Ja echt.quote:
Er is een filmpje over op internet, dus het is cool. Fijne gedachtengang hou je er op na.quote:
ik doe dat eigenlijk alleen als ik tot mn enkels in de modder staquote:Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een filmpje over op internet, dus het is cool. Fijne gedachtengang hou je er op na.
Jij komt uit het oosten van het land niet, dus nagenoeg altijd?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe dat eigenlijk alleen als ik tot mn enkels in de modder sta
zuidenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij komt uit het oosten van het land niet, dus nagenoeg altijd?
Daar waar die bende allemaal verzakt?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zuiden
en nee, we hebben hier ook verharde wegen enzo
zou kunnen, maar ik woon redelijk hoogquote:Op donderdag 11 september 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar waar die bende allemaal verzakt?
In het westen van het land is het juist een grote modderbende. Als je daar in de winter een stukje weiland op loopt vertrap je het al vanwege de nattigheid.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij komt uit het oosten van het land niet, dus nagenoeg altijd?
Wie loopt er nu vrijwillig een weiland in?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
In het westen van het land is het juist een grote modderbende. Als je daar in de winter een stukje weiland op loopt vertrap je het al vanwege de nattigheid.
en dat jaquote:Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
In het westen van het land is het juist een grote modderbende. Als je daar in de winter een stukje weiland op loopt vertrap je het al vanwege de nattigheid.
als er een feesttent staat..quote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie loopt er nu vrijwillig een weiland in?
Niemand, maar hier ligt gewoon superieure bodem.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie loopt er nu vrijwillig een weiland in?
Liever niet.quote:
Maar het oosten is een groot weiland, zodra je daar voet buiten de deur zet sta je in een weiland, het westen daarentegen heeft bebouwing.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand, maar hier ligt gewoon superieure bodem.
dan toch liever het oostenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Maar het oosten is een groot weiland, zodra je daar voet buiten de deur zet sta je in een weiland, het westen daarentegen heeft bebouwing.
Ik ben best tevreden waar ik woon. Ik kan andere plekken in Nederland makkelijk bereiken.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Maar het oosten is een groot weiland, zodra je daar voet buiten de deur zet sta je in een weiland, het westen daarentegen heeft bebouwing.
Ik zit ook zomaar te stangen. Ik ben opgegroeid in Zeeland.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden waar ik woon. Ik kan andere plekken in Nederland makkelijk bereiken.
Op sommige plekken is er geen intercitystation in de buurt en ook niet iets van van snelweg. Goeree-Overflakkee!
kut voor jequote:Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit ook zomaar te stangen. Ik ben opgegroeid in Zeeland.
Echt rare vogels daar.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit ook zomaar te stangen. Ik ben opgegroeid in Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |