SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.![]()
In ieder geval is het niet zo dat de spelers van het TOTW dat vandaag uitkomt ook in 15 zitten dus geen superzeldzame IFs (al worden de spelers van TOTW1 nog steeds wel zeldzaam)quote:Op woensdag 10 september 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Want laatste TOTW van 14, hij moet dus open zijn voor woensdag![]()
Ik heb een laptop, voor mijn werk. Dus die snap ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer dat je argument niet echt geldig is als je zegt dat je geen extra geld uit wilt geven voor een console, maar dat wel doet voor een laptop.
Natuurlijk is dat een optie, maar ik heb een voorkeur om mijn vrienden in levende lijven te spreken.
En verder een maat heeft FIFA op 360, een maat heeft het op Xbox one, weer een ander op PS4 en ik dan op PC. Allemaal worden ze op tv's aangesloten en met 4 man gespeeld. Ik snap dus echt helemaal niet wat je nou zit te kutten.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
says who?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In ieder geval is het niet zo dat de spelers van het TOTW dat vandaag uitkomt ook in 15 zitten![]()
en waarom niet ? als hij vrijdag online komt lijkt het mij dat dit TOTW ook in 15 zit.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In ieder geval is het niet zo dat de spelers van het TOTW dat vandaag uitkomt ook in 15 zitten dus geen superzeldzame IFs (al worden de spelers van TOTW1 nog steeds wel zeldzaam)
de laatste van 14 kan heel goed de eerste van 15 zijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is een paar dagen geleden hier gepost. Volgende week woensdag TOTW1.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom niet ? als hij vrijdag online komt lijkt het mij dat dit TOTW ook in 15 zit.![]()
Vroeger zei men ook altijd dat je op een console meteen kon spelen en niet van alles hoefde te installeren... Zit nu meteen al weer een dikke Destiny update binnen te harken![]()
![]()
was toch vorig jaar ook gewoon zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom niet ? als hij vrijdag online komt lijkt het mij dat dit TOTW ook in 15 zit.
de laatste van 14 kan heel goed de eerste van 15 zijn![]()
in dezelfde hoax die zei dat de webapp vrijdag online komt zekerquote:Op woensdag 10 september 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een paar dagen geleden hier gepost. Volgende week woensdag TOTW1.
#FreeTrapz![]()
Ben jij geboren met een afwijking?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:31 schreef Zhano het volgende:
[tweet]https://mobile.twitter.co(...)s/509619893738930176[/tweet]
Yayyy
OK werkt niet![]()
![]()
FUT op de PCquote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ben jij geboren met een afwijking?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
als vliegen op stront komt topiek af op FUT op PCquote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ben jij geboren met een afwijking?
#FreeTrapz![]()
Nee, ik ga waarschijnlijk overstappen op de PS4, juist omdat vrienden van me die ook gaan halen. Dus dan hoef ik alleen mijn FIFA schijfje mee te nemen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
als jij bij een vriend speelt neem je ook je console mee?die vriend kan toch ook een PC met FIFA hebben?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als vliegen op stront komt topiek af op FUT op PC![]()
Ik denk ook dat het gewoon de luiheid was van EA omdat ze min mogelijk R&D kosten willen uitgeven aan een goede versie op de PC.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Het verbaasde me eigenlijk dat de PC dit jaar een next-gen versie kreeg.
Schreef het tot nu toe aan tot luiheid van EA, zo min mogelijk moeite doen voor zoveel mogelijk geld.
Waarschijnlijk is de PC-versie nu up-to-date omdat het voor de PS4/Xbone wat makkelijker is om ports te maken vanwege vebeterde infrastructuur t.o.v. PS3/360.
[..]
Je gelimiteerde denkwijze is bijzonder indrukwekkend.
Misschien hebben mijn vrienden ook gewoon FIFA thuis liggen? Of is dat voor jou geen optie?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
de customer-service komt op mij anders heel actief, meedenkend en probleemoplossend overquote:Op woensdag 10 september 2014 10:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gewoon de luiheid was van EA omdat ze min mogelijk R&D kosten willen uitgeven aan een goede versie op de PC.
#FreeTrapz![]()
Dat zijn gewoon een stelletje retards.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de customer-service komt op mij anders heel actief, meedenkend en probleemoplossend overRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik krijg sterk het idee dat er niemand zit maar het alleen maar automatische mails zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon een stelletje retards.
#FreeTrapz![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jezusquote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
https://www.facebook.com/(...)727948717024/?type=1
Die reacties![]()
___!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ze zijn even mijn ban aan het fixenquote:even geduld nog
#FreeTrapz![]()
Trage shit dat destiny of de PS4 is retetraag dat kan ookDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lekker fokken op school.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Valt me wel wat tegen jaquote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trage shit dat destiny of de PS4 is retetraag dat kan ook![]()
![]()
Leuk hequote:
Elke dag![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
TimmyBeetje stoer doen, maar intussen ook Destiny op de PS4 spelen
Alhoewel zo'n feest is destiny tot nu toe niet
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
TimmyBeetje stoer doen, maar intussen ook Destiny op de PS4 spelen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
elmalocolquote:dat was die gozer van GTA toch ?
jupquote:Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
elmalocoldat was die gozer van GTA toch ?
![]()
Fireteam met 2 vrienden en dan alle missies op hard spelen is wel tof hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Alhoewel zo'n feest is destiny tot nu toe nietDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zhano heeft geen vrienden dus tis allemaal een beetje saaiquote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fireteam met 2 vrienden en dan alle missies op hard spelen is wel tof hoor.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
It is 0 days, 5 hours, 30 minutes, 45 seconds
Timmy en Zhano zouden vrienden moeten zijn.
Cosmo en Timmy Turner haha![]()
hihiquote:Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef ThadCastle het volgende:
It is 0 days, 5 hours, 30 minutes, 45 seconds
Timmy en Zhano zouden vrienden moeten zijn.
Cosmo en Timmy Turner hahaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef Johnbon het volgende:
Vanaf hoelaat komt de demo op de playstation 4 beschikbaar?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 10:47:30#FIFA15Demo is out today in Europe on PS3/PS4. We'll update when it's live on the @PlayStationEU store. http://t.co/BaePP7gaiH reageer retweet
![]()
Nou die PS4 of One + Destiny box gaat hem iig niet worden, vind er echt geen zak aan wat ik zo zie
Elke dag![]()
Ik had die beta echt 5 minuten gespeeldquote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou die PS4 of One + Destiny box gaat hem iig niet worden, vind er echt geen zak aan wat ik zo zie
Kutspel![]()
Elke dag![]()
Boh nu ga ik hem kopen. Gister was hij er niet meer.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan
TT services
In het weekend ps4 oehoe![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 september 2014 11:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Boh nu ga ik hem kopen. Gister was hij er niet meer.
In het weekend ps4 oehoeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gr grquote:Op woensdag 10 september 2014 11:58 schreef Jorwol het volgende:
Volgens mij heeft echt 90% van de wereld straks een ps4![]()
En ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dan ben ik uniek
[ afbeelding ]![]()
Nee jij bent gewoon skeerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En ik misschien. Meer nieuws volgt over 5 uur.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Omdat ik te erg aant maveren ben welke ik moet kopenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Wat is jouw reden om geen nieuwe console te kopen dan?
Elke dag![]()
Jij gaat echt wel voor de Onequote:Op woensdag 10 september 2014 12:01 schreef Tim86 het volgende:
En ik misschien. Meer nieuws volgt over 5 uur.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tim86 gaat echt de darkside niet joinen. Zijn al te veel mensen naar ons gekomen die mij kunnen beaten (inb4 iedereen gr gr).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jij hoopt dat maver naar ps4 komt he kan je ook eens winnenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tim86 gaat echt de darkside niet joinen. Zijn al te veel mensen naar ons gekomen die mij kunnen beaten (inb4 iedereen gr gr).
#FreeTrapz![]()
Maver speelt alleen offline tegen je teamsquote:Op woensdag 10 september 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij hoopt dat maver naar ps4 komt he kan je ook eens winnen
Elke dag![]()
Ook mensen die het niet kunnen (gr gr ik)quote:Op woensdag 10 september 2014 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tim86 gaat echt de darkside niet joinen. Zijn al te veel mensen naar ons gekomen die mij kunnen beaten (inb4 iedereen gr gr).![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had die beta echt 5 minuten gespeeld
Kutspel![]()
![]()
en dan nog zo'n record hebbenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maver speelt alleen offline tegen je teams
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ook mensen die het niet kunnen (gr gr ik)
Oh ik weet ze nog niet hoor. waar heb je ze vandaan gehaald ?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
De stats van Beckenbauer en Baresi zijn trouwens al bekend. Of is dat oud nieuws?![]()
futwizquote:Op woensdag 10 september 2014 12:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh ik weet ze nog niet hoor. waar heb je ze vandaan gehaald ?![]()
Als je twijfelt zegt het eigenlijk al genoeg. Als de One beter was geweest was je daar gewoon blind voor gegaan omdat je nu ook Xbox hebt..quote:Op woensdag 10 september 2014 12:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ik te erg aant maveren ben welke ik moet kopen![]()
Ik twijfel vooral omdat ik de One beter vind, maar blijkbaar de hele wereld nietquote:Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je twijfelt zegt het eigenlijk al genoeg. Als de One beter was geweest was je daar gewoon blind voor gegaan omdat je nu ook Xbox hebt..
Elke dag![]()
T zijn allemaal fanboysquote:Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je twijfelt zegt het eigenlijk al genoeg. Als de One beter was geweest was je daar gewoon blind voor gegaan omdat je nu ook Xbox hebt..kunnen niet helder denken
#FreeTrapz![]()
Dat wordt een hoop points kopen danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
toch te duur voor jouquote:Op woensdag 10 september 2014 12:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo de kneiters![]()
Ik ga het anders aanpakken dit jaar. ga echt niet zoveel points meer kopen als vorig jaarquote:Op woensdag 10 september 2014 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop points kopen dan![]()
Wat ga je doen danquote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga het anders aanpakken dit jaar. ga echt niet zoveel points meer kopen als vorig jaarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gwoon 500 euro aan FP's #yolo #swag #governmentmoneyquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik gok met bronze starters spelen als hij hetzelfde koop/verkoop gedrag blijft houdenquote:
#FreeTrapz![]()
#Causewajongandwildandfreequote:Op woensdag 10 september 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gwoon 500 euro aan FP's #yolo #swag #governmentmoneyDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb jij geen auto van de zaak? #skereboiiquote:Op woensdag 10 september 2014 12:16 schreef Kiid het volgende:
Is toch niet jouw geld wat je uitgeeft dus yolo
Ik ga niets uitgeven. Moet sparen voor auto fmlDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#Causewajongandwildandfree![]()
![]()
Omdat het feitelijk gewoon de mindere console is. Als je daar mee kunt leven en je vindt xbox live fijner, dan moet je een One kopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik twijfel vooral omdat ik de One beter vind, maar blijkbaar de hele wereld niet![]()
Staat dat ergens fatsoenlijk tegenover elkaar uitgezet. Zonder bias en shitquote:Op woensdag 10 september 2014 12:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gewoon de mindere console is. Als je daar mee kunt leven en je vindt xbox live fijner, dan moet je een One kopen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik neem aan dat je dit baseert op het technische gedeelte. Als ik kijk naar online gameplay en interface dan is Xbox veel verder. Dan heb je ook nog de superieure controller. Voor mij was het geen moeilijkere keuze.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gewoon de mindere console is. Als je daar mee kunt leven en je vindt xbox live fijner, dan moet je een One kopen.![]()
Allemaal subjectiefquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik kijk naar online gameplay en interface dan is Xbox veel verder. Dan heb je ook nog de superieure controller.![]()
Plus dat je favoriete Limburger er ook 1 heeftquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit baseert op het technische gedeelte. Als ik kijk naar online gameplay en interface dan is Xbox veel verder. Dan heb je ook nog de superieure controller. Voor mij was het geen moeilijkere keuze.![]()
![]()
#Startfromthebottomquote:Op woensdag 10 september 2014 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij geen auto van de zaak? #skereboii![]()
wat kan er beter zijn aan online gameplay... dat is toch volledig van het spel afhankelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit baseert op het technische gedeelte. Als ik kijk naar online gameplay en interface dan is Xbox veel verder. Dan heb je ook nog de superieure controller. Voor mij was het geen moeilijkere keuze.
#FreeTrapz![]()
En dat maakt alles dus zo kut, omdat ik zelf de One prefereer maar ik schijnbaar heel veel over het hoofd zie wat anderen in de PS4 zien waardoor ik gewoon niet weet welke ik moet kopenquote:
Elke dag![]()
Als jij mensen aan moet nemen bij jouw bedrijf #nowwe'reherequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Scirocco?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:16 schreef Kiid het volgende:
Is toch niet jouw geld wat je uitgeeft dus yolo
Ik ga niets uitgeven. Moet sparen voor auto fml![]()
![]()
Die interface vond ik juist iets teveel worden. Avatars, overal reclame shit, dit dat. Ik wil gewoon gamenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit baseert op het technische gedeelte. Als ik kijk naar online gameplay en interface dan is Xbox veel verder. Dan heb je ook nog de superieure controller. Voor mij was het geen moeilijkere keuze.![]()
![]()
Dat vind ik wel meevallen. Het is algemeen bekend dat de controller van de xbox fijner in de hand ligt. Hetzelfde geldt voor Xbox Live, dat steekt met kop en schouders boven PSN uit. Natuurlijk is dat bij current gen minder geworden, bij last-gen was de 360 van een ander niveau.quote:Dit was de belangrijkste reden.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Plus dat je favoriete Limburger er ook 1 heeft![]()
quote:quote:
Elke dag![]()
Oh het staat ongetwijfeld ergens, maar heb geen links ofzo. Ik heb het vaak gevraagd aan ontwikkelaars op gamescom en vrijwel iedereen geeft aan dat de ps4 een stuk sterker is.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat dat ergens fatsoenlijk tegenover elkaar uitgezet. Zonder bias en shit
Maar zoals Tobi-wan ook zegt, de Xbox heeft op niet-technische vlakken wel weer punten die sommige mensen beter bevallen.![]()
Wat ook niet helpt is dat ik dadelijk alleen met litmanen en maver op de one overblijf en alle fokmatties op ps zitten
Elke dag![]()
Als je boy crook een ps4 had gekocht, had je niet eens omgekeken naar die maffe limbo hehequote:Op woensdag 10 september 2014 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Het is algemeen bekend dat de controller van de xbox fijner in de hand ligt. Hetzelfde geldt voor Xbox Live, dat steekt met kop en schouders boven PSN uit. Natuurlijk is dat bij current gen minder geworden, bij last-gen was de 360 van een ander niveau.
[..]
Dit was de belangrijkste reden.![]()
![]()
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 10 september 2014 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat de controller van de xbox fijner in de hand ligt.![]()
![]()
Voor alle mister mimes welquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je boy crook een ps4 had gekocht, had je niet eens omgekeken naar die maffe limbo hehe![]()
![]()
Ps4 controller is wel een grote vooruitgang op de Ps3. Maar blijf toch wel een voorkeur hebben voor Xbox controller![]()
Dit. Als ik een Xbox One controller kon aansluiten op de ps4 dan deed ik hetquote:Op woensdag 10 september 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
Ps4 controller is wel een grote vooruitgang op de Ps3. Maar blijf toch wel een voorkeur hebben voor Xbox controller![]()
![]()
cronusmaxquote:Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit. Als ik een Xbox One controller kon aansluiten op de ps4 dan deed ik het![]()
Hoe is de One controller vergeleken met de 360?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit. Als ik een Xbox One controller kon aansluiten op de ps4 dan deed ik het![]()
One is ook beter. Kijk eens wat je allemaal kan doen met dat dingquote:Op woensdag 10 september 2014 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik twijfel vooral omdat ik de One beter vind, maar blijkbaar de hele wereld niet![]()
![]()
Sowieso, crook 4 life #yolo.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je boy crook een ps4 had gekocht, had je niet eens omgekeken naar die maffe limbo hehe
Ach, iedereen heeft zijn eigen mening en ik zal niet zo snel voor Sony kiezen. Na de PS2 heb ik zelf geen PS meer gekocht en ik heb het ook niet gemist. Ik vind het mooi om te zien hoe Microsoft probeert het gamen naar een hoger niveau te brengen. Het is jammer dat de community bestaat uit mensen die innovatie bij games eng vinden.
Brand maar los.![]()
waar kan ik geld inzetten op Tim die voor de xbox1 kiest?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
samequote:Op woensdag 10 september 2014 12:36 schreef poker4lifee het volgende:
waar kan ik geld inzetten op Tim die voor de xbox1 kiest?![]()
Vrijwel hetzelfde, maar de sticks hebben nu een ander (beter) oppervlak en de triggers zijn echt heel erg gevoelig, in ieder geval bij de nieuwe call of duty was dat zo. Schoot steeds per ongeluk omdat ik m'n vinger op de trigger hadquote:Op woensdag 10 september 2014 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe is de One controller vergeleken met de 360?![]()
![]()
Dat weet iedereen toch allangquote:Op woensdag 10 september 2014 12:36 schreef poker4lifee het volgende:
waar kan ik geld inzetten op Tim die voor de xbox1 kiest?Alleen Thad houdt nog stug vol
Elke dag![]()
Nee ik weet ook dat hij daar wss voor kiest, wil niet zeggen dat ik hem niet probeer over te halen ofzoquote:Op woensdag 10 september 2014 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch allangAlleen Thad houdt nog stug vol
![]()
Heb eigenlijk vooral Forza gespeeld en daar is de controller geweldig. De nieuwe triggers voegen een nieuw aspect toe. Als je zonder hulpmiddelen (ABS, TCS, TCM) speelt dan voel je je banden weg slippen met je rechter trigger en als je te hard remt dan begint je linker trigger te trillen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe is de One controller vergeleken met de 360?
Bij Fifa had ik een beetje problemen met LB, die zit net iets hoger dan bij de 360 en daar moet ik nog even aan wennen.![]()
Met innovatie bedoel je Kinect?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sowieso, crook 4 life #yolo.
Ach, iedereen heeft zijn eigen mening en ik zal niet zo snel voor Sony kiezen. Na de PS2 heb ik zelf geen PS meer gekocht en ik heb het ook niet gemist. Ik vind het mooi om te zien hoe Microsoft probeert het gamen naar een hoger niveau te brengen. Het is jammer dat de community bestaat uit mensen die innovatie bij games eng vinden.
Brand maar los.
Volgens mij komen er amper games aan die dat echt ondersteunen? Is er ondertussen al een tijd en kan me geen game bedenken waar het echt een onderdeel is. Xbox heeft zichzelf daarin nu ook wel een beetje geneukt door het mogelijk te maken een Xbox te kopen zonder Kinect. Duidelijk zagen ze dat ze iets moesten doen om niet nog meer te verliezen tov de PS4 wat sales betreft.
Vind het een beetje net als Guusje Hiddink. 'Ik ga voor 433' Eerste tegenslag. Meteen naar 352.![]()
![]()
Ik ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet iemand van hier?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die triggers zijn briljant en wat ik eigenlijk het aller belangrijkste vind de pokejes zitten nog steeds op de juiste plekquote:Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb eigenlijk vooral Forza gespeeld en daar is de controller geweldig. De nieuwe triggers voegen een nieuw aspect toe. Als je zonder hulpmiddelen (ABS, TCS, TCM) speelt dan voel je je banden weg slippen met je rechter trigger en als je te hard remt dan begint je linker trigger te trillen.
Bij Fifa had ik een beetje problemen met LB, die zit net iets hoger dan bij de 360 en daar moet ik nog even aan wennen.![]()
![]()
Hier ben ik het wel mee eens ze hadden nooit een One uit moeten brengen zonder kinect.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met innovatie bedoel je Kinect?
Volgens mij komen er amper games aan die dat echt ondersteunen? Is er ondertussen al een tijd en kan me geen game bedenken waar het echt een onderdeel is. Xbox heeft zichzelf daarin nu ook wel een beetje geneukt door het mogelijk te maken een Xbox te kopen zonder Kinect. Duidelijk zagen ze dat ze iets moesten doen om niet nog meer te verliezen tov de PS4 wat sales betreft.
Vind het een beetje net als Guusje Hiddink. 'Ik ga voor 433' Eerste tegenslag. Meteen naar 352.![]()
Als je de demo nou nog niet gespeeld hebttwitter:alexanderhamid twitterde op woensdag 10-09-2014 om 11:31:45@LiquidSn4ke Fifa 15 PS4 demo is on the Japan store woo reageer retweet
![]()
Waarom wil je die demo spelen die versie is van pre gamescomquote:Op woensdag 10 september 2014 12:45 schreef Maver24 het volgende:
Als je de demo nou nog niet gespeeld hebttwitter:alexanderhamid twitterde op woensdag 10-09-2014 om 11:31:45@LiquidSn4ke Fifa 15 PS4 demo is on the Japan store woo reageer retweet
Tobi heb je smartglass al gedownload? Werkt echt perfect![]()
![]()
De meeste innovaties zijn sowieso weggehaald omdat de community ging janken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoals? Ze hebben alleen een versie zonder Kinect uitgebracht.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
De meeste innovaties zijn sowieso weggehaald omdat de community ging janken.![]()
Ik moet zeggen dat ik er te spreken ben over de demo. Alleen de keepers zijn vreemd. Soms pakken ze de moeilijkste ballen en soms dan lijkt het helemaal nergens opquote:Op woensdag 10 september 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wil je die demo spelen die versie is van pre gamescom
Klinkt wel erg goed. Ik twijfel toch nog een beetjequote:Op woensdag 10 september 2014 12:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde, maar de sticks hebben nu een ander (beter) oppervlak en de triggers zijn echt heel erg gevoelig, in ieder geval bij de nieuwe call of duty was dat zo. Schoot steeds per ongeluk omdat ik m'n vinger op de trigger had![]()
![]()
En dan komt het spel uit in gold versie en dan lijkt het nergens meer op de demo.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er te spreken ben over de demo. Alleen de keepers zijn vreemd. Soms pakken ze de moeilijkste ballen en soms dan lijkt het helemaal nergens op![]()
Je bent de eerste Xbox One aankondiging vergeten? Ze hebben het helemaal omgegooid daarnaquote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ze hebben alleen een versie zonder Kinect uitgebracht.![]()
Nogmaals wat dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je bent de eerste Xbox One aankondiging vergeten? Ze hebben het helemaal omgegooid daarna![]()
Spelen zonder cd. Lobbys van een game starten terwijl.je de amder nog aant spelen bentquote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals? Ze hebben alleen een versie zonder Kinect uitgebracht.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vond het ook jammer dat een hoop dingen terug gedraaid werden. Maar blijkbaar zijn mensen daar nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met innovatie bedoel je Kinect?
Vind het een beetje net als Guusje Hiddink. 'Ik ga voor 433' Eerste tegenslag. Meteen naar 352.
Met innovatie bedoel ik meer de ontwikkeling van de consoles. Ik heb de Xbox bijna vanaf dag 1 en de afgelopen 12/13 jaar is er zoveel veranderd. Ze hebben Live uitgebouwd tot sterk en mooi platform, iets waar ze bij Sony jaloers op mogen zijn.
Kinect komt nog te vroeg voor games denk ik. Daar is de technologie om spraak- en bewegingsherkenning nog niet klaar voor. Heb de One ook zonder kinect gehaald maar ik denk dat ik de camera toch een keer ga halen. Voor skype of twitch lijkt het me een geinig hebbedingetje.![]()
Heb hem wel gedownload maar nog niet gebruikt. Ben niet van de tablets en telefoons vind ik eigenlijk te klein voor smartglass. Ga het zo wel even uitproberen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wil je die demo spelen die versie is van pre gamescom
Dat spelen zonder CD terwijl je de game op disc hebt is wel beetje apart snap niet waarom je dat überhaupt zou willen though. Dat laatste kan ik niks uit op makenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Spelen zonder cd. Lobbys van een game starten terwijl.je de amder nog aant spelen bent![]()
zooo, gedurfde zet zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zo
Zal denk een Alfa 147 worden
[ afbeelding ]ik hoop dat je een potje voor reparaties klaar hebt staan
![]()
![]()
Watquote:Op woensdag 10 september 2014 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat spelen zonder CD terwijl je de game op disc hebt is wel beetje apart snap niet waarom je dat überhaupt zou willen though. Dat laatste kan ik niks uit op maken? Er was bijv een optie dat je een lobby in bijv cod kon starten en wachten tot vrienden je joinen terwijl je je missie in ac unity ff afmaakt.
Waarom vertel ik jou dit. Jij hebt toen iedereen de oren van de kop geluld hoe geweldig dat was en dat het een schande was dat de onwetende community niet verder keek dan het verliezen van 2dehands verkopen. Beetje raar dat je dat allemaal vergeten bent en nu net doet alsof microsoft niets aan de one verandert heeftDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je haalt nu een heel ander punt aan. Overigens werkt sharing gewoon hoor verdiep je er maar eens in.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat? Er was bijv een optie dat je een lobby in bijv cod kon starten en wachten tot vrienden je joinen terwijl je je missie in ac unity ff afmaakt.
Waarom vertel ik jou dit. Jij hebt toen iedereen de oren van de kop geluld hoe geweldig dat was en dat het een schande was dat de onwetende community niet verder keek dan het verliezen van 2dehands verkopen. Beetje raar dat je dat allemaal vergeten bent en nu net doet alsof microsoft niets aan de one verandert heeft
Tobi kan gewoon elke game spelen die ik ook heb als ik hem een wachtwoord stuur bijvoorbeeld. Kan wel maar met een iemand dat is wel jammer.![]()
Die optie van ene spel starten terwijl je het andere speelt heeft daar alles mee te maken hoor. Omdat je dan de cd dus niet nodig kan hebben want er kan er maar 1 tegelijk in. En geweldig dat het werkt maar tis wel iets wat veel mensen afschriktquote:Op woensdag 10 september 2014 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je haalt nu een heel ander punt aan. Overigens werkt sharing gewoon hoor verdiep je er maar eens in.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geinige bak. Mijn moeder had een 145 en dat was echt een top auto. Reed heerlijk en kon hem ook nog redelijk intrappen. Nooit problemen mee gehad... totdat mijn broertje hem tegen een andere auto aan parkeerde...quote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zo
Zal denk een Alfa 147 worden
[ afbeelding ]![]()
Je kan nu ook het ene spel starten terwijl je het andere speelt. Je moet even wat minder boos zijn en proberen een logisch verhaal te typen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die optie van ene spel starten terwijl je het andere speelt heeft daar alles mee te maken hoor. Omdat je dan de cd dus niet nodig kan hebben want er kan er maar 1 tegelijk in. En geweldig dat het werkt maar tis wel iets wat veel mensen afschrikt![]()
Wat? Buiten het feit dat ik niet boos ben sta ik positief tegenover een one dus volgens mij begrijp je uberhaupt mijn punt nietquote:Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan nu ook het ene spel starten terwijl je het andere speelt. Je moet even wat minder boos zijn en proberen een logisch verhaal te typen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe kan ik cod en fifa tegelijk starten dan op de one? Als ik beiden op disc hebDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bent boos ik merk het al.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe kan ik cod en fifa tegelijk starten dan op de one? Als ik beiden op disc heb![]()
Alsof hem dat wat uitmaakt. Al ben je het 100% met hem eens dan probeert ie nog steeds te irriteren.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat? Buiten het feit dat ik niet boos ben sta ik positief tegenover een one dus volgens mij begrijp je uberhaupt mijn punt niet![]()
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof hem dat wat uitmaakt. Al ben je het 100% met hem eens dan probeert ie nog steeds te irriteren.![]()
Ja ik negeer hem voortaan maar. Toch jammer dat hij een van de enige met een one is. Brengt me toch aant twijfelen of ik het allemaal wel goed ziequote:Op woensdag 10 september 2014 13:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof hem dat wat uitmaakt. Al ben je het 100% met hem eens dan probeert ie nog steeds te irriteren.
Elke dag![]()
Ja las pas ook al zoiets. Geniaal natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
Thad: http://weaintgotnohistory(...)a-loan-army-cost-ffp![]()
![]()
Eigenlijk is het heel simpel welke console je moet halen en ik zal het jou uitleggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik negeer hem voortaan maar. Toch jammer dat hij een van de enige met een one is. Brengt me toch aant twijfelen of ik het allemaal wel goed zie
Wat kopen je holmaatjes? En ben je tevreden over de 360 of PS3 die je hebt?![]()
#tampermemories gevoel heb ik nu weerquote:Op woensdag 10 september 2014 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
laggy als shit wel, lijkt me niet echt dat dit de bedoeling is![]()
![]()
Waar de fuck zijn mijn loyalty packs ?__!
Uitleg ploxquote:Op woensdag 10 september 2014 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
laggy als shit wel, lijkt me niet echt dat dit de bedoeling isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lol wut. Kan je al iets?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
14 in je webapp url veranderen naar 15___!
Elke dag![]()
Op 1 van de 4 accounts had ik zequote:Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoeren EA ik wil mijn loyalty packs!
Natuurlijk geen tering erin.. hoop dat ik ze nog wel op die andere krijg![]()
![]()
Zoeken op de markt, maar staat niks op. En je kunt geen packs openen ofzo dus je hebt ook 0 coins.quote:![]()
Paas die link eens, want mijn link heeft geen 14 in de url
Elke dag![]()
Godver, bij mij doet geen 1 hetquote:Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op 1 van de 4 accounts had ik ze
![]()
![]()
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-teamquote:Op woensdag 10 september 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
14 in je webapp url veranderen naar 15___!
Zit geen 14 in deze![]()
![]()
Oh niet nuttig dusquote:Op woensdag 10 september 2014 13:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoeken op de markt, maar staat niks op. En je kunt geen packs openen ofzo dus je hebt ook 0 coins.
Elke dag![]()
Ohja ofcquote:
Waarom trap ik hier in
Elke dag![]()
Ditquote:Op woensdag 10 september 2014 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohja ofc
Waarom trap ik hier in![]()
![]()
Wat een flikkersquote:Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op 1 van de 4 accounts had ik ze
worden zeker weer gecompenseerd met kerst ofzo..
twitter:
Elke dag![]()
Persco maar even uitstellen dantwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 13:00:08New Legends stats revealed at 5pm UK! #FIFA15Ratings reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
fuckyouquote:Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Persco maar even uitstellen dantwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 13:00:08New Legends stats revealed at 5pm UK! #FIFA15Ratings reageer retweet
lyingpieceofshit![]()
Nu nog wachten op de stats van andere spelers.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Tim86 het volgende:
![]()
5pm UK is 6 uur onze tijd he ouwe reusquote:Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Ja dus?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5pm UK is 6 uur onze tijd he ouwe reus![]()
Daarom uitstel.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5pm UK is 6 uur onze tijd he ouwe reusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je weet nog niet of je tegen die tijd voor een Xbox Two of PS5 kiest?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen als mijn Xbox ermee ophoudt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reanimeren?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen als mijn Xbox ermee ophoudt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
het is maar een spelcomputer joh! komt allemaal wel goed danquote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen als mijn Xbox ermee ophoudt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
to the new aidsquote:Snel je piemel erin stoppen als hij nog warm isquote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen als mijn Xbox ermee ophoudt.
uh wat![]()
preciesquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En thad. Vreet de spijt al aan je?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
O wacht, ik weet het al. Maar ik zeg het niet eerder dan dat het zover is.
Ja. Heb hem geannuleerdquote:Op woensdag 10 september 2014 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
En thad. Vreet de spijt al aan je?![]()
En de spijt van de annulering? Spijtception?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver Boldewijn heeft het toch niet gehaald bij de FalconsZal nog wel ergens opduiken in een special team hopelijk.
![]()
Mensen die mysterieus doen over hun console keuzequote:Op woensdag 10 september 2014 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
O wacht, ik weet het al. Maar ik zeg het niet eerder dan dat het zover is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 14:17:56#FIFA15Demo is out now on PS4 and PS3 in Europe: http://t.co/wEJk83tbfy Get on the pitch! http://t.co/FittUrky2v reageer retweet
![]()
Wat koopt/heeft die Gullit-maat van je eigenlijk?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die mysterieus doen over hun console keuze![]()
Y U ignore my DMquote:Op woensdag 10 september 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die mysterieus doen over hun console keuze![]()
![]()
One. En andere vriend haalt een PS4. Rest blijft bij oude consoles of heeft geen console. Is voor mij niet echt een factor.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat koopt/heeft die Gullit-maat van je eigenlijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh sorry vergeten, las hem vanochtend toen ik in du trein zatquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat was godverdomme een lieve pandaquote:Op woensdag 10 september 2014 14:34 schreef OmniRocket het volgende:
trapz heeft net weer een potje fifa verloren:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_goede_buur.html![]()
jaquote:Op woensdag 10 september 2014 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de persco stond toch gepland voor 5 uur?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
duurt het zo lang om een paar woorden uit te spreken dan? Of verwacht je een dermate grote schok dat er paniek uitbreekt?quote:![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duurt het zo lang om een paar woorden uit te spreken dan? Of verwacht je een dermate grote schok dat er paniek uitbreekt?![]()
![]()
Nee, ik mag vanwege een EA embargo pas mijn persco houden na de legends announcementquote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duurt het zo lang om een paar woorden uit te spreken dan? Of verwacht je een dermate grote schok dat er paniek uitbreekt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stiften is in die demo nog makkelijker dan in FIFA 14
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ieder jaar in de demo lijkt hetquote:Op woensdag 10 september 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Stiften is in die demo nog makkelijker dan in FIFA 14In het spel dan veel minder. Denk dat ze het scoren van mooie goals in de demo makkelijker maken, zodat mensen het eerder kopen ofzo.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Anderzijds is het verdedigen ervan wel een stuk makkelijker. Vind hetgeen ik tot nu toe gezien/gespeeld heb een overduidelijke verbetering al blijft het de vraag hoeveel er van overblijft in de definitieve versie.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Stiften is in die demo nog makkelijker dan in FIFA 14![]()
wat is de desision gewordenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Stiften is in die demo nog makkelijker dan in FIFA 14![]()
Canadese proxy gebruiken schijnt te werkenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:01 schreef Roypsv het volgende:
is er al een mogelijkheid om in de webapp te komen ? zo ja hoe?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nog maar 3,5 uur te gaan
Hala Madrid !
quote:Ben ik eindelijk klaar met schoolquote:
Hala Madrid !
?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
Geen legends op de ps4, wie heeft dat ooit gezegd?
Poker4lifee is een fucking legend![]()
ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 10 september 2014 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen dat p4l de kneepjes van het 'op zichzelf wonen' nog moet doorkrijgen![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh die webapp is toch nog wel heel leeg hoor![]()
wel een willems voor 150c
#FreeTrapz![]()
#SMLENOquote:Op woensdag 10 september 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh die webapp is toch nog wel heel leeg hoor![]()
wel een willems voor 150c![]()
Beter laten ze die rommel eruit.twitter:Kazooie94 twitterde op woensdag 10-09-2014 om 01:53:13Custom set-pieces are not possible anymore in FIFA 15. Hopefully they'll add it back before the release, because I love them :/ reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hebben jullie die loyalty packs gekregen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jaquote:Op woensdag 10 september 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hebben jullie die loyalty packs gekregen?![]()
![]()
Ja, had Ronaldo erin.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hebben jullie die loyalty packs gekregen?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Twee stuks, jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hebben jullie die loyalty packs gekregen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel een heel drastische downgrade jaquote:Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
a legend has fallen
RIP
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik 3 en 1 bronze packquote:Hala Madrid !
Ik had alleen zo'n starters bronze packquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 15:48:00Our team is aware of an issue affecting some players on the PS4 #FIFA15Demo and is investigating now. Thanks for your patience. reageer retweet
twitter:![]()
zal wel aan de naam liggenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 15:48:00Our team is aware of an issue affecting some players on the PS4 #FIFA15Demo and is investigating now. Thanks for your patience. reageer retweet
twitter:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dagoequote:Hala Madrid !
ebolaballquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ook van jou :$quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denken dat EA de demo knap werkend gereleased krijgt
#FreeTrapz![]()
![]()
Iemand die weet waarom de Web App bij mij niet toegankelijk is in Chrome maar wel in Firefox? -_-http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
not bonucciadquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn ninja edit was een fractie eerderquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Maria krijgt de IF dus voor een friendly uiteindelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nieuwe Georgequote:Op woensdag 10 september 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BonucciDi Maria
Lewandowski
Muller
![]()
![]()
Daarom heb ik gewacht met het openen van mijn loyalty packsquote:Op woensdag 10 september 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BonucciDi Maria
Lewandowski
Muller
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhhhhhhhhhhhquote:vanavond even kijken
oh palquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
om vervolgens nog geen fuck te krijgen, ik had tenminste een IF Costaquote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewacht met het openen van mijn loyalty packs
die nog maar 2 uur in packs zit, wat is de kans dat nog iemand hem pulled
#FreeTrapz![]()
Kutze was false 9, Reus erachter, Shirley links en Muller rechtsquote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef DutchSL het volgende:
En Muller speelde toch gewoon spits bij Duitsland?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MCGeadynog geen eens gezien,
Jizz in mijn onderbroek.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SUBSquote:Op woensdag 10 september 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF MC GaydyWie zitten er op de bank?
GK: Etrit Berisha, Lazio - 72
LB(CM): Walter Ayoví, Pachuca - 71
CDM(CM): Pierre-Emile Højbjerg, Bayern München - 64
CAM(STR): Riku Riski, Rosenborg BK - 71
STR: Rodrigo Mora, River Plate - 74
STR: Niall McGinn, Aberdeen - 73
STR: Yuri, SD Ponferradina - 73
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |