quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:02 schreef dabadbass het volgende:
Ik krijg als tip van een collega dat het misschien een Dario Argento film is. De screenshots kan ik niet plaatsen...
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:03 schreef dabadbass het volgende:
Laatste posts. Geef ons nog een hint waarin de acteur beter zichtbaar is/zijn
[..]
[..]
Het lijkt Red Skull wel uit Captain America, maar dan kan ik die dolfijnen niet plaatsenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]totaal niet in de buurt.
[ afbeelding ]
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Ja natuurlijk joh titel hoeft toch niet 100% overeen te komen. Jungle_Jim hield je in het ooitjequote:
Mehh, ja had het kunnen weten.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk joh titel hoeft toch niet 100% overeen te komen. Jungle_Jim hield je in het ooitje
Het lijkt op Robert D. jr. in een Sherlock Holmes film?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mehh, ja had het kunnen weten.
[ afbeelding ]
Helaas. Het is ook niet R. Downey volgens mij.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:27 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Het lijkt op Robert D. jr. in een Sherlock Holmes film?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
Een of andere western over doc holliday
Ik had hem niet eens herkend.quote:Op zondag 14 september 2014 23:22 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ken (nog) geen film waar Tobey Maguire er zo uit ziet
Nein. Ik zal zeggen wie het zijn: Orson Welles en Charlton Heston zie je op de laatste foto. Janet Leigh speelt er ook in mee. Film is uit de jaren 50.quote:
Dank Tokamakquote:Op donderdag 18 september 2014 22:23 schreef Tokamak het volgende:
[..]![]()
Maar The Straight Story dus
Well done drakin!
Jup, u bentquote:
Nopquote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef drakin het volgende:
Eerste doet me aan full metal alchemist (de film) denken, alleen dat 2e plaatje ken ik weer niet uit de film.
Nop, maar warmquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:43 schreef drakin het volgende:
Geen idee van regisseur of welke animatiestudio, maar wilde gok op 5 cm per second?
quote:
Je hebt dan wel de British-only naam te pakken, maar goed. Das dus ook goed.quote:
Trainspotting?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
Heb m niet eens gezien
[ afbeelding ]
quote:
Neequote:Op maandag 29 september 2014 00:15 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zie Ryan O'Neil, Dus ik denk Love Story.
hehe, ja dusquote:
quote:
Volgens mij bestaat de kans dat u dat wel weetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
volgens mij zie je daar geen facebook in voorkomen.
Ja, tijd geleden wel. Mooie filmquote:
quote:
Korrekte!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
Max en de Maximonsters aka Where the wild things are
Klopt! (allebei)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Correctquote:
Sorry, die was te makkelijk, dus ik heb niet gewacht op je antwoordquote:
Het is iig een low budget productiequote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:30 schreef Jungle_Jim het volgende:
Daar was ik al bang voorHet lijkt alsof het van die kartonnen reclame dingen zijn..
Nope, geen Staceyquote:
Het was Firebackquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:31 schreef Waaghals het volgende:
opgezocht, 60 votes op imdb
dat gaat hem niet worden
neinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef ArtistA het volgende:
Die andere van Nicholas Refn, Only God Forgives?
Correctquote:
knap gegoogled. maar het is Amerikaansquote:
Niks aan gegoogled typische russische kop in mijn opzichtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
knap gegoogled. maar het is Amerikaans
the witches idd. met anjelica huston, een amerikaanse en ze ziet er normaal niet zo uitquote:
Nog een plaatje?quote:
Ik ken een paar films van haar maar deze niet dus ik zou niet weten waar te beginnen met gokkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ook geen gokje? Het is een film uit 2008, waarvoor Anne Hathaway genomineerd werd voor een Oscar.
Geen 100. Slechts 1. A million ways to die in the westquote:
Ja naar mijn weten heb je gelijk want die vrouw in die auto is de zus van het personage van Ben Affleck.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was maar een gok
Gone girl?
Dat is 'm.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was maar een gok
Gone girl?
When you're right, you're right.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSS
het is trouwens Pilgrim![]()
Gerard Dupardieuquote:Op donderdag 13 november 2014 16:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
When you're right, you're right.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:50 schreef RacerDKB het volgende:
Kutterdekut volgens mij weet ik welke het is maar ik weet nu weer niet wat de titel is want ik moet hem nog kijken. Die Fransoos op de onderste foto is in ieder geval Vincent Cassel dus redelijk grote kans dat het een Frans(e/talige) film is.
Klopt, nu de titel nog.quote:
Ja, L'instict de mort om precies te zijn, maar ik reken 'm wel goed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ah da's de cover van mesrine, wist niet dat depardieu er ook in speelde.
Verdomd. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 23 november 2014 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
Headhunters! Originele titel weet ik niet, Noorse film toch?
Ik had het wel geweten bij de tweede afbeelding maar heb al een week niet in dit topic gekekenquote:Op zondag 23 november 2014 13:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Verdomd. Ik denk dat je gelijk hebt.
quote:
Goed!quote:Op zondag 23 november 2014 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
Deens volgens mij, maar dit was 'm... oh, 23 novemberquote:Op zondag 23 november 2014 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
Klopt, je mag een nieuwe posten.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nog niet. Nog een plaatje misschien
Anders gok ik alvast op How High.
Heb 'm volgens mij wel gezien, maar is ook lang geleden denk ikquote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog een plaatje dan
[ afbeelding ]
Klopt. Ga maar verder!quote:
correctquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:44 schreef ArtistA het volgende:
Dat is die film met Denzel, The Equalizer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |