En dan over een maand weer al die fanboys die met hun gejatte foefjes komen patsen alsof het nieuw is. Zuchtquote:Apple heeft bij de ontwikkeling van de iPhone 6 en 6 Plus goed naar de Android-concurrentie gekeken. De grotere schermen, ondersteuning voor wifi ac en nfc, hogere schermresoluties; we zagen het allemaal al eerder in het Android-kamp. Ook veel van de nieuwe features van iOS 8, waaronder de ondersteuning voor alternatieve toetsenborden en de mogelijkheid van apps om gegevens uit te wisselen komen bekend voor. De nieuwe iPhones wekken dus het gevoel dat Apple een inhaalslag wilde maken.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:04 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
HEY EEN APPLE ZEIKERD!!!!!
origineel topic
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Origineel weer dit. Krijg lekker een baksteen op je hoofd.
Originele reacties ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:06 schreef Apekoek het volgende:
Lekker origineel hoor, druk maar op de log uit button. Hebben Android users ook al veel langer geleden ontdekt.
quote:
Dat is ook mijn punt, reden dat ik de iPhone heb is omdat alles naar behoren werkt, ontwerp is daarnaast ook mooi en in tegenstelling tot vele vind ik de iTunes geweldig.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Maar deze keer met iOS, wat WEL fatsoenlijk werkt.
Dat plaatje is trouwens ook tyfus triestquote:
Dat is natuurlijk wel het goede aan Apple, ze hoeven niet overal eerste mee te zijn, maar wel 'het beste' of in ieder geval makkelijkste. Echter hangt nu deze nieuwe serie wel compleet van gejatte features die al tijden in andere OS'en zit aan elkaar. Zullen heus sommige dingen beter werken dan hun Android tegenhanger (Health gebeuren, Pay gebeuren), maar de widgets, notificaties en toetsenborden dat zit echt al weet ik hoe lang in Android, en werkt daar primaquote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Maar deze keer met iOS, wat WEL fatsoenlijk werkt.
Die zitten er volgens mij ook al sinds iOS 6 in, die laatste. Of 7, wat ook al een dik jaar oud is. En laten we wel wezen, dat is niet echt de kern van een OS, imho.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel het goede aan Apple, ze hoeven niet overal eerste mee te zijn, maar wel 'het beste' of in ieder geval makkelijkste. Echter hangt nu deze nieuwe serie wel compleet van gejatte features die al tijden in andere OS'en zit aan elkaar. Zullen heus sommige dingen beter werken dan hun Android tegenhanger (Health gebeuren, Pay gebeuren), maar de widgets, notificaties en toetsenborden dat zit echt al weet ik hoe lang in Android, en werkt daar prima
Wat niet? Notificaties vind ik toch een vrij essentieel deel, widgets is wat persoonlijker, maar kan erg handig zijn. Keyboards is ook persoonlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die zitten er volgens mij ook al sinds iOS 6 in, die laatste. Of 7, wat ook al een dik jaar oud is. En laten we wel wezen, dat is niet echt de kern van een OS, imho.
Idd, apple zou een tegenplaatje moeten maken met aan de ene kant de lijst nutteloze dingen die (bijv) Samsung allemaal heeft maar niet werken en dan als tegenhanger aan onder de iPhone.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat plaatje is trouwens ook tyfus triestMeeste features zitten al op de vorige iPhones, doen alsof het allemaal nieuw is.
Ja natuurlijk zijn die notificaties stukken belangrijker dan de rest van de meuk, maar dat zit al in iOS sinds ik een iPhone 4 had, en dat is 3 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat niet? Notificaties vind ik toch een vrij essentieel deel, widgets is wat persoonlijker, maar kan erg handig zijn. Keyboards is ook persoonlijk.
Maar ik zou notificaties eerder de kern van een OS noemen dan weer de zoveelste health, pay, of smartwatch toevoeging, dat zijn nogal van die hypes.
Onduidelijke reden? Dat er tablets waren voor de iPad is logisch, dat het sinds de iPad pas ging lopen was omdat dat ding door je oma nog gebruikt kon worden, en altijd werkte. Tablets daarvoor waren gebruikersonvriendelijk en voor nerds. Logisch dat het daarna succesvol werd.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is wel dat de wereld zich sneller lijkt aan te passen voor Apple-producten dan die van andere merken. Er waren bijvoorbeeld allang tablets voor de iPad, maar pas bij de iPad gingen software-ontwikkelaars ook echt aan de slag, kwamen er accessoires etc.
Het zou best kunnen dat door de betaaloptie op de iPhone winkels daardoor sneller overgaan op het invoeren van draadloos betalen en Appel zo toch weer, om onduidelijke redenen, voor een revolutie zorgt.
Idd!quote:Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is wel dat de wereld zich sneller lijkt aan te passen voor Apple-producten dan die van andere merken. Er waren bijvoorbeeld allang tablets voor de iPad, maar pas bij de iPad gingen software-ontwikkelaars ook echt aan de slag, kwamen er accessoires etc.
Het zou best kunnen dat door de betaaloptie op de iPhone winkels daardoor sneller overgaan op het invoeren van draadloos betalen en Appel zo toch weer, om onduidelijke redenen, voor een revolutie zorgt.
Ja, maar KEN jij dat andere ding? Nee he, want het werkte echt voor geen meter.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Idd!
Deze kennen we nog
[ afbeelding ]
Apple focust zich heel duidelijk op hun thuismarkt, de VS. Blijkbaar zijn ze daar nog heel ouderwets met betalingen, met magneetstrips enzo die erg fraudegevoelig zijn. Dat geeft Apple de kans om als grote speler een grote stap voorwaarts erdoor te krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 september 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar KEN jij dat andere ding? Nee he, want het werkte echt voor geen meter.
Windows uit die tijd was volkomen onbruikbaar op een tablet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |