Oh, dat is vervelend voor hem.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
De man des huizes heeft wat gezondheids-issues die erger worden door slaapgebrek. Wisten we ook van tevoren hoor, dus ik wist dat ik de nacht-shifts zou moeten doen terwijl hij zo veel mogelijk slaap pakt. Maar het is bij ons dus niet iets waar hij zich maar even overheen moet/kan zetten, want slaaptekort veroorzaakt lichamelijke klachten. Dus als ik een manier kan vinden waarbij wij goed slapen en de baby er geen last van heeft, zou dat fijn zijn. En zo niet, dan passen we ons gewoon aan hoor. Dochtertje is het belangrijkst
De eerste twee nachten stond hij minder gevoelig maar werd ik dus te laat wakker naar mijn zin.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef Burdie het volgende:
Kan je het niet eens proberen, minder gevoelig zetten? Ik vind het juist wel prettig dat onze babyfoon alleen aanslaat als er misschien iets is. Anders zou ik bij elk kuchje rechtop zitten, tot de babyfoon uiteindelijk in mijn 'dat hoort nu eenmaal als achtergrondgeluid op onze kamer'-filter weg valt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:51 schreef Kursor het volgende:
ben zo blij dat m'n kleine meisje zo lekker groeit
! Nu bij 4 maanden 6560g en 64,5 cm. Zo fijn en soepel als het gaat.
Oudste dochter was zo lang bij 7 maanden en zo zwaar bij 9 maanden; ook borstvoeding trouwens.
Dat kan ik ook eens proberen Ja!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef Sull het volgende:
Chanty, Ik legde de babyfoon onder mijn kussen. Dan klonk hij behoorlijk hard door in mijn oor, zonder dat ML er last van had!
Dat doe ik dus ook, maar niet voor vriend die toch niks hoort maar voor mezelf om op tijd te reageren.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef Sull het volgende:
Chanty, Ik legde de babyfoon onder mijn kussen. Dan klonk hij behoorlijk hard door in mijn oor, zonder dat ML er last van had!
Eerlijk gezegd leg ik hem ook wel eens onder zijn kussen en dat werkt ook!quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, maar niet voor vriend die toch niks hoort maar voor mezelf om op tijd te reageren.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:58 schreef Sull het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd leg ik hem ook wel eens onder zijn kussen en dat werkt ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:58 schreef Sull het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd leg ik hem ook wel eens onder zijn kussen en dat werkt ook!
Ja herkenbaar. Na twee bevallingen ken ik nog maar weinig genequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:12 schreef Amsel het volgende:
Ja en niet eens zozeer uit eigen preutsheid. Het boeit me eerlijk gezegd niet eens zoveel als mensen m'n borst of tepel zien. Het is meer dat ik het idee heb dat anderen zich eraan kunnen storen en dat ik het daarom zo verborgen mogelijk moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |