quote:Ook van AT5:
Op zondag 27 oktober 2002 16:17 schreef Light het volgende:[..]
De politie adviseert al om niet naar buiten te gaan als het niet stict noodzakelijk is, en als iedereen binnenblijft zijn de treinen sowieso leeg.
quote:
Een woordvoerder van de politie in Amsterdam noemt de situatie in de hoofdstad 'levensgevaarlijk'. De politie verzoekt iedereen dringend om binnen te blijven. Politie, brandweer en ambulance worden overspoeld met meldingen en hulpvragen.
In de hoofdstad begeven bomen het als luciferhoutjes. In Amsterdam ligt het openbaar vervoer stil wegens de storm.
De hulpdiensten kunnen de telefoontjes nauwelijks aan. De politie wil daarom dat mensen binnen blijven, in de hoop dat persoonlijke ongelukken uitblijven en de situatie overzichtelijker wordt.
Waaien de caravans, de boten en de bomen zowat langs je heen..
quote:Ik zou ook een rondje willen maken, maar ik zie momenteel niemand buiten en lijkt me ook niet echt handig om nu naar buiten te gaan
Op zondag 27 oktober 2002 16:20 schreef neonfreak het volgende:
net terug na rondje: de plantoendienst heb wat anders te doen morgen dan schoffelleunen
quote:Geen scade, voor zover ik kan zien. Dus 't valt mee
Op zondag 27 oktober 2002 16:20 schreef QyRoZ het volgende:
Light: hoe is het trouwens in Enschede? Nog veel schade in 'de wijk'? Dat ik morgen niet voor verrassingen kom te staan als ik terug kom...
Volgens een woordvoerster van de brandweer vallen glazen platen naar beneden en is een bovenleiding gesprongen. Een woordvoerder van de politie in Amsterdam noemt de situatie in de hoofdstad ,,levensgevaarlijk.'' De politie verzoekt iedereen dringend om binnen te blijven. Politie, brandweer en ambulance worden overspoeld met meldingen en hulpvragen.
De brandweer kan de stroom telefoontjes niet aan. De brandweer moet prioriteiten stellen door eerst levensbedreigende situaties aan te pakken en zaken waarbij geen levens op het spel staan op de langere baan te schuiven, aldus de woordvoerster. De brandweer ondervindt veel hinder van mensen die blijven bellen over relatief kleine problemen.
quote:Zeeland en omgeving Rotterdam dus...
Op zondag 27 oktober 2002 16:26 schreef -Mk- het volgende:
'De storm woedt het zwaarst in het zuidwesten van het land. '

[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 27-10-2002 16:31]
quote:Ik heb eerder vanmiddag eens geprobeerd een balkondeur te openen, om ook even buiten te kijken. De wind had besloten dat de deur dicht moest blijven, dus 'k heb het maar bij een poging gelaten
Op zondag 27 oktober 2002 16:27 schreef paladin het volgende:
ik ben zo rond 13:30 eens buiten gaan staan hier in de buurt van zwolle, maar ik vind het wat tegenvallen
wat miezer, een beetje wind, maar niet echt wat je zegt een storm.
Soms zakt het af, maar even later is er weer een enorme windvlaag. Er is ook een boom afgeknapt
[edit]Maar toch zou ik er liever niet direct onder staan als er wat van die grote glazen platen naar beneden komen zeilen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 27-10-2002 16:39]
Lulliger is het voor mijn vriend die vanavond naar huis zou gaan met de trein, hij heeft morgen tentamen om kwart voor 9.. en aangezien zowat al het treinverkeer stil ligt...
[edit]
(ook in de buurt van Arnhem)
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 27-10-2002 16:38]
Voor in de buurt van Zwolle: Zullen die koeien gaan verzuipen of niet??????????
quote:Je hoorde dat ook ?
Op zondag 27 oktober 2002 16:37 schreef Verfokker het volgende:
Hier, ergens in DH, waait het flink, maar er gebeurt geen flikker. Verdomde goede huizen enzo...Voor in de buurt van Zwolle: Zullen die koeien gaan verzuipen of niet??????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |