abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2014 @ 22:38:12 #226
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_146593485
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

De coach moet zorgen dat ze hun best doen. Onder van Gaal zou dit nooit gebeuren
Is de realiteit niet dat Van Gaal vooral veel geluk gehad heeft op het WK ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_146593546
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Was dit met Koeman aan het roer dan niet gebeurd? Oranje zit gewoon in een negatieve spiraal, ik vind dit niet 100% debet aan "de manager". De spelers moeten eens beter hun best doen.
Wijze woorden. De misplaatste arrogante van de spelers siert ze niet. Tijd dat ze eens beter hun best doen en wat minder achterlijk doen. Net zoals die kleine neger met dat brilletje die geen eens wist dat Guus weg zou gaan na verlies met Letland. Idioterie.
pi_146593596
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

geluk dwing je af
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_146593700
Ik word zo moe van dat gelul over Hiddink... feit is gewoon dat dit een zooitje ongeregeld bij elkaar is die na die 3e plek op het WK naast hun schoenen is gaan lopen!
Zonder wrijving geen glans
pi_146593782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word zo moe van dat gelul over Hiddink... feit is gewoon dat dit een zooitje ongeregeld bij elkaar is die na die 3e plek op het WK naast hun schoenen is gaan lopen!
Dat lijkt me toch een duidelijke taak voor de coach.
pi_146593865
Geen paniek mensen, hierna krijgen we Danny Blind

:') :') :') :') :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_146594086
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:

Ja, in het begin niemand en nu iedereen. Ik loop weer eens flink voor op het volk
Nou..ik was in het begin ook niet blij met zijn komst gewoon omdat ik een vermoeden had dat zijn beste tijd al geweest was.

Maar onderstaande foto's zeggen misschien alles over vanavond. Het verschil in beleving tussen NL en Mexico.

vs

Het zou mij niet verbazen als Guud na vanavond al de handdoek in de ring gooit achter de schermen na een ontmoeting met die Van Oosterveen?
pi_146594218
Sjezussss hebben ze Aad in de studio zitten :')
Zonder wrijving geen glans
pi_146594242
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou..ik was in het begin ook niet blij met zijn komst gewoon omdat ik een vermoeden had dat zijn beste tijd al geweest was.

Maar onderstaande foto's zeggen misschien alles over vanavond. Het verschil in beleving tussen NL en Mexico.

[ afbeelding ]

vs

[ afbeelding ]

Het zou mij niet verbazen als Guud na vanavond al de handdoek in de ring gooit achter de schermen na een ontmoeting met die Van Oosterveen?
Dat boeit toch geen reet man. :')
pi_146594694
6-4 kon ook volgens guus _O-
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_146594994
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

:') Tuurlijk als je een Louis Van Gaal hater bent dan bagatelliseer je alles van die man om vooral de waarheid niet onder ogen te hoeven zien. Van Gaal heeft andermaal zijn klasse laten zien door met een middelmatig elftal het maximale eruit te halen. PUNT!

Hiddink erft hetzelfde elftal en bakt er helemaal niets van en die was al eerder (met succes WK1998) bondscoach.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2014 23:09:20 ]
pi_146595493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch een duidelijke taak voor de coach.
Denk je nou echt dat Hiddink met een kopje thee in de pauze zijn scheur dicht houdt? Denk je dat werkelijk? Intrinsieke motivatie mist bij de spelers, dan kun je roepen tegen ze wat je wil.
pi_146595562
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat Hiddink met een kopje thee in de pauze zijn scheur dicht houdt? Denk je dat werkelijk?
Je legt me woorden in de mond
quote:
Intrinsieke motivatie mist bij de spelers, dan kun je roepen tegen ze wat je wil.
Bron?
pi_146595673
By the way, iedereen vergeet ook maar even voor het gemak dat van Gaal er op dit moment ook geen reet van bakt met zijn wereldsterren...
pi_146595732
Er is natuurlijk ook geen eenduidig antwoord op deze situatie te geven, maar het is meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Er is door de spelers misschien te licht aan de kwalificatie getild, Hiddink heeft enkele verkeerde tactische keuzes gemaakt (die voor hetzelfde geld goed hadden kunnen uitpakken), het duel tegen Tsjechië ging op ongelukkige wijze verloren en de druk van de media werd groter waardoor het vertrouwen nog minder werd. IJsland had dat vertrouwen bijvoorbeeld wel door een goede reeks en je speelt vanavond ook tegen een prima, maar bovendien wraakzuchtig Mexicaans elftal.

Het ligt daarom niet zozeer aan Hiddink, maar deze negatieve spiraal wordt mijn inziens wel pas doorbroken als hij zijn biezen pakt.
Amen.
pi_146595787
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

vs

[ afbeelding ]

:')

Van Gaal zat ook altijd op zijn plek bij Oranje en toen vonden we het opeens geweldig omdat hij wist te winnen.
Oh.
pi_146595987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef Apekoek het volgende:
By the way, iedereen vergeet ook maar even voor het gemak dat van Gaal er op dit moment ook geen reet van bakt met zijn wereldsterren...
heeft dan ook een matig team, al is de slechte voorbereiding wel de schuld van Louis ja.
pi_146596104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef Apekoek het volgende:
Tja als al je wereldsterren voorin staan schiet het niet op, dan kan zelfs Lowietje er niks aan doen.
Oh.
pi_146596268
Doei Guus
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146596598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef Adames het volgende:

[..]

heeft dan ook een matig team, al is de slechte voorbereiding wel de schuld van Louis ja.
Verwarrend, Louis was toch koningvoetbal? Nu opeens niet meer?
pi_146596651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja als al je wereldsterren voorin staan schiet het niet op, dan kan zelfs Lowietje er niks aan doen.
Precies het ligt dus wel aan de spelers! Oranje heeft immers ook zijn kwaliteit alleen voorin... Hmmmm
pi_146596687
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:41 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Precies het ligt dus wel aan de spelers!
Heeft ook pech dat echt al zijn verdedigers nu ook geblesseerd zijn en hij met allemaal jonkies achterin moet spelen. En Di Maria en van Persie zijn nu uit vorm.

Komt wel goed met Louis hoor, bij Bayern begon hij ook slecht.
Oh.
pi_146596725
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft ook pech dat echt al zijn verdedigers nu ook geblesseerd zijn en hij met allemaal jonkies achterin moet spelen. En Di Maria en van Persie zijn nu uit vorm.

Komt wel goed met Louis hoor, bij Bayern begon hij ook slecht.
Ja oranje heeft dus ook allemaal Jokers achterin, balen voor Guus dus.
pi_146596789
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja oranje heeft dus ook allemaal Jokers achterin, balen voor Guus dus.
Het houdt sowieso niet over allemaal. Die Promes viel ook teringslecht in, en als je Fer moet inbrengen geeft het wel aan wat voor middelmaat er tegenwoordig bij Oranje zit.

Blind als VM is ook niet geweldig.
Oh.
pi_146596867
Guus had nooit een deze job moeten beginnen maar de hoofdverantwoordelijke voor deze puinhoop is Bert van Oostveen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. In en in triest dat Guus volledig wordt afgemaakt en Bert veilig op de tribune zijn kroketje opeet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')