SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 92% gewijzigd door GGMM op 10-09-2014 01:44:03 ](she/her)
quote:Op woensdag 10 september 2014 01:43 schreef LittleBrownie het volgende:
"Alweer een ban Fylax." ~ LompeHork
"Je hebt aids"quote:
uiteraardquote:Op woensdag 10 september 2014 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent toch wel eens met de TT die ik had?
Ja tochquote:Op woensdag 10 september 2014 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Je hebt aids"
Goede uitspraken heeft die man.
Brugkut vind ik niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
#thighgap #bikinibridge #lowerbackdimples #ribcage
lof joequote:Op woensdag 10 september 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
uiteraard
Jammer dat GGMM en Mortaxx een verborgen agenda hebben.
Walgelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OP en TT verandert naar wat ik in mijn topic gedaan zou hebben.
Denk dat je morgen vele boze users een verrassingspakket gaat moeten sturen.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OP en TT verandert naar wat ik in mijn topic gedaan zou hebben.
Uitnodiging voor #teamana ingetrokkenquote:Op woensdag 10 september 2014 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brugkut vind ik niet aantrekkelijk
quote:Op woensdag 10 september 2014 01:45 schreef GGMM het volgende:
En zolang ik leef zal ik er alles aan doen om te zorgen dat Fylax geen moderator wordt.
Dit zweer ik.
Er is maar één user die ik een verrassingspakket stuur.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat je morgen vele boze users een verrassingspakket gaat moeten sturen.
Team wie? Maakt mij verder ook niks uit want die teams zijn kinderachtig.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uitnodiging voor #teamana ingetrokken
/carequote:Op woensdag 10 september 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
even een screenshotje gemaakt van de post van GGMM voor het nageslacht.
Truequote:Op woensdag 10 september 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat die meisjes zo jong zijn altijd
Te oud voor mij.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had laatst zo'n chick. Abercrombiemodel dit dat. 18
Is tenminste wel legaal.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had laatst zo'n chick. Abercrombiemodel dit dat. 18
quote:
Nee, dat bleek helemaal niet nodig. Blijkt dat er geen hond uberhaupt over jou praat.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:52 schreef Fylax het volgende:
GGMM is weg? Vast achter de schermen aan het roddelen over mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |