hij kan toch ook nu al ontslagen worden? En dan gewoon maar gelijk met Danny Blind proberen? Ik verwacht dat Danny gewoon hetzelfde gaat doen als van gaal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Type-R het volgende:
Guus is te oud, moet lekker gaan koffie drinken
Wat heeft Danny nou bereikt in z'n trainers carriere?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij kan toch ook nu al ontslagen worden? En dan gewoon maar gelijk met Danny Blind proberen? Ik verwacht dat Danny gewoon hetzelfde gaat doen als van gaal?
Hoop hebben op een kneus als Danny Blindquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij kan toch ook nu al ontslagen worden? En dan gewoon maar gelijk met Danny Blind proberen? Ik verwacht dat Danny gewoon hetzelfde gaat doen als van gaal?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
mensen die denken dat dit topic over guus_geluk7 gaat
niets, maar die guus moet gewoon weg...en als dat gebeurt dan volgt Danny hem op. En als Danny het ook niet kan, dan wil ik Frank de Boer zien. Of Ronald de Boer! Die doet toch niets tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef Type-R het volgende:
[..]
Wat heeft Danny nou bereikt in z'n trainers carriere?
Nederlandse elftal heeft zn top bereikt met louis van Gaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niets, maar die guus moet gewoon weg...en als dat gebeurt dan volgt Danny hem op. En als Danny het ook niet kan, dan wil ik Frank de Boer zien. Of Ronald de Boer! Die doet toch niets tegenwoordig
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
over wie anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Nederlandse elftal heeft zn top bereikt met louis van Gaal.
alles wat hem nu opvolgt is pauper zooi
het enige goede aan die rutten is dat hij Jordy aanvoerder heeft gemaaktquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef JenHermes het volgende:
Guus Hiddink![]()
Fred Rutten![]()
Geert Aandewiel
Klopt. Voetbal boycotten en naakte dames voetbal gaan kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]welk elftal moet ik nu dan aanmoedigen? duitsland? die hadden toch ook moeite met Schotland? colombia? falen elk keer als ze tegen een sterker land moeten. Brazilië? Die lijken meer te vechten dan te voetballen (behalve neymar en oscar). Zo blijft er niets over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |