abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144901753
*O* ben zo blij dat m'n kleine meisje zo lekker groeit O+! Nu bij 4 maanden 6560g en 64,5 cm. Zo fijn en soepel als het gaat.
Oudste dochter was zo lang bij 7 maanden en zo zwaar bij 9 maanden; ook borstvoeding trouwens.
pi_144902169
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Amsel het volgende:

[..]

De man des huizes heeft wat gezondheids-issues die erger worden door slaapgebrek. Wisten we ook van tevoren hoor, dus ik wist dat ik de nacht-shifts zou moeten doen terwijl hij zo veel mogelijk slaap pakt. Maar het is bij ons dus niet iets waar hij zich maar even overheen moet/kan zetten, want slaaptekort veroorzaakt lichamelijke klachten. Dus als ik een manier kan vinden waarbij wij goed slapen en de baby er geen last van heeft, zou dat fijn zijn. En zo niet, dan passen we ons gewoon aan hoor. Dochtertje is het belangrijkst :)
Oh, dat is vervelend voor hem.

Mijn vriend heeft het geluk dat hij zich 9 van de 10 keer gewoon omdraait en verder slaapt. Gebruikt hij oordopjes?

Het is verder ook een beetje kwestie van uitproberen, denk ik. Kijken wat voor jullie werkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 25 september 2014 @ 21:52:42 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_144906728
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef Burdie het volgende:
Kan je het niet eens proberen, minder gevoelig zetten? Ik vind het juist wel prettig dat onze babyfoon alleen aanslaat als er misschien iets is. Anders zou ik bij elk kuchje rechtop zitten, tot de babyfoon uiteindelijk in mijn 'dat hoort nu eenmaal als achtergrondgeluid op onze kamer'-filter weg valt.
De eerste twee nachten stond hij minder gevoelig maar werd ik dus te laat wakker naar mijn zin.

Oordopjes ^O^ Die ga ik even voorstellen aan mijn man
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_144906961
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:51 schreef Kursor het volgende:
*O* ben zo blij dat m'n kleine meisje zo lekker groeit O+! Nu bij 4 maanden 6560g en 64,5 cm. Zo fijn en soepel als het gaat.
Oudste dochter was zo lang bij 7 maanden en zo zwaar bij 9 maanden; ook borstvoeding trouwens.
*O* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_144907137
Wauw Kursor! :)
pi_144907210
Wat goed, Kursor, dat ze zo lekker groeit!
pi_144907945
Chanty, Ik legde de babyfoon onder mijn kussen. Dan klonk hij behoorlijk hard door in mijn oor, zonder dat ML er last van had!
  donderdag 25 september 2014 @ 23:38:43 #258
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_144911550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef Sull het volgende:
Chanty, Ik legde de babyfoon onder mijn kussen. Dan klonk hij behoorlijk hard door in mijn oor, zonder dat ML er last van had!
Dat kan ik ook eens proberen Ja!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_144911867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef Sull het volgende:
Dat doe ik dus ook, maar niet voor vriend die toch niks hoort maar voor mezelf om op tijd te reageren.
pi_144915025
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dat doe ik dus ook, maar niet voor vriend die toch niks hoort maar voor mezelf om op tijd te reageren.
Eerlijk gezegd leg ik hem ook wel eens onder zijn kussen en dat werkt ook! :@
pi_144916359
Kursor, fijn! *O*
Home is where the O+ is...
pi_144927928
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 06:58 schreef Sull het volgende:

[..]

:D

Kursor wat goed!! *O*

Hier 10 maanden borstvoeding! O+ O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144954313
Super!!! *O* en mooie foto O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_144954576
Wat een mooi foto Mabawa O+ En *G* voor 10 maanden borstvoeding!
pi_144954679
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 06:58 schreef Sull het volgende:

[..]

:D

Mabawa O+
pi_144959619
En hier acht maanden!

Mooie foto, Mabawa! Doet me eraan denken ook weer eens een foto te maken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_144960373
Wat goed!

Egopost:

Ik ben gisteren naar een bruiloft twee uur rijden hiervandaan geweest. Zonder man, alleen baby en ik. Het kwam qua voedingstijden net niet lekker uit, dus zowel op de heen- als op de terugweg op een parkeerplaats langs de snelweg gevoed. En dat ging goed!

En vandaag voor het eerst écht in het openbaar gevoed. Dit keer met man erbij. Die een preutse Engelsman is, maar helemaal onder de indruk was van hoe soepel en zedelijk het ging ;) Terwijl ik toch echt het idee had dat ik zat te prutsen.

Al met al ben ik dus eigenlijk heel trots op mezelf :D Voelt echt als een soort overwinning :@
pi_144960452
Mabawa *O* voor de tien maanden

Franny Voorde 8 maanden *O*

Amsel. Ik snap dat je trots bent. Klinkt super O+
pi_144961139
Wat goed dat je het toch gedaan hebt Amsel! Is toch wel een drempeltje he, zo'n eerste keer. En inderdaad, voor je eigen gevoel zit je er half ontbloot bij terwijl willekeurige passanten echt geen idee hebben wat je aan het doen bent :D

En Franny 8 maanden *O*
pi_144961563
Ja en niet eens zozeer uit eigen preutsheid. Het boeit me eerlijk gezegd niet eens zoveel als mensen m'n borst of tepel zien. Het is meer dat ik het idee heb dat anderen zich eraan kunnen storen en dat ik het daarom zo verborgen mogelijk moet doen.
pi_144962023
Wat goed, Amsel! Dat geeft vrijheid, en het wordt alleen maar makkelijker!

Mijn ventje heeft door dat ik "aan zijn eten vastzit". Waar hij eerder nog heel primitief gefocust was op de borst, kijkt hij nu af en toe naar mij tijdens het drinken. Zo leuk, dan krijg ik een vette lach, incl stroompjes melk die z'n mond uit lopen, zo gezellig!
pi_144966957
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:12 schreef Amsel het volgende:
Ja en niet eens zozeer uit eigen preutsheid. Het boeit me eerlijk gezegd niet eens zoveel als mensen m'n borst of tepel zien. Het is meer dat ik het idee heb dat anderen zich eraan kunnen storen en dat ik het daarom zo verborgen mogelijk moet doen.
Ja herkenbaar. Na twee bevallingen ken ik nog maar weinig gene :') maar het feit dat mensen het mogelijk aanstootgevend vinden doet me dan wel iets. Jompel voor je overwinning! *O*

Mabawa, 10 maanden jeej! Mooie foto O+
pi_144967114
Ja, hier ook herkenbaar hoor :Y

Ik ben gestopt met overdag voeden. Ik bood het zelf altijd aan voor het middagslaapje maar ze weigerden ook wel eens dus gestopt met aanbieden. Nu dus alleen s avonds voor het slapen en de hele nacht door tot 's ochtends vroeg.

Misschien heb ik dus al eens voor de allerlaatste keer in het openbaar gevoed. En ik weet niet eens meer waar en wanneer :o
pi_144967252
Ik voed nog volop overdag :o geen middag dutje zonder borst hier hoor O+
pi_144967680
Ik vroeg voor de middagdut altijd of ze bij mama wilden drinken. En steeds vaker wat het antwoord: neej! Nou dan niet :+

maar ze gaan s avonds echt niet slapen zonder eerst te drinken. Behalve als ik niet thuis ben. Dan wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')