Specs.....quote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Proximo het volgende:
Alsof je anders had verwacht, de meeste introducties zijn binnen het eigen ecosysteem en zijn dus zowieso niet baanbrekend. Kan me niet herinneren dat apple ooit de beste specs had, afgezien van de macpro wellicht
Dat zullen de meeste mensen nooit begrijpen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Specs.....
Wanneer begrijpen mensen nou eens dat specs helemaal niet te vergelijken zijn.
Jij denkt zeker ook dat een auto met een 6 liter v8 ook sowieso sneller moet zijn dan een 3 liter v6?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Proximo het volgende:
Alsof je anders had verwacht, de meeste introducties zijn binnen het eigen ecosysteem en zijn dus zowieso niet baanbrekend. Kan me niet herinneren dat apple ooit de beste specs had, afgezien van de macpro wellicht
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb een Xiaomi Mi3 en mijn vriendin een 1+1quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
350-500 range
5s: 200-400 range.
Huh?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een mac nodig hebben om op internet te kunnen
ik heb ook een mi3 en een one+ die toestellen kosten 250 maar doet gewoon echt niet onder voor Apple of Samsung ofzoquote:Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb een Xiaomi Mi3 en mijn vriendin een 1+1
Grgr
De one+1 is zeker een prima toestel, m'n BFF heeft er zo eentje en doet 't prima. Maar dat is het hele punt niet - dat er andere goede telefoons voor evt lagere prijs zijn, maakt niet dat een andere keuze voor in dit geval een duurder toestel daarmee onzin is.quote:Op donderdag 11 september 2014 04:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb ook een mi3 en een one+ die toestellen kosten 250 maar doet gewoon echt niet onder voor Apple of Samsung ofzo
Apples zijn eenmaal niet voor sloebers, maar voor de eckte highrollers.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
350-500 range
5s: 200-400 range.
Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, de halve wereld koopt zo'n ding gewoon op afbetalen via een abo en dan maakt de aanschafsprijs ook weer niet zoveel uit vergeleken met een high end Android toestel natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Apples zijn eenmaal niet voor sloebers
Man, ik loop maar een beetje te trollenquote:Op donderdag 11 september 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, de halve wereld koopt zo'n ding gewoon op afbetalen via een abo en dan maakt de aanschafsprijs ook weer niet zoveel uit vergeleken met een high end Android toestel natuurlijk.
Er lopen genoeg 'sloebers' met een iPhone op straat hoor.
Ik heb daar het geduld niet voor. Computeren moet voor mij leuk zijn en niet omdat het moet en dan wil ik dus niet tegen ergernissen aanlopen. Dat heb je geheid met een computer van ¤ 300,-.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef Flammie het volgende:
Waarom zou dat minder goed gaan op een 300 euro windows PC?
Mijn zelfbouw PC van 850 euro heeft zich ook in 3 jaar nog niet vastgehangen of voor ergernissen gezorgd. Echt een gevalletje "eye of the beholder" denk ikquote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb daar het geduld niet voor. Computeren moet voor mij leuk zijn en niet omdat het moet en dan wil ik dus niet tegen ergernissen aanlopen. Dat heb je geheid met een computer van ¤ 300,-.
Met een Mac heb ik nauwelijks ergernissen.
Mac is daarbij ook gewoon mooi, lekker om aan te raken net als een heet wijf.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mijn zelfbouw PC van 850 euro heeft zich ook in 3 jaar nog niet vastgehangen of voor ergernissen gezorgd. Echt een gevalletje "eye of the beholder" denk ik
Mijn PC met Windows 7 heeft anders wel voor meer ergernissen gezorgd dan mijn MacBook Air. Ik had dat geld misschien beter kunnen spenderen aan een Mac Mini. Zelfde prijs namelijk en dan had ik geen groot en log ding in de kamer staan.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mijn zelfbouw PC van 850 euro heeft zich ook in 3 jaar nog niet vastgehangen of voor ergernissen gezorgd. Echt een gevalletje "eye of the beholder" denk ik
Ik snap wat je bedoelt maar een PC is ook gewoon mooi. Casemodding, cube cases en BENQ monitoren, noem het maar op. Je zit niet aan 1 model vast he, je kunt cases kopen en modden.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mac is daarbij ook gewoon mooi, lekker om aan te raken net als een heet wijf.
Kan het niet beschrijven, het loopt lekker en ziet er mooi uit en bouwkwaliteit is ook heerlijk. Dat is wat ik wil dus apple.
je snapt er geen drol van. Dit is meer een gevalletje "ik betaal voor een merk" i.p.v. kwaliteit, want behalve het OS is er niet echt een claim to fame waarom Apple nu zoveel beter is (800 euro i.p.v. 200-300). Je kunt Android users wel blijven bashen, maar feit is dat ik veel geld aan andere spullen uitgeef. Ik ga dit nog geeneens verantwoorden naar je, het is overduidelijk dat je zelf een ontiegelijke sloeber bent als je je telefoon (van nog geeneens 1000+ euro) als een "highroller" product zietquote:Op donderdag 11 september 2014 09:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Apples zijn eenmaal niet voor sloebers, maar voor de eckte highrollers.
Een ferrari had ook de deur uit kunnen gaan voor 80.000 euro, maar toch gaan de meeste nieuwe ferarri's voor 200.000 of meer de deur uit.
En die van mij niet. Ik heb wel slechte ervaringen met macpro in de studio, dat je 4k betaalt voor een systeem dat geen 12 sporen in cubase aan kan oa. Het is echt gewoon eye of the beholder en persoonlijke ervaringen hoor. Geloof niet dat het ene zo ontzettend beter is dan het andere. Denk alleen dat je meer geld bespaart op PC.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn PC met Windows 7 heeft anders wel voor meer ergernissen gezorgd dan mijn MacBook Air. Ik had dat geld misschien beter kunnen spenderen aan een Mac Mini. Zelfde prijs namelijk en dan had ik geen groot en log ding in de kamer staan.
De meeste Apple fanaten die om zijn hadden een PC van 459 euro bij de Mediamarkt. Ik ben heus nog wel zo slim om in te zien dat een Apple van 2k beter is dan een PC van 459 euro en een macbook beter is dan een laptop van 500-600 euro.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
En die van mij niet. Ik heb wel slechte ervaringen met macpro in de studio, dat je 4k betaalt voor een systeem dat geen 12 sporen in cubase aan kan oa. Het is echt gewoon eye of the beholder en persoonlijke ervaringen hoor. Geloof niet dat het ene zo ontzettend beter is dan het andere. Denk alleen dat je meer geld bespaart op PC.
mijn pc loopt ook lekker, ziet er mooi uit en de bouwkwaliteit is ook A+ kwaliteit. Je hebt geen punt joh, dit is gewoon zo ontzettend subjectiefquote:Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mac is daarbij ook gewoon mooi, lekker om aan te raken net als een heet wijf.
Kan het niet beschrijven, het loopt lekker en ziet er mooi uit en bouwkwaliteit is ook heerlijk. Dat is wat ik wil dus apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |