Ik ben blij dat ik dat wél gedaan heb. Mooie reden om lekker nog een keer heel GTA te spelenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
...ik ben zooooo blij dat ik gewacht heb.... en de last-gen versie nooit gekocht/gespeeld heb...
Komen mooie maanden aan: Goede nieuwe titels, en straks gaan games als Black Flag en Tomb Raider enzo ook in de aanbieding enzo...
http://www.gamersheroes.com/game-guides/strange-coins-destiny/quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:00 schreef Roypsv het volgende:
wat kun je met die Strange coin?
[ afbeelding ]
Ziet er schitterend uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:00 schreef byah het volgende:
nieuwe trailer
http://www.rockstargames.com/videos#/?video=11173
Moet je ook allemaal maar net weten zegquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.gamersheroes.com/game-guides/strange-coins-destiny/
thanksquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.gamersheroes.com/game-guides/strange-coins-destiny/
Dit is ook echt de enige game ik misschien twee keer zou kopenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:00 schreef byah het volgende:
nieuwe trailer
http://www.rockstargames.com/videos#/?video=11173
Die guy is nu in de tower waar je de exotics en legendaries van kunt kopen en man wat zien die er vet uit. Had nu echt een hunter willen zijn als ik die mask of the third man zie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet je ook allemaal maar net weten zeg.
Nog niet gezien allemaal... Ben nu iets van lvl 10. Vermaak me er wel goed mee, zeker omdat wat mensen uit mijn lijst het ook spelen. Het is ook gewoon zo lekker makkelijk om ff aan te zetten, te joinen en daarna weer uit te zetten. Even een paar potten meeknallen met iemand en klaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:26 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die guy is nu in de tower waar je de exotics en legendaries van kunt kopen en man wat zien die er vet uit. Had nu echt een hunter willen zijn als ik die mask of the third man zie.
Mee eens.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Nog niet gezien allemaal... Ben nu iets van lvl 10. Vermaak me er wel goed mee, zeker omdat wat mensen uit mijn lijst het ook spelen. Het is ook gewoon zo lekker makkelijk om ff aan te zetten, te joinen en daarna weer uit te zetten. Even een paar potten meeknallen met iemand en klaar.
Boeit niet of je de missie afmaakt of niet. Vrijheid blijheid in die game, ik mag dat wel.
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:
Ook al is FIFA niet overtuigend, Pes is de laatste jaren aardig dramatisch geweest helaas, en als ik de berichten mag geloven is het dit jaar ook weer de mindere.quote:
Jammer he? Xbox heeft dat wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
Er is geen FOXsports app voor de PS4?
Heb ik wel op mijn tvquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
Er is geen FOXsports app voor de PS4?
Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Ziet er wel mooi uit allemaal, maar gameplay wat minder hier en daar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Massief het volgende:
Fifa 15 overtuigd absoluut niet. Wat een pauper bedrijf is dat ea ook. En elk jaar koop ik die game.
Juist andersomquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:34 schreef Matedeor het volgende:
en als ik de berichten mag geloven is het dit jaar ook weer de mindere.
De previews wie ik heb zien langskomen, zeiden ze in ieder geval dat pes waarschijnlijk nog steeds niet aan Fifa kon tippen.quote:
Vandaag gaat die offline en woensdag kunnen we erin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Over fifa gesproken.
De web app komt woensdag?
Ik dacht vandaag?
mooiquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vandaag gaat die offline en woensdag kunnen we erin.
Hier was ik na de beta al een beetje bang voor. Jammerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:39 schreef lDDQD het volgende:
Destiny is zeker leuk, maar ik ben best snel lvl 20, de levels zijn makkelijk (op hard) en de bazen tot nu toe ook.
Hier ben ik het volledig mee eens:
http://nzgamer.com/reviews/2130/destiny.html
Hier idem.quote:Op zaterdag 13 september 2014 06:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hier was ik na de beta al een beetje bang voor. Jammer
Heb mijn uitgebreide impressies in het Destiny-topic gezet en ik ben het met het gros van de reviews eens. Game speelt goed, maar faalt op alle andere vlakken om te voldoen aan de hype. En los van de hype, de game is gewoon niet erg goed. Leuk voor de budgetbak, maar dit is vergeleken met de standaard die Bungie zelf gezet heeft voor hun games best wel een aanfluiting. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ieder zijn ding, ik vind Destiny erg tof.
Zag dat Gamespot zelfs een 6/10 gaf, dat vind ik echt overdreven laag..
Lijkt mij juist niets voor de budgetbak. Dan is iedereen level 20+ terwijl jij net begint, dan heb je direct 2 dlc's gemist, een paar maanden later komt dan het volgend deeltje in de reeks uit en het spel is dan ook nog eens onmogelijk om door te verkopen als deel 2 er is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb mijn uitgebreide impressies in het Destiny-topic gezet en ik ben het met het gros van de reviews eens. Game speelt goed, maar faalt op alle andere vlakken om te voldoen aan de hype. En los van de hype, de game is gewoon niet erg goed. Leuk voor de budgetbak, maar dit is vergeleken met de standaard die Bungie zelf gezet heeft voor hun games best wel een aanfluiting. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Precies waar ik dus bang voor was. Maar volgens mij maakt geen enkele game zijn hype uberhaupt waar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb mijn uitgebreide impressies in het Destiny-topic gezet en ik ben het met het gros van de reviews eens. Game speelt goed, maar faalt op alle andere vlakken om te voldoen aan de hype. En los van de hype, de game is gewoon niet erg goed. Leuk voor de budgetbak, maar dit is vergeleken met de standaard die Bungie zelf gezet heeft voor hun games best wel een aanfluiting. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Alleen Nintendo spellen kunnen datquote:Op zaterdag 13 september 2014 09:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies waar ik dus bang voor was. Maar volgens mij maakt geen enkele game zijn hype uberhaupt waar.
GTA/Uncharted/Red Dead Redemption/The last of us. Rockstar en Naughty dogs dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 09:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies waar ik dus bang voor was. Maar volgens mij maakt geen enkele game zijn hype uberhaupt waar.
Waar lukt het niet? Heb je een Twitch-account? Gebruik je de share-knop van de controller? Zou makkelijk als 1-2-3 moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:23 schreef j95 het volgende:
Iemand hier weleens geprobeerd wat te streamen naar Twitch? Hier lukt het niet..
Ja, ik druk op uitzenden en dan staat er dat ie uitzendt. Maar op Twitch zie ik niet. En het 'on-air' bolletje in m'n scherm wordt ook niet rood.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar lukt het niet? Heb je een Twitch-account? Gebruik je de share-knop van de controller? Zou makkelijk als 1-2-3 moeten zijn.
Dat is gek inderdaad. Wat is je Twitch-account? Dan kan ik kijken of ik wel wat zie als je uitzendt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:26 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, ik druk op uitzenden en dan staat er dat ie uitzendt. Maar op Twitch zie ik niet. En het 'on-air' bolletje in m'n scherm wordt ook niet rood.
http://www.twitch.tv/jordykruse1quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is gek inderdaad. Wat is je Twitch-account? Dan kan ik kijken of ik wel wat zie als je uitzendt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |