Wat. Wat lees ik nu?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook zo..?
Je maakt gebruik van een bedrijf.. wees blij dat ze geen rekening sturen..
Veel Lio-stages zijn tegenwoordig onbetaald. Echt absurdquote:Op woensdag 10 september 2014 07:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is dat wel. Rond de 200 euro per maand als ik me niet vergis.
Jij komt ook nooit verder dan dit soort reacties en een beetje haten op andere gebruikers, hè?quote:
Nooit? Heb jij al mijn 42000 posts doorgespit? Ja? Of ben je nou selectief aan het kijken omdat ik je vaak op je bullshit call en dat niet waardeert?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit verder dan dit soort reacties en een beetje haten op andere gebruikers, hè?
Kom zelf een keer met wat leuks, naar ventje dat je bent.
Ik zie dat je 9 jaar langer lid bent dan ik, dus ik baseer me even op de posts die ik tegenwoordig voorbij zie komen. Misschien was je in 2005 wel een leuke user.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nooit? Heb jij al mijn 42000 posts doorgespit? Ja? Of ben je nou selectief aan het kijken omdat ik je vaak op je bullshit call en dat niet waardeert?
Hou gewoon je waffel prutser.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik zie dat je 9 jaar langer lid bent dan ik, dus ik baseer me even op de posts die ik tegenwoordig voorbij zie komen. Misschien was je in 2005 wel een leuke user.
Je mag op mij haten, geen probleem. Ga zo door zou ik zeggen, maar ook in andere topics zie ik alleen maar zure reacties van jou afkomen die maar één doel hebben: de betreffende TS of andere users in het topic naar beneden halen. Kan jij werkelijk niks anders?
Flikker eens op provocateur. Jou werd niets gevraagd.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou gewoon je waffel prutser.
De oude garde, die wel weet hoe het zit heeft het gewoon niet op jou. Trek je conclusies.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Flikker eens op provocateur. Jou werd niets gevraagd.
Dit dusquote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De oude garde, die wel weet hoe het zit heeft het gewoon niet op jou. Trek je conclusies.
Dit is dus precies het probleem met jou, denken dat je wat voorstelt omdat je lang een account hebt hier.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De oude garde, die wel weet hoe het zit heeft het gewoon niet op jou. Trek je conclusies.
Bij de overheid krijg je over het algemeen wel betaald hoor -> zie belastingdienst minimaal 400 euro per maand. Bij lokale gemeenten krijg je inderdaad nooit watquote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Zeker te weten. Loop nu stage bij mijn mattie en moet vanmiddag weer op straat gaan hosselen, je weet zelfs
MBO'ers doen niet aan belastingenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij de overheid krijg je over het algemeen wel betaald hoor -> zie belastingdienst minimaal 400 euro per maand. Bij lokale gemeenten krijg je inderdaad nooit wat
MBO'ers doen aan uitkeringen?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
MBO'ers doen niet aan belastingen
nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:31 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
MBO'ers hosselen met hun matties
Eehm.. ja.. en daarom verdien je nu wel een volledig loon..quote:Op woensdag 10 september 2014 14:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij op je stages zoal uitspookte maar ik zat verreweg het grootste deel van de tijd hetzelfde te doen als mensen die net in dienst waren. En dat tegen een derde van hun salaris.
Dat je gratis mag leren hoe het er op de werkvloer aan toe gaat.. sterker.. de meeste stagelopers komen er niet slecht vanaf..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |