Je hebt onze glorieuze overwinning gemist, en mijn glorieuze blunder.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde naar de competitie kijken
Had even een appje gestuurd.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt onze glorieuze overwinning gemist, en mijn glorieuze blunder.
Hier voor het nageslacht:quote:Op donderdag 11 september 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt onze glorieuze overwinning gemist, en mijn glorieuze blunder.
Een Heinzje.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
Ik trapte in mijn eigen schijnbeweging, krijg ik niet net als Heinz een eigen youtube vid?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
Ja leuk.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had even een appje gestuurd.
Hebben we daar beelden van?quote:
Dat krijg je pas als je meerdere blunders maakt in één wedstrijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik trapte in mijn eigen schijnbeweging, krijg ik niet net als Heinz een eigen youtube vid?
Een DM is geen appje. Aan een DM heb ik niks als ik niet op FOK! ben.quote:
driesquote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
Laat je eigen goal dan zien, stumper.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
Dat doelpunt van team twee net was vrijwel hetzelfde of niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
Je ziet mij ook gewoon verbaasd stil staan. Zo van: "Whut?"quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat je eigen goal dan zien, stumper.
Jullie onthouden ook allesquote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doelpunt van team twee net was vrijwel hetzelfde of niet?
Ja ik neem mijn verantwoordelijkheid als keeper, jij laat ook 2 reuzenkansen onbenut om de wedstrijd te beslissen ontzettende klaphark.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
Nee nee, ik had het over onze goal tegen dat team. Die jij maakte.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie onthouden ook alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |