abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144383293

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.

PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand

2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
Naamloos.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
Untitled-1.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
bakali.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer = Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^

Co-Optimus
MetaCritic
Playstation Plus
Playstation Store
Playstation Store USA
PSN Profiles
Reddit PlaystationPlus
Reddit Ps4

Ik plemp dit vast hier neer, ga ik door met plaatjes op maat maken en users erbij maken :')

Mochten er nog toevoegingen in moeten of als je een leuke link weet, gooi t maar in het topic of DM, ik zal vanavond ff kijken ernaar

pi_144383307
Er is meer op de ps4 dan alleen maar Destiny
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144383322
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef vanpers het volgende:

[..]

coop in Fifa, wat moet ik me daar precies van voorstellen?
In het kort: 2 vs 2. Iedereen vanaf zijn eigen PS4 en locatie tegen elkaar ala seasons. Je hebt 5 divisies in de coop modus. Ik vind het geweldig :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383333
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef jackson het volgende:

[..]

In het kort: 2 vs 2. Iedereen vanaf zijn eigen PS4 en locatie tegen elkaar ala seasons. Je hebt 5 divisies in de coop modus. Ik vind het geweldig :D
Ik wist serieus niet dat dat bestond.
pi_144383362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:18 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Wat werkt er amper fatsoenlijk aan FUT? :')
Van alles. Ik gebruik de webapp altijd om te handelen en spelers te kopen omdat dat op de console zelf altijd tergend langzaam gaat, maar die web app heeft het nooit fatsoenlijk gedaan dit jaar en ligt er zelf gewoon 2 maanden helemaal uit. Daarnaast wordt de markt regelmatig totaal verpest door 'cheaters', waar ea ook vrijwel nooit het antwoord op heeft. Spelers die je koopt verdwijnen ineens voor een bepaalde tijd, wedstrijden die je 3-0 voorstaat worden afgebroken en verlies je zonder dat het internet verbreekt, ik heb het allemaal al meegemaakt. Voorgaande jaren altijd last gehad van 'freezes' tijdens wedstrijden. En dan de jaarlijkse bugs in de gameplay niet te vergeten, dit jaar valt het bijna weer niet normaal te spelen vanwege de overgewaardeerde lobpas.
pi_144383403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Van alles. Ik gebruik de webapp altijd om te handelen en spelers te kopen omdat dat op de console zelf altijd tergend langzaam gaat, maar die web app heeft het nooit fatsoenlijk gedaan dit jaar en ligt er zelf gewoon 2 maanden helemaal uit. Daarnaast wordt de markt regelmatig totaal verpest door 'cheaters', waar ea ook vrijwel nooit het antwoord op heeft. Spelers die je koopt verdwijnen ineens voor een bepaalde tijd, wedstrijden die je 3-0 voorstaat worden afgebroken en verlies je zonder dat het internet verbreekt, ik heb het allemaal al meegemaakt. Voorgaande jaren altijd last gehad van 'freezes' tijdens wedstrijden. En dan de jaarlijkse bugs in de gameplay niet te vergeten, dit jaar valt het bijna weer niet normaal te spelen vanwege de overgewaardeerde lobpas.
Nu je alles op een rijtje zet moet ik je idd toch wel gelijk geven ;( Gelukkig is het merendeel van de spelers normaal.
pi_144383422
quote:
Wow O+
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_144383423
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel keihard mee eens ja! Dat maakt het soms een drama, maar toch blijf ik het spelen. Heel tof om een team langzaam te bouwen etc. Speel overigens alleen maar online FUT, dan heb je bovenstaande nogal eens.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383427
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Solique het volgende:
Zeker, en er komt nu echt veel tofs aan!

11-9 NHL 15
25-9 FIFA 15
3-10 Shadows of Mordor
7-10 Alien Isolation
8-10 DriveClub
10-10 NBA 2k15
14-10 The Evil Within
31-10 Lords of the Fallen
3-11 CoD Advanced Warfare
11-11 The Crew
13-11 AC Unity
13-11 Pro Evo 2015
19-11 Little Big Planet 3
20-11 Far Cry 4
20-11 Dragon Age Inquistion

etc etc :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144383452
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

11-9 NHL 15
25-9 FIFA 15
3-10 Shadows of Mordor
7-10 Alien Isolation
8-10 DriveClub
10-10 NBA 2k15
14-10 The Evil Within
3-11 CoD Advanced Warfare
11-11 The Crew
13-11 AC Unity
13-11 Pro Evo 2015
19-11 Little Big Planet 3
20-11 Far Cry 4

And there goes my time and life (8>
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144383476
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef jackson het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel keihard mee eens ja! Dat maakt het soms een drama, maar toch blijf ik het spelen. Heel tof om een team langzaam te bouwen etc. Speel overigens alleen maar online FUT, dan heb je bovenstaande nogal eens.
Vind het principe van ultimate team ook gewoon tof, maar sinds de webapp eraf ligt heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld. Nu weer een tijdje online 'seasons' gespeeld en valt mij op dat de gameplay daar wel al wat beter in elkaar zit, waardoor je ook vaker leukere wedstrijden hebt.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:33:23 #12
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144383487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:30 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Nu je alles op een rijtje zet moet ik je idd toch wel gelijk geven ;( Gelukkig is het merendeel van de spelers normaal.
Heeft eigenlijk niets te maken met spelers maar met rotte servers. EA denkt dat je de kabel eruit hebt getrokken terwijl je met alle verbazing van de wereld ziet dat je een "boete" krijgt voor het afbreken van een sessie.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Ik wist serieus niet dat dat bestond.
Ik ook niet, hier was ik al een tijd naar op zoek.

Waar zit dit dan ergens in Fifa?
  woensdag 10 september 2014 @ 11:35:03 #14
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144383532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef vanpers het volgende:

[..]

Bij "seasons" met je rechter pookje een tikje naar rechts/links geven.... Dan komt er "coop seasons" te staan. Dus in het menu "play".
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383568
quote:

[..]

7-10 Alien Isolation
8-10 DriveClub
11-11 The Crew
13-11 Pro Evo 2015
valt best mee :P
Wie dit leest is hek.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:37:11 #16
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144383595
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef vanpers het volgende:

[..]

Voeg me rustig toe, pakken we een keer een pot als je Fifa 15 binnen hebt. Speel ook regelmatig met een andere Fok!ker. Dat coop is altijd lachen :). Je moet elkaar wel soms dramatische blunders kunnen vergeven maar smerige verlies potten verwerk je samen wel beter :P
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:36 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

valt best mee :P
Ik koop ze ook niet allemaal hoor maar er zit zat leuks bij als het goed is.
Shadows of Mordor en DriveClub worden mijn eerstvolgende aankopen.
pi_144383629
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef jackson het volgende:

[..]

Bij "seasons" met je rechter pookje een tikje naar rechts/links geven.... Dan komt er "coop seasons" te staan. Dus in het menu "play".
Heb al een tijd geen 14 meer gespeeld maar ga meteen kijken bij 15.

Wat is je PSN naam? Dan voeg ik je even toe als ik mijn Playstation heb.
pi_144383636
quote:

[..]

3-10 Shadows of Mordor
7-10 Alien Isolation
14-10 The Evil Within
13-11 AC Unity
20-11 Far Cry 4

:9~

Nog voordat ik een PS4 heb, heb ik al een grote backlog :s)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:39:35 #20
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144383658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:38 schreef vanpers het volgende:

[..]

Heb al een tijd geen 14 meer gespeeld maar ga meteen kijken bij 15.

Wat is je PSN naam? Dan voeg ik je even toe als ik mijn Playstation heb.
JacksonClaxon, zie paar posts terug ;). Gooi hem via DM ook nog ff jouw kant op.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Solique het volgende:
Ja en als die spellen uitkomen gaan we het daar over hebben, is toch logisch dat het even hierover gaat :P
pi_144383764
Fifa besteld :7 Nu wel weer even genoeg games. Heb PS4 pas 2 weken en al 7 games gekocht :{
  woensdag 10 september 2014 @ 11:45:40 #23
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144383818
Ik heb zelf totaal niks met race-games als Need for Speed maar ben verslaafd aan Gran Turismo altijd geweest. Weet niet zo goed waar ik het genre "drive-club" moet plaatsen. Wel wat previews bekeken.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383849
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:45 schreef jackson het volgende:
Ik heb zelf totaal niks met race-games als Need for Speed maar ben verslaafd aan Gran Turismo altijd geweest. Weet niet zo goed waar ik het genre "drive-club" moet plaatsen. Wel wat previews bekeken.
Project Gotham Racing gespeeld?

Daar kun je het wel mee vergelijken geloof ik.
pi_144383871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Fifa besteld :7 Nu wel weer even genoeg games. Heb PS4 pas 2 weken en al 7 games gekocht :{
Waar heb je hem besteld en voor welke prijs?

Ook bij een mooie aanbieding van Fifa 15 hap ik toe, alleen moet ik natuurlijk wel zeker weten dat ik hem op de releasedag of uiterlijk dag erna binnen heb. Daarom kies ik er toch meestal voor om hier lokaal te halen ook al kost hij dan wat meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')