-update-
Op dit moment is er een weeralarm voor zware storm (kracht 10) met kans op zeer zware storm (kracht 11).
Daar gaan we weer, trek je zuidwestertje maar vast aan, het KNMI heeft een voorwaarschuwing voor een mogelijk zware storm uitgegeven.
quote:
Voorwaarschuwing voor extreem weerOpgesteld door het KNMI op zaterdag 26 oktober 2002 om 11:32 uur.
Bericht nummer: 1
ZWARE STORM AAN DE KUST MET KANS OP ZEER ZWARE WINDSTOTEN IN HET BINNENLAND
Zondagmiddag en zondagavond bestaat in de kustgebieden
kans op een ZWARE ZUIDWESTERSTORM (windkracht 10), boven land
kunnen dan ZEER ZWARE WINDSTOTEN voorkomen van meer dan 100
km/u.
Volgend bericht: Uiterlijk 1800 Lokale tijd
[Dit bericht is gewijzigd door Againzender op 27-10-2002 09:33]
quote:Vet ik denk dat ik morgen maar ff een stukje ga lopen buiten, das echt cewl, ff uitwaaien
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:24 schreef Againzender het volgende:
Woei!Daar gaan we weer, trek je zuidwestertje maar vast aan, het KNMI heeft een voorwaarschuwing voor een mogelijk zware storm uitgegeven.
[..]
quote:Even lekker naar het strand
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:25 schreef appelsientje het volgende:Vet ik denk dat ik morgen maar ff een stukje ga lopen buiten, das echt cewl, ff uitwaaien
quote:staat de auto nog voor de deur?
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:35 schreef Nadientje het volgende:
nou ja wij hebben het vannacht al hier gehad... tjonge geloof niet dat ik het zo hard ooit heb horen waaien
quote:Bel Nico maar
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:52 schreef Echoes het volgende:
dakraam was er vanacht afgewaaid..*woon aan de kust*
Maandag niet, want dan moet vriendje weer werken, dus moet hij op de fiets en dat vind ik dan wel weer zielig.
ik heb de tank van men buitenboord motor al weer volgegooid, mijn laarzen en mijn regenpak staan klaar.
Wijde EE/Pikmeer Here I come!
mijn weekend kan nu al niet meer stuk...
Gisteren was het erg hier, ik ging naar de trein (in de auto gelukkig), toen ging het echt plensen.. Ik moest ongeveer 10 meter lopen op het station tot er weer schuilmogelijkheden waren en ik was me toch nat, terwijl ik toch ging rennen werd ik echt zeiknat die 10 meter. Stond ik in dat hokje kraakte dat hele hokje door de windstoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |