Ik heb in het verleden al eens een groot scherm gehad.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Is er iemand echt overtuigd van de iPhone 6?
ja weet ik eigenlijk niet, vindt het gewoon niet prettig denk ik.quote:
Je kan je afvragen waarom deze providers niet gewoon vol de 1800MHz benuttenquote:Op donderdag 11 september 2014 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
iPhone 6 kan geen 4G + aan: http://tweakers.net/nieuw(...)ghtReactions=7179529;7179536#r_7179529
Mij lijkt het zo lastig in je broekzak zitten. En ik vind hem echt te groot. Ik heb een ipad voor internet en gamen en telefoon voor sms, app bellen en wat handige appsquote:
De iPhone kan het prima aan, alleen de gierige providers in NL (lees KPN en Voda) kunnen het niet leveren aan de iPhone.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
iPhone 6 kan geen 4G + aan: http://tweakers.net/nieuw(...)ghtReactions=7179529;7179536#r_7179529
Aangezien ik toch altijd bij T-Mobile zit zal het mij geen reet boeienquote:T-Mobile kent dit probleem waarschijnlijk niet; het gebruikt voorlopig alleen 4g in de 1800MHz-band, waarbij de iPhone 6 de volledige 20MHz kan benutten en dus vermoedelijk de maximale snelheid van 150Mbit/s ondersteunt. KPN zei niet te reageren op vragen van Tweakers over dit onderwerp en verwijst door naar Apple.
zoiets dacht ik dus ook, ik dacht dat ze bij mij hier in Zwitserland de 4G+ zien als extra op de 4G dus men benut de volle 1800MHz en daarbovenop dus de 800quote:Op donderdag 11 september 2014 09:06 schreef bambino het volgende:
[..]
De iPhone kan het prima aan, alleen de gierige providers in NL (lees KPN en Voda) kunnen het niet leveren aan de iPhone.
[..]
Aangezien ik toch altijd bij T-Mobile zit zal het mij geen reet boeien
Je had vroeger een groter ding aan je oor he. Zo'n enorme hoorn.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
ja weet ik eigenlijk niet, vindt het gewoon niet prettig denk ik.
Heb een Note 3, merk er eigenlijk weinig van in mijn broekzakquote:Op donderdag 11 september 2014 09:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mij lijkt het zo lastig in je broekzak zitten.
Ik heb niet constant een iPad meequote:En ik vind hem echt te groot. Ik heb een ipad voor internet en gamen en telefoon voor sms, app bellen en wat handige apps
Hoe bedoel je zichtbaar? Qua scherpte moet je er met je neus tegenaan zitten om een verschil te zien denk ik. Maar op de 6+ kan natuurlijk wel meer informatie weergegeven worden door de hogere resolutie.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:15 schreef Apekoek het volgende:
Zou het aantal pixels verschil tussen de 6 en 6+ zichtbaar zijn? Vind 5,5inch toch echt net wat te groot hoor, of loop ik dan het "top" model mis?
Aha.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zichtbaar? Qua scherpte moet je er met je neus tegenaan zitten om een verschil te zien denk ik. Maar op de 6+ kan natuurlijk wel meer informatie weergegeven worden door de hogere resolutie.
Vind dit ook meer een providergerelateerd verhaal dan devicegerelateerd, maar laten we even wel wezen: 75 Mbps kan je volgens Netflix twee UHD streams mee draaien. Tegelijk. Je gaat mij niet vertellen dat we de komende 2-3 jaar (wat een iPhone 6 gemiddeld mee moet gaan denk ik?) ineens zoveel meer bandbreedte gaan verstoken via 4G met de huidige databundels. Ik heb thuis de helft van die snelheid via WiFi, en dat voldoet ook, buiten downloaden, gewoon voor alles. Beetje sensatie.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:09 schreef crv het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus ook, ik dacht dat ze bij mij hier in Zwitserland de 4G+ zien als extra op de 4G dus men benut de volle 1800MHz en daarbovenop dus de 800
Maar ik ben geen expert
volgens mij kun je zoals KPN/Voda het gebruiken het beter 4G- noemen
Is het ook.... helemaal als je wat strakkere broeken draagt. Ik wil niet de hele tijd zo'n ding in mijn zak voelen, erg irritant.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mij lijkt het zo lastig in je broekzak zitten. En ik vind hem echt te groot. Ik heb een ipad voor internet en gamen en telefoon voor sms, app bellen en wat handige apps
Nou laat ik het zo stellen, icm een abonnement (nog) niet. Hoewel hier 3 ipads in huis zijn, appletv en meerdere generaties iphones neig ik op dit moment meer naar een Note 4. Dit is nog niet "carved in stone" natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die prijs is niet anders dan de 5s was.
Ja jij kan echt goed lezen man, not. De iPhone kan geen LTE cat. 6 aan omdat Apple weer zo nodig moest bezuinigen op componenten. Vervolgens gaan klagen dat de providers zich niet aan de toestellen aanpassen i.p.v. vice versa, doeiquote:Op donderdag 11 september 2014 09:06 schreef bambino het volgende:
[..]
De iPhone kan het prima aan, alleen de gierige providers in NL (lees KPN en Voda) kunnen het niet leveren aan de iPhone.
quote:Op donderdag 11 september 2014 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Je had vroeger een groter ding aan je oor he. Zo'n enorme hoorn.
quote:Op donderdag 11 september 2014 09:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja jij kan echt goed lezen man, not. De iPhone kan geen LTE cat. 6 aan omdat Apple weer zo nodig moest bezuinigen op componenten. Vervolgens gaan klagen dat de providers zich niet aan de toestellen aanpassen i.p.v. vice versa, doei. Dat is alsof je een fiets koopt en gaat janken dat je niet de snelweg op mag.
waar, maar wanneer gebruik je meer dan 150MBit/s ?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja jij kan echt goed lezen man, not. De iPhone kan geen LTE cat. 6 aan omdat Apple weer zo nodig moest bezuinigen op componenten. Vervolgens gaan klagen dat de providers zich niet aan de toestellen aanpassen i.p.v. vice versa, doei. Dat is alsof je een fiets koopt en gaat janken dat je niet de snelweg op mag.
uuhm, mbps.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
waar, maar wanneer gebruik je meer dan 150kbps ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |