abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2014 @ 19:04:10 #226
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144396576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:05 schreef Matip het volgende:
Origineel topic hoor!
  woensdag 10 september 2014 @ 19:06:26 #227
155616 Proximo
For god, king & country
pi_144396691
Alsof je anders had verwacht, de meeste introducties zijn binnen het eigen ecosysteem en zijn dus zowieso niet baanbrekend. Kan me niet herinneren dat apple ooit de beste specs had, afgezien van de macpro wellicht
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_144397042
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Proximo het volgende:
Alsof je anders had verwacht, de meeste introducties zijn binnen het eigen ecosysteem en zijn dus zowieso niet baanbrekend. Kan me niet herinneren dat apple ooit de beste specs had, afgezien van de macpro wellicht
Specs.....
Wanneer begrijpen mensen nou eens dat specs helemaal niet te vergelijken zijn. :'(
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_144397292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef Wootism het volgende:

[..]

Specs.....
Wanneer begrijpen mensen nou eens dat specs helemaal niet te vergelijken zijn. :'(
Dat zullen de meeste mensen nooit begrijpen.
pi_144397479
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Proximo het volgende:
Jij denkt zeker ook dat een auto met een 6 liter v8 ook sowieso sneller moet zijn dan een 3 liter v6?
People assume too much.
pi_144399454
Een mac nodig hebben om op internet te kunnen :')
Itunes gebruiken om muziek te luisteren :')
Sowieso Apple :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  † In Memoriam † woensdag 10 september 2014 @ 20:36:47 #232
230491 Zith
pls tip
pi_144400135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Michielos het volgende:

[..]

350-500 range

5s: 200-400 range.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb een Xiaomi Mi3 en mijn vriendin een 1+1

Grgr
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 10 september 2014 @ 20:38:13 #233
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_144400202
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een mac nodig hebben om op internet te kunnen :')
Huh?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_144411719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef Zith het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb een Xiaomi Mi3 en mijn vriendin een 1+1

Grgr
ik heb ook een mi3 en een one+ die toestellen kosten 250 maar doet gewoon echt niet onder voor Apple of Samsung ofzo :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144411734
Steve Jobs bleek toch onvervangbaar
pi_144412026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 04:39 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb ook een mi3 en een one+ die toestellen kosten 250 maar doet gewoon echt niet onder voor Apple of Samsung ofzo :)
De one+1 is zeker een prima toestel, m'n BFF heeft er zo eentje en doet 't prima. Maar dat is het hele punt niet - dat er andere goede telefoons voor evt lagere prijs zijn, maakt niet dat een andere keuze voor in dit geval een duurder toestel daarmee onzin is.

Met exact die retoriek zou je geen Ferrari meer mooi mogen vinden, want die zijn sowieso overpriced voor wat je krijgt. Iedereen weet dat er zo'n 20.000,- aan techniek en misschien nog 10.000,- aan slordig Italiaans ambacht in zit en toch kosten ze zomaar 200.000,- euro. Stel dat Apple kopers geen Ferrari kunnen betalen en zo toch dat gevoel van iets speciaals kunnen krijgen? Top toch?

Ik bedoel, ik neem ook genoegen met een middenklasser die veel betere specs heeft dan de Ferrari, in mijn auto past een kinderstoel en een buggy, ik rijd nogal zuinig en heb geen last bij verkeersdrempel. Mijn auto is feitelijk, veel beter dan een Ferrari. En toch, denk ik, dat vrijwel iedereen zegt, ja wacht even, maar jouw auto is geen Ferrari!

En zo is het ook met Apple producten vergaan - last bij drempels, past geen kinderstoel en buggy in, maar het is wel een Apple.
pi_144413657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Michielos het volgende:

[..]

350-500 range

5s: 200-400 range.
Apples zijn eenmaal niet voor sloebers, maar voor de eckte highrollers.

Een ferrari had ook de deur uit kunnen gaan voor 80.000 euro, maar toch gaan de meeste nieuwe ferarri's voor 200.000 of meer de deur uit.
pi_144413696
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Apples zijn eenmaal niet voor sloebers
Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, de halve wereld koopt zo'n ding gewoon op afbetalen via een abo en dan maakt de aanschafsprijs ook weer niet zoveel uit vergeleken met een high end Android toestel natuurlijk.

Er lopen genoeg 'sloebers' met een iPhone op straat hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144413800
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, de halve wereld koopt zo'n ding gewoon op afbetalen via een abo en dan maakt de aanschafsprijs ook weer niet zoveel uit vergeleken met een high end Android toestel natuurlijk.

Er lopen genoeg 'sloebers' met een iPhone op straat hoor.
Man, ik loop maar een beetje te trollen ;)

Maar een goed toestel in bijna elk aspect en van een begeerd merk kost nou eenmaal wat geld, is wat ik eigenlijk wilde zeggen. Je hebt het er voor over of niet.
pi_144416491
Wat doen de meeste mensen met een Apple eigenlijk?

- Surfen
- Facebooken
- Emailen
- Filmjes kijken
- Muziek luisteren

Waarom zou dat minder goed gaan op een 300 euro windows PC?

MACPRO had opzich nice specs maar trekt op cubase niet eens 12 sporen (met orkestrale vsti's) terwijl dit op een 1500 euro PC makkelijk gaat. SPecs zijn idd dus niet alles ook bij Apple niet :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Flammie op 11-09-2014 12:13:56 ]
pi_144417487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef Flammie het volgende:
Waarom zou dat minder goed gaan op een 300 euro windows PC?
Ik heb daar het geduld niet voor. Computeren moet voor mij leuk zijn en niet omdat het moet en dan wil ik dus niet tegen ergernissen aanlopen. Dat heb je geheid met een computer van ¤ 300,-.

Met een Mac heb ik nauwelijks ergernissen.
pi_144417593
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik heb daar het geduld niet voor. Computeren moet voor mij leuk zijn en niet omdat het moet en dan wil ik dus niet tegen ergernissen aanlopen. Dat heb je geheid met een computer van ¤ 300,-.

Met een Mac heb ik nauwelijks ergernissen.
Mijn zelfbouw PC van 850 euro heeft zich ook in 3 jaar nog niet vastgehangen of voor ergernissen gezorgd. Echt een gevalletje "eye of the beholder" denk ik :)
pi_144417614
Een normale windowsinstallatie is natuurlijk ook gewoon prima werkbaar. Dat is gewoon voorkeur, ik heb ook "gewoon" een dikke i7 PC als hoofdmachine, maar werk ook prima op mijn macbook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144417648
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef Flammie het volgende:

[..]

Mijn zelfbouw PC van 850 euro heeft zich ook in 3 jaar nog niet vastgehangen of voor ergernissen gezorgd. Echt een gevalletje "eye of the beholder" denk ik :)
Mac is daarbij ook gewoon mooi, lekker om aan te raken net als een heet wijf.

Kan het niet beschrijven, het loopt lekker en ziet er mooi uit en bouwkwaliteit is ook heerlijk. Dat is wat ik wil dus apple.
pi_144417689
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:40 schreef Flammie het volgende:

[..]

Mijn PC met Windows 7 heeft anders wel voor meer ergernissen gezorgd dan mijn MacBook Air. Ik had dat geld misschien beter kunnen spenderen aan een Mac Mini. Zelfde prijs namelijk en dan had ik geen groot en log ding in de kamer staan.

Maar ik moet er niet aan denken weer met een PC, of nog erger, een laptop van ¤ 300,- te moeten werken. Mijn ouders hebben er een staan, een laptop van ¤ 399,- voor erbij want ze hebben immers al een iPad. Zij zijn ook blij dat het maar voor erbij is want dat ding werkt voor geen meter.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 12:48:20 ]
pi_144417727
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Kan het niet beschrijven, het loopt lekker en ziet er mooi uit en bouwkwaliteit is ook heerlijk. Dat is wat ik wil dus apple.
Ik snap wat je bedoelt maar een PC is ook gewoon mooi. Casemodding, cube cases en BENQ monitoren, noem het maar op. Je zit niet aan 1 model vast he, je kunt cases kopen en modden.

Dit is verder natuurlijk ook subjectief. Het is niet zo dat elke PC er zo saai uitziet als een HP workstation.
pi_144417728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Apples zijn eenmaal niet voor sloebers, maar voor de eckte highrollers.

Een ferrari had ook de deur uit kunnen gaan voor 80.000 euro, maar toch gaan de meeste nieuwe ferarri's voor 200.000 of meer de deur uit.
je snapt er geen drol van. Dit is meer een gevalletje "ik betaal voor een merk" i.p.v. kwaliteit, want behalve het OS is er niet echt een claim to fame waarom Apple nu zoveel beter is (800 euro i.p.v. 200-300). Je kunt Android users wel blijven bashen, maar feit is dat ik veel geld aan andere spullen uitgeef. Ik ga dit nog geeneens verantwoorden naar je, het is overduidelijk dat je zelf een ontiegelijke sloeber bent als je je telefoon (van nog geeneens 1000+ euro) als een "highroller" product ziet :D :')
pi_144417742
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:44 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mijn PC met Windows 7 heeft anders wel voor meer ergernissen gezorgd dan mijn MacBook Air. Ik had dat geld misschien beter kunnen spenderen aan een Mac Mini. Zelfde prijs namelijk en dan had ik geen groot en log ding in de kamer staan.
En die van mij niet. Ik heb wel slechte ervaringen met macpro in de studio, dat je 4k betaalt voor een systeem dat geen 12 sporen in cubase aan kan oa. Het is echt gewoon eye of the beholder en persoonlijke ervaringen hoor. Geloof niet dat het ene zo ontzettend beter is dan het andere. Denk alleen dat je meer geld bespaart op PC.
pi_144417855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:46 schreef Flammie het volgende:

[..]

En die van mij niet. Ik heb wel slechte ervaringen met macpro in de studio, dat je 4k betaalt voor een systeem dat geen 12 sporen in cubase aan kan oa. Het is echt gewoon eye of the beholder en persoonlijke ervaringen hoor. Geloof niet dat het ene zo ontzettend beter is dan het andere. Denk alleen dat je meer geld bespaart op PC.
De meeste Apple fanaten die om zijn hadden een PC van 459 euro bij de Mediamarkt. Ik ben heus nog wel zo slim om in te zien dat een Apple van 2k beter is dan een PC van 459 euro en een macbook beter is dan een laptop van 500-600 euro.
En sommige Apple relifreaks (iSheep) zitten nu onderhand al 7+ jaar aan de Apple. Die kennen gewoon de ontwikkelingen niet. Als je nu nog steeds blijft volhouden dat Windows om de seconde crasht, heb je gewoon of de ontwikkelingen niet gevolg, of je wil niets horen dat je wereldbeeld van Apple de beste verstoort OF je bent gewoon dom aan het trollen.
pi_144417874
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

mijn pc loopt ook lekker, ziet er mooi uit en de bouwkwaliteit is ook A+ kwaliteit. Je hebt geen punt joh, dit is gewoon zo ontzettend subjectief :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')