Niet zeuren. Je hebt het bericht zelf naar tattas be like gestuurd. Evenals het tweede bericht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef kariiima_ het volgende:
hey,
ik had een bericht gestuurd naar tattas be like facebook. maar die hebben mijn bericht met naam op de pagina gezet.
Tuigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een toestand joh!
Waarom?quote:Op woensdag 10 september 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zou maar een andere naam nemen dan.
OMG GA NIET NAAR POLITIE ALSJEBLIEFT!! EN VAN WAT WIL JE AANGIFTE DOEN???quote:Op woensdag 10 september 2014 01:28 schreef Fylax het volgende:
"Nederland is van de buitenlanders"
Wat ben jij een kutuser.
We kunnen nu trouwens ook aangifte doen tegen jou over wat jij allemaal zegt, debiel.
wat is de bedreiging dan? :Squote:Op woensdag 10 september 2014 00:19 schreef hottentot het volgende:
Ik heb je berichten gelezen TS, was het meest zielige wat ik dit jaar onder ogen heb gekregen, godskolere wat ben jij een achterlijke fucking randdebiel.
Tevens: Ja hallo politie, ik heb iemand bedreigd en die heeft deze bedreiging geopenbaard, willen jullie daar wat tegen doen....![]()
Topic vervuiling natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 07:35 schreef kariiima_ het volgende:
[..]
OMG GA NIET NAAR POLITIE ALSJEBLIEFT!! EN VAN WAT WIL JE AANGIFTE DOEN???
quote:Op woensdag 10 september 2014 07:35 schreef kariiima_ het volgende:
[..]
OMG GA NIET NAAR POLITIE ALSJEBLIEFT!! EN VAN WAT WIL JE AANGIFTE DOEN???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |