SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Balkanlanden bakken er weinig van vandaagAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oh en Bonucci begint het nieuwe FUT jaar met een IF denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
not bonnuciadquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
oh en Bonucci begint het nieuwe FUT jaar met een IF denk ik![]()
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
oh en Bonucci begint het nieuwe FUT jaar met een IF denk ik![]()
Wel als de web app deze week komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komt![]()
Ohja morgen komt er al eentjequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komt
Ik zit ook nog in vrijdag webappmode..kuthoax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totw van komende week komt toch ook meestal niet in de webapp? Dacht dat t vorige keer pas woensdag later was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komt
Oh dat zeg je hahah![]()
Kloptquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Totw van komende week komt toch ook meestal niet in de webapp? Dacht dat t vorige keer pas woensdag later was.![]()
grote kans dat hij +- de 12 komt hoor JP gaf op de 2e ook aan dat zijn app na 10 dagen offline is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja morgen komt er al eentje
Ik zit ook nog in vrijdag webappmode..kuthoaxPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Chuboi zei dat er volgende week dinsdag nog spelers worden aangekondigd. Lijkt me sterk dat de webapp er dan eerder is, maar we zullen het zienquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
grote kans dat hij +- de 12 komt hoor JP gaf op de 2e ook aan dat zijn app na 10 dagen offline is.![]()
Kan nog hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja morgen komt er al eentje
Ik zit ook nog in vrijdag webappmode..kuthoaxVorig jaar was het ook al op de 15e.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
we leven niet meer in vorig jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan nog hoorVorig jaar was het ook al op de 15e.
![]()
Vorig jaar waren alle stats nu al bekend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan nog hoorVorig jaar was het ook al op de 15e.
![]()
Vorig jaar had je nog een internetslot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren alle stats nu al bekend.
oh nu nog steeds whahahaha![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog een internetslot.
oh nu nog steeds whahahaha![]()
![]()
Je bent in vorm baasje.![]()
Bosnië!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Turkije
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Turkije![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Goalbeinn scoort zelfsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF BaleHala Madrid !
Lukt alleen als je spits ook geil voor de goal isquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
standaard situaties zitten wel goed bij die tjechenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij NL nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
standaard situaties zitten wel goed bij die tjechen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat zit er wel goed bij nederland, verdedigend is het kut aanvallend is het kut en standaard situaties zijn kut.quote:
en bij PSV leren ze duidelijk niet een bal uit de lucht te schieten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Clasie ontbreekt hè pikkebaas, je merkt het gelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zit er wel goed bij nederland, verdedigend is het kut aanvallend is het kut en standaard situaties zijn kut.
en bij PSV leren ze duidelijk niet een bal uit de lucht te schieten![]()
![]()
hier ga ik niet op inquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Clasie ontbreekt hè pikkebaas, je merkt het gelijk
#FreeTrapz![]()
Nee niet bepaald.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Clasie ontbreekt hè pikkebaas, je merkt het gelijk
Depay ook weer gruwelijk irritant aan het spelen zeg![]()
![]()
JEZUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jasper had die gewoon moeten hebben.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was natuurlijk een bal die Cilessen had moeten hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jasper had die gewoon moeten hebben.![]()
![]()
Wat een aidshond is Janmaat tochAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Janmaat. Die ouwe schele zak moet gewoon vd Wiel opstellen 😠Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Janmaat echt een kneus, het ging drvoor met die bal op de borst al net goed.
Daar had cillissen ook niet op gerekend, het is dat die daar goed in de goal stond..![]()
of gewoon een pionnetjequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
Janmaat. Die ouwe schele zak moet gewoon vd Wiel opstellen 😠Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon de fout van de keeper. kan gebeuren zo'n foutje van een rechtsback. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit voetbal lijkt sowieso nergens opNog erger dan dat countervoetbal van Louis.
Hala Madrid !
RvP meteen op zijn pik getrapt weer. Wat een aanvoerder. Al helpt dat trollhoofd van Smeagol/Maalderink ook niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was toch al duidelijk op het WK dat het geen aanvoerder is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
RvP meteen op zijn pik getrapt weer. Wat een aanvoerder. Al helpt dat trollhoofd van Smeagol/Maalderink ook niet.![]()
Snap niet waarom ze RvP nog oproepen. Hij voegt echt zelden tot nooit wat toe behalve aan het aantal maal buitenspel dat gaat altijd wel degelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
RvP meteen op zijn pik getrapt weer. Wat een aanvoerder. Al helpt dat trollhoofd van Smeagol/Maalderink ook niet.![]()
En toch is het gemis van Robben nog het grootste probleem. Zonder Robben had je de groep op het WK nog niet eens overleefd. Depay was de enige met creativiteit voorin.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
En die begint ook meteen weer te zweven nu. Probeer vaak te dribbelen en 3 man uit te spelen in plaats van een simpele oplossing te zoeken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
En toch is het gemis van Robben nog het grootste probleem. Zonder Robben had je de groep op het WK nog niet eens overleefd. Depay was de enige met creativiteit voorin.![]()
Pleurt die Janmaat even heel gauw een eind op. Van Geel toch goed zijn werk gedaan door hem te verkopen, wat een kneuzenkermis![]()
Janmiddelmaat
Janonderdemaat
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Depay...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
En toch is het gemis van Robben nog het grootste probleem. Zonder Robben had je de groep op het WK nog niet eens overleefd. Depay was de enige met creativiteit voorin.
laat memphis het niet horen, want hij zoekt je zo op...![]()
Ik vond depay ook zwaar tegen vallen, 3 dubbele scharen maar vervolgens zelf struikelen of een kut pass geven schiet je ook niks mee op..![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Maver24 het volgende:
Pleurt die Janmaat even heel gauw een eind op. Van Geel toch goed zijn werk gedaan door hem te verkopen, wat een kneuzenkermislolololquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:56 schreef Maver24 het volgende:
Janmaat basis, mooi om al die ex feyenoorders te zien. doet wel pijn dat we ze niet meer hebben![]()
De simpele oplossing net als die andere 10? Tikkie breed tikkie terug. Depay probeert tenminste nog wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die begint ook meteen weer te zweven nu. Probeer vaak te dribbelen en 3 man uit te spelen in plaats van een simpele oplossing te zoeken.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Om dan vervolgens te struikelen of tegen 3 man op te lopen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De simpele oplossing net als die andere 10? Tikkie breed tikkie terug. Depay probeert tenminste nog wat.![]()
![]()
Jasper kost je gewoon punten weer. Eerste bal was houdbaar en de 2e zat hij weer te apen gapen terwijl het gewoon een prima terugspeelbal was van JanGod.
Ik hoop dat Vermeer nu eerste keeper gaat worden. Tenminste een fatsoenlijke keeper![]()
Ze missen gewoon echt Robben en een dirigent op het middenveld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog nooit zo'n duidelijke troll gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
Jasper kost je gewoon punten weer. Eerste bal was houdbaar en de 2e zat hij weer te apen gapen terwijl het gewoon een prima terugspeelbal was van JanGod.
Ik hoop dat Vermeer nu eerste keeper gaat worden. Tenminste een fatsoenlijke keeper![]()
Godver we voelen elkaar echt aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop dat Vermeer nu eerste keeper gaat worden. Tenminste een fatsoenlijke keeper
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het ging zo goed want niemand reageerde erop en dan moet je het nog verneuken. Is ook een kwaliteit laten we maar zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n duidelijke troll gezien.![]()
Vermeer en janmaat in 1 team. Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop dat Vermeer nu eerste keeper gaat worden. Tenminste een fatsoenlijke keeper
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Misschien Hans de Wit van het Westlands mannenkoor?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze missen gewoon echt Robben en een dirigent op het middenveld.![]()
beter zingen ze radio active voor de wedstrijd ipv het wilhemius
welcome to the new aids, to the new aids, welcome to the new aids![]()
Voetbalkenners pur sangquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver we voelen elkaar echt aan.![]()
![]()
Hetzelfde als jij wanneer ik iets over Serero zeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het ging zo goed want niemand reageerde erop en dan moet je het nog verneuken. Is ook een kwaliteit laten we maar zeggen.![]()
grappen recyclenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef Rijst het volgende:
beter zingen ze radio active voor de wedstrijd ipv het wilhemius
welcome to the new aids, to the new aids, welcome to the new aids![]()
![]()
Nee want jij trolt niet over Serero.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij wanneer ik iets over Serero zeg.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Misschien Hans de Wit van het Westlands mannenkoor?
Er is er maar 1Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er moet gewoon goed gevoetbald worden vanuit achteruit om iets te kunnen verwachten. Met alle respect maar dit Eredivisie achterhoede kan toch niet representatief zijn op het hoogste niveau. 3-5-2 was perfect voor dit team.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
En toch is het gemis van Robben nog het grootste probleem. Zonder Robben had je de groep op het WK nog niet eens overleefd. Depay was de enige met creativiteit voorin.
Vlaar was op het EK 2012 echt afschuwelijk slecht bezig ( heel het team overigens ) en speelt ineens zijn beste wedstrijden ooit op het WK, dat kan toch niet zomaar ? Met 3-5-2 heb je met verdedigers die voetballend slecht gewoon genoeg afspeelmogelijkheden. Nu is er totaal geen samenhang met 5-3-2 of 4-3-3.
Wijnaldum is geen CM en op de CAM zijn er betere opties. Dan moet je met Fer - de Jong controlerend spelen en Sneijder meer naar voren. Van Persie speelt al sinds WK 2010 gewoon bagger voor Nederland ( met enkele uitzonderingen ), hij heeft gewoon ondersteuning nodig door een extra spits ( geen pinchhitter maar een type Aguero wendbaar, snel aan de bal en constant een dreiging voor de CB's).
Met alle respect voor Depay maar een rechtspoot op links is gewoon een overkill voor de spits(en), Robben straalt veel meer dreiging uit en kan de laatste tijd nog een aardig voorzet geven met zijn rechter. Het is gewoon moeilijk voetballen voor een spits met vleugels die constant naar binnen trekken.Hala Madrid !
voor de mensen met nog een ps3twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 22:48:50#FIFA15Demo download now live for PS3 in North America: http://t.co/3PQ4uKf1gE http://t.co/uSjimUokE5 reageer retweet
![]()
Ninja edit mofoquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er moet gewoon goed gevoetbald worden vanuit achteruit om iets te kunnen verwachten. Met alle respect maar dit Eredivisie achterhoede kan toch niet representatief zijn op het hoogste niveau. 3-5-2 was perfect voor dit team.
Vlaar was op het EK 2012 echt afschuwelijk slecht bezig ( heel het team overigens ) en speelt ineens zijn beste wedstrijden ooit op het WK, dat kan toch niet zomaar ? Met 3-5-2 heb je met verdedigers die voetballend slecht gewoon genoeg afspeelmogelijkheden. Nu is er totaal geen samenhang met 5-3-2 of 4-3-3.
Wijnaldum is geen CM en op de CAM zijn er betere opties. Dan moet je met Fer - de Jong controlerend spelen en Sneijder meer naar voren. Van Persie speelt al sinds WK 2010 gewoon bagger voor Nederland ( met enkele uitzonderingen ), hij heeft gewoon ondersteuning nodig door een extra spits ( geen pinchhitter maar een type Aguero wendbaar, snel aan de bal en constant een dreiging voor de CB's).
Met alle respect voor Depay maar een rechtspoot op links is gewoon een overkill voor de spits(en), Robben straalt veel meer dreiging uit en kan de laatste tijd nog een aardig voorzet geven met zijn rechter. Het is gewoon moeilijk voetballen voor een spits met vleugels die constant naar binnen trekken.
Voordat ik geklaag krijg dat alinea's wenselijk zijnquote:![]()
![]()
Hala Madrid !
ik wou het bijna zeggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voordat ik geklaag krijg dat alinea's wenselijk zijn![]()
![]()
![]()
omdat hij fucking slecht is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Kiid het volgende:
Ik snap ook niet waarom Leroy niet gewoon speelt op het middenveld.
beter dan Clasie, dat wel![]()
Verstandige teksten jonge man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er moet gewoon goed gevoetbald worden vanuit achteruit om iets te kunnen verwachten. Met alle respect maar dit Eredivisie achterhoede kan toch niet representatief zijn op het hoogste niveau. 3-5-2 was perfect voor dit team.
Met alle respect voor Depay maar een rechtspoot op links is gewoon een overkill voor de spits(en), Robben straalt veel meer dreiging uit en kan de laatste tijd nog een aardig voorzet geven met zijn rechter. Het is gewoon moeilijk voetballen voor een spits met vleugels die constant naar binnen trekken.
Ik zou alleen RvP niet meer opstellen maar gewoon met Huntelaartje spelen en die buitenspelers eens dwingen tot het geven van een voorzet of pas want daar hebben ze moeite mee of je moet met Narsingh spelen maar die kan er geen kut van.![]()
Enkele maanden geleden speelde iedereen gewoon in de Eredivisie. Je gaat met niet vertellen dat ze ineens klassen beter zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef Freire het volgende:
Er speelt maar 1 eredivisie speler in de achterhoede ( en die deed maar 40min mee)
Hala Madrid !
En dan heb je nog Blind die altijd op Eredivisie niveau speeltquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef Freire het volgende:
Er speelt maar 1 eredivisie speler in de achterhoede ( en die deed maar 40min mee)![]()
ze kunnen nog 2 jaar groeien, zelfs met een eredivisie team moet ijsland en die andere meuk te doen zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enkele maanden geleden speelde iedereen gewoon in de Eredivisie. Je gaat met niet vertellen dat ze ineens klassen beter zijntoch 18M dat is pas verkopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan heb je nog Blind die altijd op Eredivisie niveau speelt
#FreeTrapz![]()
Jupiler League*quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan heb je nog Blind die altijd op Eredivisie niveau speelt![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan heb je nog Blind die altijd op Eredivisie niveau speelt![]()
Hoeveel assists in de afgelopen 10 wedstrijden?![]()
Ijsland heeft wel Turkije even bewerkt met hun Onix.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze kunnen nog 2 jaar groeien, zelfs met een eredivisie team moet ijsland en die andere meuk te doen zijnHala Madrid !
http://www.dumpert.nl/med(...)aoke_in_taiwan_.html
Rijst zingt Bassie & Adriaan
Er zijn echt veel deelnemers al
http://www.dumpert.nl/tag/bakaraoke![]()
op hoeveel kratjes moet die midget wel niet staan danquote:
#FreeTrapz![]()
rijst doet het best heel redelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aoke_in_taiwan_.html
Rijst zingt Bassie & Adriaan
Er zijn echt veel deelnemers al
http://www.dumpert.nl/tag/bakaraoke![]()
![]()
El Ghazi op rechts, Kishna op links en Hunter spits![]()
Oh ja en roep Heitinga ook maar weer op. Blind CM en Emanuelson linksback. En natuurlijk vd Wiel voor Janmiddelmaat.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Lengte staat niet gelijk aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op hoeveel kratjes moet die midget wel niet staan dan
Clasie, Messi, Ribery, Iniesta, Xavi.. allemaal een beetje op hetzelfde niveau.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
El Gazhi is wel een goede want die heeft alles geleerd bij Feyenoord. Dan JP op rechts en RvP gewoon in de spits houden. Middenveld Fer/wijnaldum/clasie en dan achterin bmi/vlaar/de vrij/janmaat en dan als keeper vermeer![]()
Ongelooflijk dat jullie zo'n groot talentje laten lopen. Die is nu al beter dan Boetius.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef Kiid het volgende:
El Gazhi is wel een goede want die heeft alles geleerd bij Feyenoord. Dan JP op rechts en RvP gewoon in de spits houden. Middenveld Fer/wijnaldum/clasie en dan achterin bmi/vlaar/de vrij/janmaat en dan als keeper vermeer![]()
ik had het over dat debiele plaatje van je downiequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lengte staat niet gelijk aan kwaliteit.
Clasie, Messi, Ribery, Iniesta, Xavi.. allemaal een beetje op hetzelfde niveau.![]()
clasie had het hier ook echt niet geweldig laten lopen hoor
#FreeTrapz![]()
Idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat jullie zo'n groot talentje laten lopen. Die is nu al beter dan Boetius.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
We laten er zoveel lopen omdat we er anders wel 22 op kunnen stellen ieder seizoenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat jullie zo'n groot talentje laten lopen. Die is nu al beter dan Boetius.![]()
![]()
En hoeveel zijn er ook goed daarvan? Meeste is brandhoutquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
We laten er zoveel lopen omdat we er anders wel 22 op kunnen stellen ieder seizoen![]()
zoveel talent maar nog steeds een A: drive nodig hebben om foto's van het laatste kampioenschap te kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
We laten er zoveel lopen omdat we er anders wel 22 op kunnen stellen ieder seizoen
#FreeTrapz![]()
En dan werd je nog geen kampioenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
We laten er zoveel lopen omdat we er anders wel 22 op kunnen stellen ieder seizoen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het geld van Ajax is moeilijk tegenop te boksen![]()
![]()
ja want die geven het ook zo lekker uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het geld van Ajax is moeilijk tegenop te boksen![]()
staat daar maar te staan
#FreeTrapz![]()
de Boer neemt die FIFA ranking echt serieus
Hala Madrid !
Het Nederlands elftal was en is gewoon matig. Een prestatie als op het WK met dit soort materiaal gaat nooit meer gebeuren. Volledig de verdienste van van Gaal en Robben. Alle spelers die een mooie transfer hebben gemaakt door het WK gaan keihard falen.![]()
3x op rij op het EKquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef Freire het volgende:
Sneijder: Kan niet herinneren dat ik 2x achter elkaar heb verloren![]()
en daarna nog tegen Belgenland.
![]()
BMI en de vrij zou nog kunnen dat ze het gaan halen om met heel hard werken de stap te maken in italie en portugal. Janmaat zie ik t absoluut niet maken in engeland blind eigenlijk ook niet en zeker niet als LB.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
Het Nederlands elftal was en is gewoon matig. Een prestatie als op het WK met dit soort materiaal gaat nooit meer gebeuren. Volledig de verdienste van van Gaal en Robben. Alle spelers die een mooie transfer hebben gemaakt door het WK gaan keihard falen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
3x op rij op het EKen daarna nog tegen Belgenland.
![]()
![]()
Blind doet het juist uitstekend die gaat het zonder moeite reddenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
BMI en de vrij zou nog kunnen dat ze het gaan halen om met heel hard werken de stap te maken in italie en portugal. Janmaat zie ik t absoluut niet maken in engeland blind eigenlijk ook niet en zeker niet als LB.![]()
Na de wedstrijd tegen PEC Zwolle aan het begin van vorig seizoen moest Koeman ze nog uitleggen hoe ze moesten dekken, weet je die scene nog? Die gasten hebben gewoon gepiekt op het juiste moment. Dat maakt ze geen wereldverdedigers.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
BMI en de vrij zou nog kunnen dat ze het gaan halen om met heel hard werken de stap te maken in italie en portugal. Janmaat zie ik t absoluut niet maken in engeland blind eigenlijk ook niet en zeker niet als LB.![]()
misschien als CDM, LB zie ik hem nog niet doen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind doet het juist uitstekend die gaat het zonder moeite reddenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als ik naar mezelf kijk heb ik op het moment dat je een stap hoger gaat in het begin last, kunt het moeilijk volgen. maar met hard werken kan je toch bij komen en het gaat makkelijker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen PEC Zwolle aan het begin van vorig seizoen moest Koeman ze nog uitleggen hoe ze moesten dekken, weet je die scene nog? Die gasten hebben gewoon gepiekt op het juiste moment. Dat maakt ze geen wereldverdedigers.
denk dat ze beide wel degelijke verdedigers kunnen worden als ze die stap maken. maar angstgegners zullen het niet echt worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De vrij vond ik vandaag gewoon sterk spelen, won bijna al ze duels en andere lieten hem veel de opbouw doen, is wel echt hard gegroeid de laatste tijd. Bmi niet speciaal maar ook niet heel slecht. Veltman zag je wel het eerste half uur dat die nog wat tekort komt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen PEC Zwolle aan het begin van vorig seizoen moest Koeman ze nog uitleggen hoe ze moesten dekken, weet je die scene nog? Die gasten hebben gewoon gepiekt op het juiste moment. Dat maakt ze geen wereldverdedigers.![]()
Al ze duelsquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef Matedeor het volgende:
[..]
De vrij vond ik vandaag gewoon sterk spelen, won bijna al ze duels en andere lieten hem veel de opbouw doen, is wel echt hard gegroeid de laatste tijd. Bmi niet speciaal maar ook niet slecht. Veltman zag je wel het eerste half uur dat die nog tekort komt.Is dit de trieste opvolger van alles transformeren van m'n en mijn naar "me" ?
![]()
ik miste de hele wedstrijd de rust die aangaf dat ze het onder controle hadden achterin, of ze dan duels winnen of niet. die achterste 4 moeten gewoon zorgen dat je denk dit komt goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef Matedeor het volgende:
[..]
De vrij vond ik vandaag gewoon sterk spelen, won bijna al ze duels en andere lieten hem veel de opbouw doen, is wel echt hard gegroeid de laatste tijd. Bmi niet speciaal maar ook niet slecht. Veltman zag je wel het eerste half uur dat die nog tekort komt.
niet als ze 5 meter over de middenlijn zijn dat je gaat billenknijpen of ze toevallig op de goede plaats staan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heeft vaak ook voor een groot gedeelte met het 'staan' van het team te maken en de middenvelders. De jong en wijnaldum werden vandaag ook regelmatig te makkelijk voorbij gelopen of stonden niet in positie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik miste de hele wedstrijd de rust die aangaf dat ze het onder controle hadden achterin, of ze dan duels winnen of niet. die achterste 4 moeten gewoon zorgen dat je denk dit komt goed.
niet als ze 5 meter over de middenlijn zijn dat je gaat billenknijpen of ze toevallig op de goede plaats staan.![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar je kan hele aardige goals maken met die nieuwe ball physicsben benieuwd hoe het eindproduct aanvoelt (inb4 zwaar kut)
![]()
koop een ps4 baasquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar je kan hele aardige goals maken met die nieuwe ball physicsben benieuwd hoe het eindproduct aanvoelt (inb4 zwaar kut)
![]()
koop een pcquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
ga werken voor je geldquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik daar geen geld voor heb
Maandje en je hebt het wel. Kan je daarna weer stoppen. Do it![]()
verkoop de swift van je maquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik daar geen geld voor hebSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
350 euro in de maand heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ga werken voor je geld
Maandje en je hebt het wel. Kan je daarna weer stoppen. Do itTenzij het meth maken is maar dat zal wel niet
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
verkoop de swift van je ma je kontje achter het stationPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
niet maximaal lenenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik daar geen geld voor heb![]()
![]()
10tje in het uur, is 35 uur. is een dag in de week.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
350 euro in de maand heb ik geen tijd voorTenzij het meth maken is maar dat zal wel niet
je zou de eerste student zijn die daar geen tijd voor hebt
#FreeTrapz![]()
waar kan ik een tientje per uur krijgen danquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
10tje in het uur, is 35 uur. is een dag in de week.
je zou de eerste student zijn die daar geen tijd voor hebt![]()
ben wel al bezig met iets maar dat is meer doordeweeks![]()
![]()
charme offensief is ingezet hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef ThadCastle het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
ps4 clubs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe oud ben je dan geen 15 meer toch ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar kan ik een tientje per uur krijgen dan![]()
ben wel al bezig met iets maar dat is meer doordeweeks
wat krijg je in een supermarkt ? 8 euro ofzo.
zondagen werken en dubbel geld cashenbetere dingen waren dat.
#FreeTrapz![]()
bij de action kreeg je iets van 5,60 ofzo als 19 jarigequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan geen 15 meer toch ?
wat krijg je in een supermarkt ? 8 euro ofzo.
zondagen werken en dubbel geld cashenbetere dingen waren dat.
![]()
![]()
mooi beessiequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh dat is niet bar veel iddquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij de action kreeg je iets van 5,60 ofzo als 19 jarige![]()
het is dus toch zo. VROEGER was alles beter
#FreeTrapz![]()
Waaruit maak je dat op?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
het is wel duidelijk dat FUT weer een HYPER HYPER festijn wordt![]()
Thnx. Ik haal die wel even binnen voor morgen in de treinquote:Op woensdag 10 september 2014 00:23 schreef Zhano het volgende:
Donderdag volgens mij (komende). Vorige week was die voorstel-aflevering.![]()
heb je fut al gespeeld in de demo?quote:dan merk je het wel. Maar ja zal allemaal nog wel veranderen dus eigenlijk beetje een nutteloze uitspraak
![]()
![]()
Nee want PS3quote:Op woensdag 10 september 2014 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je fut al gespeeld in de demo?dan merk je het wel. Maar ja zal allemaal nog wel veranderen dus eigenlijk beetje een nutteloze uitspraak
![]()
![]()
Alleen US toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb er ook 1 voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
[..]
Daar is ie te downloaden voor NA
Hier moet Hugo nu tegen:![]()
![]()
Easy win dus. Lineker is maar meh. Rijkaard is ook niet OP ofzo. Suker enige CDM is dom. Alleen Ruud is engquote:Op woensdag 10 september 2014 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen US toch?
Hier moet Hugo nu tegen:
[ afbeelding ]![]()
hong kong niet chinaquote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar is ie te downloaden voor NA![]()
rijst heeft 30 passing johquote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar is ie te downloaden voor NAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
typisch ook die chemkaartenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Easy win dus. Lineker is maar meh. Rijkaard is ook niet OP ofzo. Suker enige CDM is dom. Alleen Ruud is eng
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eta pesna o samom prekrasnomquote:Op woensdag 10 september 2014 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
MOSKAU! Raz dva tri
MOSKAU! Posmotri
Pioneri tam idut, Pesni Leninu poyut!
gorode v mire MOSKVA![]()
slim om fifa digitaal via usa store te kopen? 60$ en eerdere release?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eta pesna o samom prekrasnom
gorode v mire MOSKVA
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kan. Heb je alleen geen fysiek spelquote:Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
slim om fifa digitaal via usa store te kopen? 60$ en eerdere release?![]()
![]()
nice, ga ik denk ik maar doen danquote:Op woensdag 10 september 2014 00:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan. Heb je alleen geen fysiek spel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kan je hem ook niet kapotgooienquote:Op woensdag 10 september 2014 00:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, ga ik denk ik maar doen dan![]()
![]()
hahahquote:Op woensdag 10 september 2014 00:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je hem ook niet kapotgooienZie dat je op usa account nu zelfs met paypal kan betalen. fking chill
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kun je die regio's een beetje switchen ofzo of?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahZie dat je op usa account nu zelfs met paypal kan betalen. fking chill
![]()
geen risico's aan? Nog nooit iemand voor gebanned ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
moet je wel een amerikaans adres aan je paypal gekoppeld hebben geloof ikquote:Op woensdag 10 september 2014 00:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hoe bedoel je? voor online gamen/? geen idee hoe dat werkt, denk niet dat het uitmaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 00:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je die regio's een beetje switchen ofzo of?
@thad, op ps3 nooit problemen mee gehad'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 01:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
moet je wel een amerikaans adres aan je paypal gekoppeld hebben geloof iknja 3 20$ psn cards kopen met paypal ook geen moeite als dat zo is
Heeft natuurlijk wel chille voordelen, maar ik vind het toch wel tricky met games kopenquote:Op woensdag 10 september 2014 01:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe bedoel je? voor online gamen/? geen idee hoe dat werkt, denk niet dat het uitmaakt
@thad, op ps3 nooit problemen mee gehad![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 01:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
moet je wel een amerikaans adres aan je paypal gekoppeld hebben geloof ikIk heb gewoon een EU account, die kun je niet zomaar ff switchen denk ik?quote:Op woensdag 10 september 2014 01:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe bedoel je? voor online gamen/? geen idee hoe dat werkt, denk niet dat het uitmaakt
@thad, op ps3 nooit problemen mee gehadEn geen zin om FIFA op een ander account te hebben...
![]()
Als je je USA account als primary account instelt kun je de games ook op EU account spelen (aldus internet)quote:Op woensdag 10 september 2014 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb gewoon een EU account, die kun je niet zomaar ff switchen denk ik?En geen zin om FIFA op een ander account te hebben...
![]()
Kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 01:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je je USA account als primary account instelt kun je de games ook op EU account spelen (aldus internet)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja kan wel. je weet hoevaak ik ghost speelde op ps3 en die ook op usa account gekocht en ook nog eens gedeeld met iemandquote:Op woensdag 10 september 2014 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb gewoon een EU account, die kun je niet zomaar ff switchen denk ik?En geen zin om FIFA op een ander account te hebben...
Delen op ps4 wel aids maar op main account spelen geen probleem
denk dat het heel erg meevalt hoor, hoe tricky het is dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel chille voordelen, maar ik vind het toch wel tricky met games kopen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik denk niet dat ik eraan ga beginnen. Voor 10 euro minder en paar dagen eerder ga ik het niet doenquote:Op woensdag 10 september 2014 01:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kan wel. je weet hoevaak ik ghost speelde op ps3 en die ook op usa account gekocht en ook nog eens gedeeld met iemandDelen op ps4 wel aids maar op main account spelen geen probleem
[..]
denk dat het heel erg meevalt hoor, hoe tricky het is dan.Kan wel 60 euro zijn over meerdere games of course. Blijf wel gewoon jelly op de mensen die het wel doen en eerder fifa spelen dan ik hehe
![]()
hahah ja ik denk niet dat er nadelen aan zittenquote:Op woensdag 10 september 2014 01:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik eraan ga beginnen. Voor 10 euro minder en paar dagen eerder ga ik het niet doenKan wel 60 euro zijn over meerdere games of course. Blijf wel gewoon jelly op de mensen die het wel doen en eerder fifa spelen dan ik hehe
Daar wel. Tevens de enige linie waar je goede chem hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
Met Lavezzi heb ik achterin gewoon 10 chem?![]()
Dan zul je Varela moeten laten vallen. Daar evt Griezmann neergooien, Benzema in de spits, Candreva rechtsbuiten.quote:![]()
Wil natuurlijk ook met Martinez spelenquote:Op woensdag 10 september 2014 02:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zul je Varela moeten laten vallen. Daar evt Griezmann neergooien, Benzema in de spits, Candreva rechtsbuiten.![]()
Zoek het dan maar lekker uit met je zooitjequote:Op woensdag 10 september 2014 02:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil natuurlijk ook met Martinez spelen![]()
Ja nu wordt hij te lastig hequote:Op woensdag 10 september 2014 02:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek het dan maar lekker uit met je zooitjeMartinez en Matuidi enige 2 die sowieso moeten blijven staan
![]()
Het is dat ik nachtdienst heb en de tijd, vooruit, gewoon alles PSGquote:Op woensdag 10 september 2014 02:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja nu wordt hij te lastig heMartinez en Matuidi enige 2 die sowieso moeten blijven staan
![]()
![]()
Reemi je wordt gemisttwitter:FutDB twitterde op woensdag 10-09-2014 om 02:25:31@WeFUT Why you are not on skype anymore? reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
vast veelgestelde vraag, maar kan iemand me even bijpraten hoe het zit met evt. toekomstige loyalty packs voor fifa 15? ik heb fifa 13 op PC, 14 op 360 en wil nu weer 15 op PC vanwege de betere engine.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Rating veel te hoogquote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar is ie te downloaden voor NA![]()
FUT op de PCquote:Op woensdag 10 september 2014 08:07 schreef Cara het volgende:
vast veelgestelde vraag, maar kan iemand me even bijpraten hoe het zit met evt. toekomstige loyalty packs voor fifa 15? ik heb fifa 13 op PC, 14 op 360 en wil nu weer 15 op PC vanwege de betere engine.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
pff lame komt tv eindelijk deze week is het precies de dag dat ik m'n 2 verplichten uren hebverwachte bezorgtijd 8-2100
Bezorging naar dinsdag verplaatsen dan maar
baas niks tukken ga levellenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk maar niet dat ik die Fifa 14.5 versie ga halen voor de 360 en al helemaal niet dat ik een van die waardeloze nieuwe consoles koop. Geldverspilling. Bedankt voor het antwoord op mijn vraag, trouwens.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
FUT op PCquote:Op woensdag 10 september 2014 09:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik die Fifa 14.5 versie ga halen voor de 360 en al helemaal niet dat ik een van die waardeloze nieuwe consoles koop. Geldverspilling. Bedankt voor het antwoord op mijn vraag, trouwens.![]()
![]()
Het FIFA 14.5 noemen omdat je een paar opgepluste graphics mistquote:Op woensdag 10 september 2014 09:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik die Fifa 14.5 versie ga halen voor de 360 en al helemaal niet dat ik een van die waardeloze nieuwe consoles koop. Geldverspilling. Bedankt voor het antwoord op mijn vraag, trouwens.
verder weet ik het antwoord niet op zulke lastige vragen. hou t gewoon bij 1 console
ohja.. FUT op PC
#FreeTrapz![]()
360 versie is wel echt minder dan de nextgens hoor, ook qua features Enzo..quote:Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het FIFA 14.5 noemen omdat je een paar opgepluste graphics mist
verder weet ik het antwoord niet op zulke lastige vragen. hou t gewoon bij 1 console
ohja.. FUT op PC![]()
Nja, ik snap best wel dat als je een fucking zieke PC hebt, dat dat allemaal beter is. Maar kom op, achter je bureautje op je zolderkamertje in je eentje gamen. Nee, doe mij maar chill op de bank met matties.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, maar dan heb je het vaak ook over pc's die 3x (al dan niet meer) duurder zijn dan de Playstation 4.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik snap best wel dat als je een fucking zieke PC hebt, dat dat allemaal beter is. Maar kom op, achter je bureautje op je zolderkamertje in je eentje gamen. Nee, doe mij maar chill op de bank met matties.
Overigens moet ik ook toegeven dat mijn eerste Fifa ook op pc was. Fifa 2005 met off the ball control en 41212 AC Milan![]()
![]()
Reemi moet echt werken aan zijn marketing shizzle.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reemi je wordt gemisttwitter:FutDB twitterde op woensdag 10-09-2014 om 02:25:31@WeFUT Why you are not on skype anymore? reageer retweet
Hoezoquote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reemi moet echt werken aan zijn marketing shizzle.![]()
Wat is daar mis mee dan? Beetje SMLENO'en. Voor de rest speel ik bijna geen games op de PC (ja, JJ2quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik snap best wel dat als je een fucking zieke PC hebt, dat dat allemaal beter is. Maar kom op, achter je bureautje op je zolderkamertje in je eentje gamen. Nee, doe mij maar chill op de bank met matties.)
![]()
Dit komt wel meer over als een stalker maar toch :pquote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reemi moet echt werken aan zijn marketing shizzle.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik was er de afgelopen dagen telkensquote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reemi moet echt werken aan zijn marketing shizzle.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, dat doe ik ookquote:Op woensdag 10 september 2014 09:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Beetje SMLENO'en. Voor de rest speel ik bijna geen games op de PC (ja, JJ2)
. Maar als er vrienden over de vloer komen, wil je toch gezellig met z'n allen je nieuwe FIFA uit proberen? Leuk dan, met z'n allen kijken hoe iemand anders speelt.
Wat vind je van Garay? Ik vind die versie echt koningquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik deed in FIFA 13 wel eens 2 vs 2 met mijn broer en nog een paar maar nu niet meer.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar als er vrienden over de vloer komen, wil je toch gezellig met z'n allen je nieuwe FIFA uit proberen? Leuk dan, met z'n allen kijken hoe iemand anders speelt.
![]()
Een paar opgepluste graphics? Er ontbreken complete spelonderdelen. Pro Clubs bijvoorbeeld, mijn favoriete mode, zit er niet eens bij. Dan kan ik net zo goed 14 blijven spelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het FIFA 14.5 noemen omdat je een paar opgepluste graphics mist
verder weet ik het antwoord niet op zulke lastige vragen. hou t gewoon bij 1 consoleUgh, fanboy. Ik heb voor FIFA niet eens een laadtijd.quote:Ben je achterlijk ofzo? Wel eens van een HDMI kabel gehoord?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik snap best wel dat als je een fucking zieke PC hebt, dat dat allemaal beter is. Maar kom op, achter je bureautje op je zolderkamertje in je eentje gamen. Nee, doe mij maar chill op de bank met matties.
Al woont kennelijk volgens jou iedereen met een PC nog bij zijn ouders, dus dat zal dan wel.Ik koop die PC toch niet alleen voor FIFA? Dat je nou 500 euro uitgeeft puur om spellen te spelen, oke, maar ik leg liever wat extra neer voor iets waar ik veel meer aan heb.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het vaak ook over pc's die 3x (al dan niet meer) duurder zijn dan de Playstation 4.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat vind je van Garay? Ik vind die versie echt koning![]()
![]()
Grote kansen liggen er. Fuseer met hem en naai hem een oor aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik was er de afgelopen dagen telkensRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alcohol + Fifa maakt een machtige combinatiequote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar als er vrienden over de vloer komen, wil je toch gezellig met z'n allen je nieuwe FIFA uit proberen? Leuk dan, met z'n allen kijken hoe iemand anders speelt.
![]()
![]()
Gelukkig eens iemand die niet met de staart tussen de benen in andere topics gaat huilen hoe onaardig wij wel niet zijn![]()
![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 10-09-2014 om 08:03:23Today is the last TOTW for FUT14 reageer retweet
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je voelt je wel aangevallen als het om je heilge PC gaat?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:53 schreef Cara het volgende:
Ik koop die PC toch niet alleen voor FIFA? Dat je nou 500 euro uitgeeft puur om spellen te spelen, oke, maar ik leg liever wat extra neer voor iets waar ik veel meer aan heb."FUT op PC
" is meer een running gag hier.
and it's a good onequote:Op woensdag 10 september 2014 09:55 schreef Reemi het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 10-09-2014 om 08:03:23Today is the last TOTW for FUT14 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Toch is het kut. Die prijzen zijn absurd en tot dit jaar toe was het ook steeds een mongolide versie, geen idee hoe dat nu zit.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangevallen als het om je heilge PC gaat?"FUT op PC
Dat het een running gag is kan hij natuurlijk ook niet ruiken.![]()
Nee ik geef het alleen maar aan en verwijt hem niks.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch is het kut. Die prijzen zijn absurd en tot dit jaar toe was het ook steeds een mongolide versie, geen idee hoe dat nu zit.
Dat het een running gag is kan hij natuurlijk ook niet ruiken.![]()
Volgens mij is het vanaf dit jaar toch een next-gen versie die op de PC gaat komen? De jaren hier voor waren volgens mij "updated" PS2 versies
Nee. Ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:53 schreef Cara het volgende:
Ben je achterlijk ofzo? Wel eens van een HDMI kabel gehoord?
Al woont kennelijk volgens jou iedereen met een PC nog bij zijn ouders, dus dat zal dan wel.
Of alleen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Beste Zhaneau,quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
360 versie is wel echt minder dan de nextgens hoor, ook qua features Enzo..
wat voor geweldige features mis ik wanneer ik op de PS3 speel i.p.v. de PS4 ?
38 herhalingen en ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
fixedquote:Op woensdag 10 september 2014 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrienden + Alcohol + Fifa maakt een machtige combinatie
Geen clubs, geen lekkere bitches op een zaterdagavond enz enz.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beste Zhaneau,
38 herhalingen en ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb me er niet heel erg in verdiept, maar dat heb ik ergens gelezen. Hoogachtend, Hare Majesteit de Koningin.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beste Zhaneau,
38 herhalingen en ?![]()
Biertje en FIFA doen is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je in je eentje alcohol gaat drinken en dan Fifa gaat doen
Het is wat anders dat je een fles tequilla leeg zuipt en bij jezelf bellyshots gaat doen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, oké een biertje is wel wat anders, maar meestal is het dan een shotje iedere goalquote:Op woensdag 10 september 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Biertje en FIFA doen is toch niks mis mee?
Het is wat anders dat je een fles tequilla leeg zuipt en bij jezelf bellyshots gaat doen...![]()
![]()
alleen clubs maar dat maakt me niet uit want heb toch geen vrienden.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb me er niet heel erg in verdiept, maar dat heb ik ergens gelezen. Hoogachtend, Hare Majesteit de Koningin.
zoals een echte fokker dat hosseltPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nja, je kan ook terug komen van het stappen en dan in je eentje FIFA gaan doenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je in je eentje alcohol gaat drinken en dan Fifa gaat doen
13 was gewoon gelijk, 14 niet. Daarom 14 op de 360.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik geef het alleen maar aan en verwijt hem niks.![]()
Volgens mij is het vanaf dit jaar toch een next-gen versie die op de PC gaat komen? De jaren hier voor waren volgens mij "updated" PS2 versies
15 is identiek aan PS4/XboneNee hoor, ik geef gewoon aan hoe ik het zie.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangevallen als het om je heilge PC gaat?"FUT op PC
Met prijzen bedoel je dan FUT prijzen of de prijs van het spel?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch is het kut. Die prijzen zijn absurd en tot dit jaar toe was het ook steeds een mongolide versie, geen idee hoe dat nu zit.
Dat het een running gag is kan hij natuurlijk ook niet ruiken.Ok.quote:Je snapt dat een PC ook USB-poorten heeft waar je controllers in kan steken?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat hij het heeft over de spelers in FUT want die prijzen zijn wel echt absurd (op de playstation nu ook trouwens hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 10:04 schreef Cara het volgende:
[..]
13 was gewoon gelijk, 14 niet. Daarom 14 op de 360.
15 is identiek aan PS4/Xbone
[..]
Nee hoor, ik geef gewoon aan hoe ik het zie.
[..]
Met prijzen bedoel je dan FUT prijzen of de prijs van het spel?
[..]
Ok.
[..]
Je snapt dat een PC ook USB-poorten heeft waar je controllers in kan steken?).
Qua power staat de PC toch een stuk hoger dan de PS4 en PS3 (ligt natuurlijk aan de hardware maar om een betere pc te hebben hoef je er niet veel geld in te steken) dus ik heb nooit echt begrepen dat PC een mindere versie moest hebben. Zal wel liggen dat de meeste spellen ontwikkeld worden op een console en dan geport worden naar de PC.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dat snap ik. Maar neem jij je PC ook overal naartoe? Of heb je er nog een laptop naast?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:04 schreef Cara het volgende:
[..]
13 was gewoon gelijk, 14 niet. Daarom 14 op de 360.
15 is identiek aan PS4/Xbone
[..]
Nee hoor, ik geef gewoon aan hoe ik het zie.
[..]
Met prijzen bedoel je dan FUT prijzen of de prijs van het spel?
[..]
Ok.
[..]
Je snapt dat een PC ook USB-poorten heeft waar je controllers in kan steken?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
kunnen dus wel concluderen dat de webapp voor volgende week woensdag open gaat
#FreeTrapz![]()
Het verbaasde me eigenlijk dat de PC dit jaar een next-gen versie kreeg.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het heeft over de spelers in FUT want die prijzen zijn wel echt absurd (op de playstation nu ook trouwens hoor).
Qua power staat de PC toch een stuk hoger dan de PS4 en PS3 (ligt natuurlijk aan de hardware maar om een betere pc te hebben hoef je er niet veel geld in te steken) dus ik heb nooit echt begrepen dat PC een mindere versie moest hebben. Zal wel liggen dat de meeste spellen ontwikkeld worden op een console en dan geport worden naar de PC.
Schreef het tot nu toe aan tot luiheid van EA, zo min mogelijk moeite doen voor zoveel mogelijk geld.
Waarschijnlijk is de PC-versie nu up-to-date omdat het voor de PS4/Xbone wat makkelijker is om ports te maken vanwege vebeterde infrastructuur t.o.v. PS3/360.Je gelimiteerde denkwijze is bijzonder indrukwekkend.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar neem jij je PC ook overal naartoe? Of heb je er nog een laptop naast?
Misschien hebben mijn vrienden ook gewoon FIFA thuis liggen? Of is dat voor jou geen optie?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
@Cara: Prijzen van de spelers ja. Daarnaast gehoord dat er veel mensen zijn die coins farmen door alle potjes te disconnecten.
@Blanchito: oh die voor Poepzor? Regelrecht van Futhead, vond de NIF Garay tevtraag![]()
![]()
Hoezo? Ik denk en hoop gewoon vrijdag.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
kunnen dus wel concluderen dat de webapp voor volgende week woensdag open gaat![]()
Nou, ik bedoelde meer dat je argument niet echt geldig is als je zegt dat je geen extra geld uit wilt geven voor een console, maar dat wel doet voor een laptop.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:14 schreef Cara het volgende:
Je gelimiteerde denkwijze is bijzonder indrukwekkend.
Misschien hebben mijn vrienden ook gewoon FIFA thuis liggen? Of is dat voor jou geen optie?
Natuurlijk is dat een optie, maar ik heb een voorkeur om mijn vrienden in levende lijven te spreken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Want laatste TOTW van 14, hij moet dus open zijn voor woensdagquote:Op woensdag 10 september 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik denk en hoop gewoon vrijdag.
#FreeTrapz![]()
als jij bij een vriend speelt neem je ook je console mee?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer dat je argument niet echt geldig is als je zegt dat je geen extra geld uit wilt geven voor een console, maar dat wel doet voor een laptop.
Natuurlijk is dat een optie, maar ik heb een voorkeur om mijn vrienden in levende lijven te spreken.die vriend kan toch ook een PC met FIFA hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |