Klopt het is ook maar een korte ergernis maar dat is te verhelpen door bijvoorbeeld regiogebonden de updates aan te bieden, dan krijg je ook nog wel klachten dat mensen moeten wachten maar is denk ik minder storend dan een update die niet binnen wil komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zouden ze wel wat netter mogen doen ja. Net zoals die stream van gisteravond. Ze weten dat het publiek groot is dus bouw de servers er dan ook naar. Gelukkig zijn dat van die dingetjes die even vervelend zijn en niet blijvend.
Een beetje het WP model met wellicht nog wat strengere hardware eisen.quote:Ik denk dat als iOS ook voor andere fabrikanten beschikbaar zou zijn, ze het beter zouden doen dan Android. iOS zal vast eisen stellen aan de hardware en een contract laten tekenen waarin de fabrikanten de toestellen moeten updaten. Zo is Apple dan wel weer.
Uuh volgens mij begrijp jij het niet. En ben het ook helemaal eens met wat jij stelt. Echter meent Apple pattent te hebben op iets achterlijkste als de vorm van een telefoon, of slide to unlock. Prima, maar dan moet je ook geen shit van andere rippen.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet helemaal wat een patent is.
Als een merk iets klakkeloos overneemt waar jij jaren lange ontwikkeling in hebt zitten en patent op hebt, dan is het best wel logisch dat je dat aanvecht en je recht haalt.
Als Apple een bestaande basis neemt en deze aanpast en verbeterd tot een goed product zonder inbreuk te maken op patenten is dat hun goed recht.
Ik ben dan ook pro dat bedrijveb dingen van elkaar overnemen. Als gebruiker profiteer je daar ook het meest van, maar Apple is de gene met al hun kinderachtige pattent zaken. Jat dan ook niet van je concurrent.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tablet bestond al de bekende draaischijf ook een app store ook etc etc etc, het gaat in feite alleen om het jasje, ja de apparaten zijn erg gebruiksvriendelijk en werken soepel en beter dan de voorgangers, dat is ook hun succes, en de naam he.
Ik heb net als I0tunes ook een hekel aan de nieuwe windows, mja vooruitgang he!
btw eerste mobiel was een nokia 3310 mijn eerste tablet was een HP uit 2005
http://en.wikipedia.org/wiki/HP_Compaq_TC1100
Dat kan jij allemaal wel vinden maar zo werkt de grote mensenwereld nou eenmaal. Patentoorlogen zijn kut, maar gewoon de realiteit.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:49 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Uuh volgens mij begrijp jij het niet. En ben het ook helemaal eens met wat jij stelt. Echter meent Apple pattent te hebben op iets achterlijkste als de vorm van een telefoon, of slide to unlock. Prima, maar dan moet je ook geen shit van andere rippen.
Das zelfde als het bedrijf wat de eerste tv uitgebracht hebt stelt, ja jullie tv mag niet rechthoekig zijn hoor!!
Of jullie mogen geen afstandsbediening gebruiken!!
Pattent op dingen waar ze zelf jaren aangewerkt hebben, wat in bovenstaande dus noet het geval is ben ik het mee eens. Echter is dat dus niet het geval.
De media is over het algemeen redelijk gekleurd jaquote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Michielos het volgende:
welke "uitvindingen" dat dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan jij allemaal wel vinden maar zo werkt de grote mensenwereld nou eenmaal. Patentoorlogen zijn kut, maar gewoon de realiteit.
En Apple doet dat soort dingen niet omdat ze zo kinderachtig zijn, maar omdat ze nou eenmaal geld moeten verdienen, net als Samsung.
En of ze gelijk hebben is aan de rechters etc. Maar als ze het niet doen loopt iedereen met hun uitvindingen etc weg.
En of ze het nou hebben uitgevonden of gekocht, boeit niet, de rechten van the Beatles zijn ook niet meer van hen, maar de huidige eigenaar heeft wettelijk recht op de inkomsten nu, kanje ook wel kinderachtig vinden, maar dat is de zakenwereld.
Wat waren die baanbrekende nieuwe producten van ze dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
Was ooit een revolutionair bedrijf, met baanbrekende producten, tegenwoordig doet het vooral leentje-buur bij de concurrentie als het gaat om 'nieuwe' () ideeen.
Zomaar een mening van een grote tech site over het event van gisteren;
[..]
En dan over een maand weer al die fanboys die met hun gejatte foefjes komen patsen alsof het nieuw is. Zucht
Irrelevant, zodra ze iets hebben toegewezen gekregen van het patentbureau staan ze in hun recht, net als Samsung trouwens hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
welke "uitvindingen" dat dan?
De note3 is ook not too bad to hold in one hand, dat is zelfs een plank hout nogquote:Op woensdag 10 september 2014 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]. want use en hold in is PRE-CIES hetzelfde
.
Dan nog is het gewoon weer een dom trolplaatje. Sowieso kan een mening over tijd veranderen toch? 10 jaar geleden moest een mobiel zo klein mogelijk zijn, vond iedereen.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
De note3 is ook not too bad to hold in one hand, dat is zelfs een plank hout nog
ik vind het jatwerk en meelopen met de meute.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon weer een dom trolplaatje. Sowieso kan een mening over tijd veranderen toch? 10 jaar geleden moest een mobiel zo klein mogelijk zijn, vond iedereen.
Ja,maar jij zou het liefst alles mbt Apple in de pits of mordor gooien, om de een of andere onduidelijke reden.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik vind het jatwerk en meelopen met de meute.
Ik zeg net een auto rijden. Beschamend. Had gewoon 4 wielen, net als paard en wagens in 1470. Jatwerk is het en meelopen met de meute.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik vind het jatwerk en meelopen met de meute.
nah, mij blijft gewoon de domheid van de mens mij eindeloos verbazen. Tevens ben ik erg geïnteresseerd in sociale psychologie, groepsgedrag, meeloopgedrag, cognitieve dissonantie, religieuze zaken en sektes.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,maar jij zou het liefst alles mbt Apple in de pits of mordor gooien, om de een of andere onduidelijke reden.
Omdat het meestal de iSheep zijn die Android betichten van "jatwerk". Was het niet Apple die als een klein kind in de rondte jankte en schreeuwde omdat iemand fucking ronde hoekjes had?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik zeg net een auto rijden. Beschamend. Had gewoon 4 wielen, net als paard en wagens in 1470. Jatwerk is het en meelopen met de meute.
Wat is je punt met dit soort opmerkingen? Gewoon maar wat knoppen indrukken omdat het kan?
Maar jij vindt dit wel erg makkelijk dom oid. Alsof een iPhone totaal niet werkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
nah, mij blijft gewoon de domheid van de mens mij eindeloos verbazen. Tevens ben ik erg geïnteresseerd in sociale psychologie, groepsgedrag, meeloopgedrag, cognitieve dissonantie, religieuze zaken en sektes.
Jeetje, het zit je echt dwars he? Argument terugcounteren met een soort getypte versie van 'nietesnietesnietesnietes lalalalalalalalatutututuutu' levert je wat precies op?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat het meestal de iSheep zijn die Android betichten van "jatwerk". Was het niet Apple die als een klein kind in de rondte jankte en schreeuwde omdat iemand fucking ronde hoekjes had?
Ik counter het argument terug, maar dan is het "kleinzielig" en mag het wel gewoon
Feit is dat gewoon dat als iemand zo dom (ja, dat ben ik wel met je eens) is geweest om Apple de alleenrechten te geven op ronde hoekjes, dan staan ze gewoon 100% in hun recht als ze iemand aanklagen, zou jij ook doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat het meestal de iSheep zijn die Android betichten van "jatwerk". Was het niet Apple die als een klein kind in de rondte jankte en schreeuwde omdat iemand fucking ronde hoekjes had?
Ik counter het argument terug, maar dan is het "kleinzielig" en mag het wel gewoon
Die Note is duidelijk dikker.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Michielos het volgende:
Das dus precies waar ze de halve keynote voor gebruikt hebben om uit te leggen dat wat je typt precies niet gaan doen. Ze geen niet inhoudelijk je transacties inkijken, ze gaan niet weten wat je koopt, waar je het koopt, voor hoeveel je het koopt, ze gaan alleen mogelijk maken dat je het koopt.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:13 schreef chiren het volgende:
Jullie snappen natuurlijk wel dat Apple met ApplePay straks echt keeeeenker rijk wordt met al die transacties waar zij een deel van opstrijken.
Wat zeiden ze tijdens die keynote? 12miljard dollar aan CC betalingen iedere dag in de US alleen? Dit gaat ze miljoenen per dag opbrengen wanneer het een standaard wordt (en dat wordt het) in de winkels in de US. Betalen met 1 vinger op je foon of horloge bij de McDrive, wie wil dat nou niet!
En ze zijn al rijker dan heel de US, Samsung en HTC bij elkaar![]()
Het zijn dit soort slimme zetten waardoor het geen reet uitmaakt waar ze wel of niet mee achterlopen. Long term thinking en niet ieder jaar hopen dat je foontje iets beter verkoopt dan de concurrent en daar je focus op houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |